Filthy Trails Guests, Pics, Vids, & Freerideclinics

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

Zet hem op, kom ik nog even bij van mijn griep. Gvd wat kun je daar spierpijn van hebben...
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

Filmpje van afgelopen zaterdag met de Forum piepels

https://vimeo.com/117084954
marsjee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 495
Lid geworden op: zo 28 augustus 2011, 13:11

kusanagi schreef:Filmpje van afgelopen zaterdag met de Forum piepels

https://vimeo.com/117084954

Cool ! Had wel een roadgap van jou verwacht eigenlijk. :bier:
Tech videos: WWW.MTBHOWTO.COM
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

Eerste keer op de fiets na sleutelbeenbreuk :-q

Dacht zal mezelf weer niet gelijk op een hoop rijden. Gaan ze moeilijk doen op m'n werk.. :D

Maar bedankt voor het vertrouwen :tong
marsjee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 495
Lid geworden op: zo 28 augustus 2011, 13:11

kusanagi schreef:Eerste keer op de fiets na sleutelbeenbreuk :-q

Dacht zal mezelf weer niet gelijk op een hoop rijden. Gaan ze moeilijk doen op m'n werk.. :D

Maar bedankt voor het vertrouwen :tong
Je gaat vaak naar plekken beter als filthy volgens mij, dus met een gezond sleutelbeen vast een eitje voor jou ?
Tech videos: WWW.MTBHOWTO.COM
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1461
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Leuk hoor. Ik vond die drop boven aan de helling (3 naast elkaar) er lastiger uitzien als de roadgap. Die drops heb ik dus maar gelaten voor wat ze waren. Die roadgap is wel super om te doen hoor.
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
Gebruikersavatar
terunky
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2057
Lid geworden op: do 7 oktober 2010, 17:56
Mijn mountainbike: is van hout

ik ga er binnenkort ook weer heen. toch een hele dag plezier daar altijd !!!
26'er rulezz !!
marsjee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 495
Lid geworden op: zo 28 augustus 2011, 13:11

CC-Rider schreef:Leuk hoor. Ik vond die drop boven aan de helling (3 naast elkaar) er lastiger uitzien als de roadgap. Die drops heb ik dus maar gelaten voor wat ze waren. Die roadgap is wel super om te doen hoor.
Precies :lol: ik heb die hoogste drop ook nog niet gedaan, middelste stelt niks voor :bier:
De hoogste ook niet wss, maargoed.. zit in het kopje..
Tech videos: WWW.MTBHOWTO.COM
R00kie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 362
Lid geworden op: wo 15 januari 2014, 21:58
Mijn mountainbike: Canyon Torque EX Gapstar 2014, Transition TR450 (in aanbouw)
Contacteer:

marsjee schreef:
CC-Rider schreef:Leuk hoor. Ik vond die drop boven aan de helling (3 naast elkaar) er lastiger uitzien als de roadgap. Die drops heb ik dus maar gelaten voor wat ze waren. Die roadgap is wel super om te doen hoor.
Precies :lol: ik heb die hoogste drop ook nog niet gedaan, middelste stelt niks voor :bier:
De hoogste ook niet wss, maargoed.. zit in het kopje..
Denk precies hetzelfde. Volgende keer dwing ik mezelf ;) Hier ook nog wat beelden van zaterdag: https://www.youtube.com/watch?v=nbYxd2XgvQc" onclick="window.open(this.href);return false;
Moet nog wel m'n droptechniek wat bijschaven voor die tijd.
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

:(

Styles got robbed...

https://www.facebook.com/filthytrails/p ... 0543450990" onclick="window.open(this.href);return false;
Fishb8
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: do 21 mei 2015, 15:14
Mijn mountainbike: Canyon spectral 7 Ex '15, Kona Lava dome 29'r commuter on slicks

R00kie schreef:Denk precies hetzelfde. Volgende keer dwing ik mezelf ;) Hier ook nog wat beelden van zaterdag: https://www.youtube.com/watch?v=nbYxd2XgvQc" onclick="window.open(this.href);return false;
Moet nog wel m'n droptechniek wat bijschaven voor die tijd.
Ziet er smooth uit.. Hoe ga je je rit op de mega vastleggen?
R00kie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 362
Lid geworden op: wo 15 januari 2014, 21:58
Mijn mountainbike: Canyon Torque EX Gapstar 2014, Transition TR450 (in aanbouw)
Contacteer:

Fishb8 schreef:
R00kie schreef:Denk precies hetzelfde. Volgende keer dwing ik mezelf ;) Hier ook nog wat beelden van zaterdag: https://www.youtube.com/watch?v=nbYxd2XgvQc" onclick="window.open(this.href);return false;
Moet nog wel m'n droptechniek wat bijschaven voor die tijd.
Ziet er smooth uit.. Hoe ga je je rit op de mega vastleggen?
Ook met een gropro. Vertrouw er alleen niet op de batterij anderhalf/2 uur meegaat dus daar moet ik nog wat op verzinnen. Stoppen om de batterij te verwisselen is ook zo wat namelijk ;)
Gebruikersavatar
vincent10
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 20 mei 2015, 10:04

Wat is de gopro toch een fijne uitvinding! Het ligt eraan wat voor een batterij je hebt en hoe oud hij is.. je kan hier op internet van alles over vinden. 1,5uur zou opzich wel te doen moeten zijn.
Knepman
All rounder
All rounder
Berichten: 51
Lid geworden op: vr 26 december 2014, 16:57

Je zou kunnen kijken naar een battery pak, als het goed is heb je dan 2x zoveel batterijduur. Zag er laatst 1 voorbij komen op een Gopro 3. Weet niet in hoeverre het al verkrijgbaar is voor de 4. Volgens mij krijg je er zelfs een extra kapje bij om het geheel toch waterdicht te laten zijn.
R00kie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 362
Lid geworden op: wo 15 januari 2014, 21:58
Mijn mountainbike: Canyon Torque EX Gapstar 2014, Transition TR450 (in aanbouw)
Contacteer:

Helaas red mijn batterij red het toch vaak maar drie kwartier aaneensluitend, maar ik ga zeker even kijken voor zo'n battery pack. Thanks voor de tips!
Plaats reactie