Mini Downhill Cup (MDC) wedstrijden

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Supermuts
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: za 1 augustus 2015, 14:12
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.7 2020
Contacteer:

De Mini Downhill Cup (MDC) richt zich sinds 2010 op het organiseren van leuke, laagdrempelige maar ook uitdagende MTB downhillwedstrijden op Nederlandse bodem mede om rijders in de gelegenheid te stellen hun skills te ontwikkelen.

Met een enquete willen we inzicht krijgen in de interesse van de deelnemers aan MDC wedstrijden. De laatste jaren is de formule steeds iets fijngeslepen mede op basis van inputs van enkele rijders. Nu pakken we het wat breder aan om ons te laten inspireren door jullie meningen en ideeën.
De enquete begint met wat algemene vragen waarna de recente wedstrijdlocaties aan bod komen en je wat specifieker kunt zijn. Op het eind kun je ook andere opmerkingen, voorstellen etc aan ons kwijt.

Het streven is hierdoor zo mogelijk nog interessanter, leuker en spannender MDC wedstrijden te kunnen organiseren. Helaas met de beperking dat we het niet iedereen volledig naar de zin kunnen maken.

Als je nog nooit hebt deelgenomen aan de MDC staat het je natuurlijk ook vrij je mening te geven. Vermeld dat wel duidelijk zodat we je reactie op een juiste wijze kunnen interpreteren.

Bijvoorbaat dank voor je medewerking.

Namens de MDC organisatoren

Sebastiaan Haaker
Alex Peters
http://www.minidownhillcup.nl

Volg deze link naar de enquete
https://goo.gl/forms/YQ9ntC2CNZFBjfSb2
Samen zijn we altijd sterker maar wachten op kamerbrede consensus duurt mij vaak te lang ;-)
Vz stichting MTB routenetwerk Rijk van Nijmegen
Lid Expertgroep MTB vd NTFU
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Nooit meegedaan, maar was vorig jaar toeschouwer in Groningen. Zag er goed georganiseerd uit, en het sfeertje was prima. Ik ga je enquete invullen :)
Plaats reactie