Dirt Fantasy League

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Nosi
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: do 15 april 2010, 10:58
Mijn mountainbike: Giant XTC en Glory

Met de Dirt Fantasy league krijg je 1,000,000 pond en hier kan je 4 elite mannen en 1 elite vrouw van het world cup downhill op jouw virtueel team zetten.

Afbeelding

Lekker gokken op wie er gaat winnen dus, als je het beste team hebt samengesteld kan je het volgende winnen:

Afbeelding

Om van de hele wereld te winnen lijkt me best een uitdaging maar je kan daarnaast ook inschrijven voor verschillende prive leagues. Hiermee kunnen we kijken wie in Nederland het meest van de world cup downhill weet of wie gewoon het meest geluk heeft!

Mountainbike Nederland, PIN: 713

Om voor de prive league in te schrijven ga naar:
My team > Your Private Leagues > Enter new league > Join an existing league > League PIN > Enter league > (onderaan de lijst van namen) Enter league.

Dat is het! Success!
Laatst gewijzigd door Nosi op vr 9 maart 2012, 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
bror
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 172
Lid geworden op: di 13 april 2010, 12:24
Mijn mountainbike: kona supreme operator 2013.

ik heb me ingeschreven. ik ben benieuwd
Nosi
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: do 15 april 2010, 10:58
Mijn mountainbike: Giant XTC en Glory

Nog net iets minder dan een week tot de eerste kans om punten te verdienen! Om 12:30 GMT op vrijdag 16 Maart beginnen de qualificaties!
Marieke
Reporter
Reporter
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 22 april 2003, 11:52
Mijn mountainbike: Specialized Diverge

Heb me net maar ingeschreven.

Lastig als je een paar favorieten hebt die niet heel veel winnen ... :) Had nog moeite om het geld op te krijgen :)

Al zag ik dat Danny wel bij bijna iedereen een grote favoriet is .
Ik hoop dat Matti Lehikoinen weer helemaal de oude is
009hnoor
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 2 mei 2015, 09:29

Hiermee kunnen we kijken wie in Nederland het meest van de world cup downhill weet of wie gewoon het meest geluk heeft!
NOOR
Plaats reactie