Winterberg '12

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
richard_librium
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: wo 26 januari 2011, 01:34
Mijn mountainbike: Demo 8one 2006
Contacteer:

ik heb onder voorbehoud nog 1 plek in de auto... Bror rijd al mee en heel misschien winDH ook (maar die weet et nog niet, kan hij niet heb ik plek over)
WinDH
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 6 juni 2012, 13:26

Vol :) Ik ben vrij maandag, dus dinsdag zal een vrij zware dag worden!
Gebruikersavatar
richard_librium
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: wo 26 januari 2011, 01:34
Mijn mountainbike: Demo 8one 2006
Contacteer:

hahaha ik ken et... vroeg werken na een lange dag fietsen
froggy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 158
Lid geworden op: di 29 juni 2010, 19:11

gaan dinsdag met 2 man naar winterberg zijn er dan nog meer mensen van hier?
Sieb
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 933
Lid geworden op: di 27 december 2005, 20:28
Mijn mountainbike: GT zaskar, Karakoram, speed series cruiser

Afgelopen dinsdag in Winterberg geweest, die 'nieuwe' slopestyle is echt prachtig! Heb genoten, als 44 jarige snotterkuuken (en onder de helm valt t grijze haar niet op :wink: )
Just look them straight in the eye and say...Pogue mahone!
froggy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 158
Lid geworden op: di 29 juni 2010, 19:11

Gaan 7 augustus eem dag naar willingen en de 8e augustus een dag wb zijn er dan nog meer mensen van hier?
wittereus
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 520
Lid geworden op: do 10 juni 2010, 09:07
Mijn mountainbike: Cube STEREO HYBRID 160 HPC SL 625 27.5 PACIFIC/RED 2021
Contacteer:

Ik ben van 6t/m12 Aug in Winterberg (met de hele familie op Landalgreenpark). Ik wil iedere morgen van 10.00-12.00uur gaan rijden.
Als je een specifieke dag wilt gaan rijden (de hele dag) dan moeten we dit ff vantevoren afspreken.

Groeten!
Without biking no fun.
Without fun no biking.
Pashley 24Mhz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 332
Lid geworden op: vr 11 augustus 2006, 19:36

Iemand die er donderdag en vrijdag is?
Fly like a butterfly, sting like a bee
Zaanea
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: di 19 juni 2012, 16:37
Mijn mountainbike: Ghost SE5000 (2011)
Contacteer:

Was gisteren in Winterberg, eerste keer daar. Erg gaaf.
Vorige bikepark was Leogang. Ook kick, langere trails maar ongeveer zelfde niveau.
http://www.youtube.com/zaanea1" onclick="window.open(this.href);return false;
Da Bikert
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 646
Lid geworden op: za 27 augustus 2005, 15:12
Mijn mountainbike: is groen en springt
Contacteer:

Zaanea schreef:Was gisteren in Winterberg, eerste keer daar. Erg gaaf.
Vorige bikepark was Leogang. Ook kick, langere trails maar ongeveer zelfde niveau.
Heb dit jaar ook beide parken gereden, maar ik vind Leogang toch echt wel een stuk heftiger, de downhill in Winterberg is echt niet te vergelijken met de world cup downhill track in Leogang.
Filmpjes:

http://www.youtube.com/user/DaBikert" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaatjes:

http://www.pinkbike.com/u/dabikert/album/All/" onclick="window.open(this.href);return false;
bror
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 172
Lid geworden op: di 13 april 2010, 12:24
Mijn mountainbike: kona supreme operator 2013.

Da Bikert schreef:
Zaanea schreef:Was gisteren in Winterberg, eerste keer daar. Erg gaaf.
Vorige bikepark was Leogang. Ook kick, langere trails maar ongeveer zelfde niveau.
Heb dit jaar ook beide parken gereden, maar ik vind Leogang toch echt wel een stuk heftiger, de downhill in Winterberg is echt niet te vergelijken met de world cup downhill track in Leogang.
mee eens ben dit jaar een week in leogang geweest, en als je uit gaat van de proline in leogang, is dat echt wel iets anders dan winterberg, want in winterberg is er niet eens een proline voor de downhill.
giantdave
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 16 januari 2009, 01:57
Mijn mountainbike: Giant XcX DS1, Haibike Edition RX, Cube Stereo Pro, YT Industries Capra AL

Hoe is het weer en hoe zijn de paden in Winterberg? Ik ben misschien van plan om deze maand nog naar Winterberg te gaan met als het goed is een nieuwe Cube Stereo '12. IS deze fiets trouwens voldoende kwa veerweg om er het bikepark mee onveilig te maken, afgezien van de North Shore.
Capralicious!
winnfield
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 29 mei 2011, 09:43
Mijn mountainbike: Canyon Spectral Al 9.0 SL, Kona supreme operator Gazelle Mondial fixed
Contacteer:

Op de downhill tracks zou ik er rustig aan mee doen! Verder kan je alles er mee rijden!
http://www.progravity.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
giantdave
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 16 januari 2009, 01:57
Mijn mountainbike: Giant XcX DS1, Haibike Edition RX, Cube Stereo Pro, YT Industries Capra AL

We zullen het binnenkort mee maken. In Nijverdal bij mij in de buurt heb je ook een mooie downhill. Eerst daar maar even testen of de fiets het aankan en of mijn skills me nog niet in de steek hebben gelaten.
Capralicious!
HotSnail
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3209
Lid geworden op: zo 17 april 2005, 17:25
Mijn mountainbike: Iron Horse MKIII; OnOne 456; Commencal Supreme MiniDH (in opbouw)
Contacteer:

DH daar moet ook wel kunnen, heb ik ook wel gereden op mijn trail bike. Je moet hier en daar wat rustiger aan doen als op een full on DH bak,maar het kan prima. Heb alleen de laatste drop toen over geslagen.
Don't believe the hype!
Plaats reactie