Video: Ridden Disease Victim II

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
bikeruben
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo 8 april 2007, 22:26

Afgelopen zomer heb ik met een vriend een trip van een week naar noorwegen gemaakt. Bikepark hafjell en bikepark Hemsedal stonden op het programma. In die paar dagen veel geluk gehad met het weer en veel tijd genomen om de freeride vid van dit jaar te draaien.

Met enige trots presenteer ik: Ridden Disease Victim II - The Hidden Track

De kwaliteit van de video heb ik voor vimeo helaas een best eind omlaag moeten brengen...

Ruben
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Nice, de kwaliteit is idd. niet super maar het is wel een mooi gemaakte film :-q Dat ziet er goed uit daar, Higher Ground!
K2-man
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 21 september 2005, 15:30
Mijn mountainbike: Nicolai Helius CC / Nicolai AM / Morewood Izumi DH

Zeer mooie beelden, omgeving ziet er super uit. Redelijk natuurlijke tracks, zou je deze gebieden ook aanraden voor beginners?
bikeruben
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo 8 april 2007, 22:26

K2-man schreef:Redelijk natuurlijke tracks, zou je deze gebieden ook aanraden voor beginners?
ja, Hemsedal niet echt, hemsedal is maar 1 afdaling ( wel lang) en ja goed, nog 1 downhill, maar dat was echt niks... Hemsedal zou ik eigenlijk niemand adviseren, de omgeving is wel heel erg mooi daar!

Hafjell is echt helemaal de bom! 14 tracks, heel veel flow-tracks, zoals de A-line in whislter(is een soort fenomeen). Er liggen 3 dikke downhills die enige skills eisen, maar de rest is echt lekker te 'rollen' . Het niveau is redelijk laag daar, maar dat maakt het juist aangenaam om te rijden, met 800hM kan je echt super afdalen. De liften zijn daar ook echt goed.

edit: oja, het is een pokke-eind rijden.... vanaf hier, nijverdal(zwolle) is het 1500km naar hafjell... hebben we in 1 keer naar huis gereden, was net te gek eigenlijk. En we hadden in ons tentje midden in de nature minus 5 graden snachts... aug.
Laatst gewijzigd door bikeruben op do 1 oktober 2009, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
timmos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 844
Lid geworden op: za 15 september 2007, 22:18
Mijn mountainbike: Specialized demo 8

mooi filmpje ;)
maartenv
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2064
Lid geworden op: za 21 oktober 2006, 11:42
Mijn mountainbike: Neuron CF
Contacteer:

Mooi filmpje ruben! Skills :)
D.run
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2169
Lid geworden op: do 22 maart 2007, 18:47
Mijn mountainbike: Specialized Carve

Ziet er echt top uit Ruben! Zo te zien samen met die maat van je die z'n 901 al heeft :)

Veel tracks zien er ook erg natuurlijk uit :-D E
bikeruben
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo 8 april 2007, 22:26

D.run schreef:Ziet er echt top uit Ruben! Zo te zien samen met die maat van je die z'n 901 al heeft :)

Veel tracks zien er ook erg natuurlijk uit :-D E
Jup hij heeft zn 901 al :-q , maar hij heeft hem dan ook in het 'standaard' zwart
Chris Dirt
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 575
Lid geworden op: za 13 januari 2007, 12:01
Mijn mountainbike: Rose-Enduro/Freeride ''uncle jimbo'' met rockshox lyrik, avid elixir, fox float rp23

awesome :o prodigy op de achtergrond :wink: nice
the main thing,s that we,re having fun!!
snowgirl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 469
Lid geworden op: wo 11 september 2002, 23:21
Mijn mountainbike: serie is compleet!

Gaaf filmpje!
Weer een bestemming op mijn lijstje erbij!
http://www.freeride4girls.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
HM'78
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1517
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 17:36
Mijn mountainbike: on one inbred 29er,trek roscoe7
Contacteer:

vet.
Moet maar eens wat meer gaan fietsen..
Mu``
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 9 september 2009, 21:45
Mijn mountainbike: Close to Jedi.
Contacteer:

Wow, wat een mooie film. Heel erg goed in elkaar gezet, vooral de shots van de natuur heb je goed gebruikt. The Prodigy is natuurlijk altijd goed! :-q
bikeruben
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo 8 april 2007, 22:26

Thanx voor de reacties allemaal :-D

Iemand hier een idee hoe ik betere kwaliteit online krijg? Het .avi bestand in de beste kwaliteit is maar liefst 3,6 gb.... Wat voor bestandstype heeft de beste kwaliteit/bestandsgrote verhouding? Dit is nu divx...

Ruben
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Divx zou heel goed moeten kunnen zijn, en anders Xvid. Ligt het niet aan vimeo dat zij er teveel compressie overheen gooien? Nou heeft Vimeo ook een heel puike HD mogelijkheid, dan wordt de kwaliteit alweer stukken beter. (ik heb zelf geen ervaring met uploaden naar Vimeo by the way)
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Wel een mooie film trouwens :-q
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Plaats reactie