zijn er downhillriders in de buurt van rotterdam

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
boshoven
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 5 augustus 2012, 08:25
Contacteer:

was benieuwd of dh riders in zuid-holland zijn en waar die dan vaak gaan rijden,
ik wil een dh bike erbij kopen maar de mensen die ik ken die vragen zich wat je met zon "ding"in ned moet.
maar ik ben zelf een beetje uitgekeken op "het mountainbiken".
ik geloof dat zoetermeer wel leuk is.....
gr mat
winnfield
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 29 mei 2011, 09:43
Mijn mountainbike: Canyon Spectral Al 9.0 SL, Kona supreme operator Gazelle Mondial fixed
Contacteer:

Er zijn zat dh rijders in zuid holland. Als ze in NL rijden is dat meestal toch gewoon op de xc of all mountain,.. De dh fietsen worden voornamelijk in de bergen uitgelaten. (lees buitenland)
Er zijn zat plaatsen om te rijden en als je een beetje rond kijkt op t forum ga je ze allemaal vinden :-q

Als je niet te ver weg wil zijn Filthy trails, Ferme libert, bikepark winterberg en Willingen goede opties.
http://www.progravity.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Nosi
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: do 15 april 2010, 10:58
Mijn mountainbike: Giant XTC en Glory

Er zijn in Zuid-Holland zeker wel wat DH rijders. Zoals eerder vermeld gaan we meestal net de grens over naar duitsland of belgie. Verder rijden we wel eens 'urban' dus trappen en andere dingen die je in de stad kan vinden. Op mtb parcours zou je waarschijnlijk vrij snel uitgekeken zijn op de paar afdalingen die dan wel leuk zijn met een DH fiets.
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

Kijk eens bij Dirty Hill Bergschenhoek. Binnen die club is een hecht groepje downhillers...
Gebruikersavatar
richard_librium
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: wo 26 januari 2011, 01:34
Mijn mountainbike: Demo 8one 2006
Contacteer:

ook buiten dirty hill is er een flinke groep...
kijk ook is op Dirty-Pages.nl dat is zowiezo wat meer DH/FR georienteerd.

maar in zuid-holland zijn er genoeg DH rijders te vinden
sherlock
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 12:08
Mijn mountainbike: Transition PBJ, Intense Sonic Pro XL, Nukeproof Scout
Contacteer:

Jup

Ze bestaan echt

Ff contact zoeken op facebook doet wonderen :-q
Zoetermeer could have been where it's at!!! The playground isn't coming!! Screw bureaucracy.....
The Funk Soul Brother
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 21 februari 2006, 22:04
Mijn mountainbike: Gravel
Contacteer:

boshoven schreef:was benieuwd of dh riders in zuid-holland zijn en waar die dan vaak gaan rijden,
ik wil een dh bike erbij kopen maar de mensen die ik ken die vragen zich wat je met zon "ding"in ned moet.
maar ik ben zelf een beetje uitgekeken op "het mountainbiken".
ik geloof dat zoetermeer wel leuk is.....
gr mat
In Zoetermeer is een leuke dirt / DH scene (=zelfde mensen)
sherlock
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 12:08
Mijn mountainbike: Transition PBJ, Intense Sonic Pro XL, Nukeproof Scout
Contacteer:

Inderdaad 1 pot nat bij ons in 079. We vinden namelijk alles leuk
Zoetermeer could have been where it's at!!! The playground isn't coming!! Screw bureaucracy.....
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

Bij ons niet. een redelijk gescheiden groep, maar wel met connecties en soms wederzijds respect... helaas is 050n blijkbaar wat minder soepel als 079...
jerry's kid
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 606
Lid geworden op: zo 28 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa Gen 3
Contacteer:

Ik woon in R'dam en ga wel eens "downhillen" in the Filthy Trails (België), Winterbergen, Willingen. Veel minder vaak dan ik zou willen uiteraard, maar goed dat ligt deels aan jezelf en andere hobby's e.d ;). Maar goed, mijn freeride/downhill fiets gebruik ik zelfde in Nederland.
Better to die on your feet than live on your knees - Emiliano Zapata
Plaats reactie