Aachernerwald lets ride

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
wittereus
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 520
Lid geworden op: do 10 juni 2010, 09:07
Mijn mountainbike: Cube STEREO HYBRID 160 HPC SL 625 27.5 PACIFIC/RED 2021
Contacteer:

Mooi groepje vandaag 8)
Afbeelding

Nieuwe lijnen bekijken
Afbeelding


Na het rijden natuurlijk een biertje :bier:
Afbeelding
Without biking no fun.
Without fun no biking.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5650
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Dat ziet er gezellig uit :-q
Ik haak binnenkort ook een keertje aan, als dat mag.
wittereus
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 520
Lid geworden op: do 10 juni 2010, 09:07
Mijn mountainbike: Cube STEREO HYBRID 160 HPC SL 625 27.5 PACIFIC/RED 2021
Contacteer:

Niks mag, je moet :winkie:
Without biking no fun.
Without fun no biking.
rutger079
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 30 maart 2012, 13:03
Mijn mountainbike: Hightower LT CC

TenZNL schreef: zo 28 oktober 2018, 19:59 Dat ziet er gezellig uit :-q
Ik haak binnenkort ook een keertje aan, als dat mag.
Carpoolen? :D
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5650
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

wittereus schreef: zo 28 oktober 2018, 22:49 Niks mag, je moet :winkie:
:lol:
Bij deze :-q
rutger079 schreef: zo 28 oktober 2018, 23:14
TenZNL schreef: zo 28 oktober 2018, 19:59 Dat ziet er gezellig uit :-q
Ik haak binnenkort ook een keertje aan, als dat mag.
Carpoolen? :D
Ja hoor, wij zitten niet zover bij elkaar vandaan, toch? Er kan 1 passagier en 3-4 bikes mee :)
patrickvb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 27 augustus 2014, 17:29
Mijn mountainbike: Is neon geel en heeft 2 wielen

Gaat er aanstaande zondag nog iemand een rondje doen? Is mooi fietsweer;)
wittereus
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 520
Lid geworden op: do 10 juni 2010, 09:07
Mijn mountainbike: Cube STEREO HYBRID 160 HPC SL 625 27.5 PACIFIC/RED 2021
Contacteer:

Ikke helaas niet.
Ik moet sowieso nog bekijken wat ik met mijn demper doe, maar dat is een ander topic :tong
Without biking no fun.
Without fun no biking.
odp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 286
Lid geworden op: za 4 april 2015, 15:27

Zaterdag en zondag twee heerlijke herfst rondjes door de Aachenerwald gereden. Het ligt er voor de tijd van het jaar echt perfect bij. Hier en daar een beetje veel bladeren, maar grip was alsnog prima. Onder de naaldbomen is het nog lekker droog :) Ik denk niet dat de regen van gisteren en vandaag veel gaat veranderen en er is mooi weer op komst.
ddeswijzen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 5 januari 2014, 15:32

odp schreef: ma 12 november 2018, 11:27 Zaterdag en zondag twee heerlijke herfst rondjes door de Aachenerwald gereden. Het ligt er voor de tijd van het jaar echt perfect bij. Hier en daar een beetje veel bladeren, maar grip was alsnog prima. Onder de naaldbomen is het nog lekker droog :) Ik denk niet dat de regen van gisteren en vandaag veel gaat veranderen en er is mooi weer op komst.
Mooi man, ik wil daar als XC rijder ook wel eens gaan rijden. Heb hij voor mij een mooie route op gpx?
odp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 286
Lid geworden op: za 4 april 2015, 15:27

ddeswijzen schreef: di 13 november 2018, 08:24
Mooi man, ik wil daar als XC rijder ook wel eens gaan rijden. Heb hij voor mij een mooie route op gpx?
Ik heb geen mooi gpxje voor je, wij weten waar de trails liggen en fietsen gewoon waar we zin in hebben. Beste is een keer aansluiten als hier een groep gevormd wordt.

Ik ben alle trails ook al op mijn XC hardtail gefietst, maar een iets meer trailgerichte fiets met een dropper is toch wel fijner.
ddeswijzen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 5 januari 2014, 15:32

odp schreef: wo 14 november 2018, 17:12
ddeswijzen schreef: di 13 november 2018, 08:24
Mooi man, ik wil daar als XC rijder ook wel eens gaan rijden. Heb hij voor mij een mooie route op gpx?
Ik heb geen mooi gpxje voor je, wij weten waar de trails liggen en fietsen gewoon waar we zin in hebben. Beste is een keer aansluiten als hier een groep gevormd wordt.

Ik ben alle trails ook al op mijn XC hardtail gefietst, maar een iets meer trailgerichte fiets met een dropper is toch wel fijner.
Jammer, met een gpx kan ik zelf kijken wanneer ik ga biken. Iemand anders een gpx?
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7384
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

In plaats van wachten tot iemand iets op een presenteerblaadje komt brengen, misschien "het internet" en iets als Basecamp eens gebruiken als je perse een GPX wilt om zelf te gaan fietsen? In de tijden van Strava, Trailforks, GPSies, etc... is het nu niet bijzonder moeilijk om GPS data van de interessantere trails met gradatie alsmede rondjes door dat bos die de trails met elkaar verbinden te vinden...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
odp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 286
Lid geworden op: za 4 april 2015, 15:27

cheeta schreef: do 15 november 2018, 08:14 In plaats van wachten tot iemand iets op een presenteerblaadje komt brengen, misschien "het internet" en iets als Basecamp eens gebruiken als je perse een GPX wilt om zelf te gaan fietsen? In de tijden van Strava, Trailforks, GPSies, etc... is het nu niet bijzonder moeilijk om GPS data van de interessantere trails met gradatie alsmede rondjes door dat bos die de trails met elkaar verbinden te vinden...
Ik vind dat je best op een forum naar een GPX mag vragen...

De trails zijn inderdaad in de vorm van segmenten allemaal op strave te vinden en daar dus ook in de routebuilder te combineren. Een hele boel werden in dit topic ook al genoemd.
ddeswijzen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 5 januari 2014, 15:32

cheeta schreef: do 15 november 2018, 08:14 In plaats van wachten tot iemand iets op een presenteerblaadje komt brengen, misschien "het internet" en iets als Basecamp eens gebruiken als je perse een GPX wilt om zelf te gaan fietsen? In de tijden van Strava, Trailforks, GPSies, etc... is het nu niet bijzonder moeilijk om GPS data van de interessantere trails met gradatie alsmede rondjes door dat bos die de trails met elkaar verbinden te vinden...
Bedankt, maar ik dacht vragen staat vrij. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Ik ga vandaag daar biken en heb zelf een route gemaakt. Mocht iemand interesse hebben in de gpx stuur mij een pb
Xfries
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 531
Lid geworden op: za 8 december 2012, 15:03
Mijn mountainbike: Merida E one sixty Canyon Neuron 9.9 AL Stealth

Lijkt me gaaf om eens aan te sluiten! Alles goed te doen met een canyon Neuron 29er met dropper denk ik hè. Kniebeschermers aanbevolen zag ik, verder nog aanraders qua uitrusting? Als ik aansluit zal ik dat hier op tijd melden en kan er iemand meerijden uit omgeving of langs route vanaf Apeldoorn, waar ik woon.
Plaats reactie