Big 5 bike challenge Oostenrijk

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Elvis1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 5 september 2005, 11:42

Lekkkerrrr..genieten begint al bij de reis..pica's please
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Zal mijn best doen! Mocht er iemand in de buurt zijn en samen wat trials pakken stuur dangerust een PB.
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo dan! Maak maar weinig foto's maar wilde er toch wat delen ;)
Gebruikersavatar
ArjanR1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 287
Lid geworden op: wo 7 mei 2014, 01:45
Mijn mountainbike: Rose The Tusker - YT Industries JEFFSY 27 - Radon Jealous

Ziet er goed uit!
Ik ben al druk aan het aftellen, maandagochtend om 05.00 vertrekken wij :D
Elvis1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 5 september 2005, 11:42

Mooi mooi..die middelste pica...toppp
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 587
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Goed bezig Timo :-q
Zo te zien heb je wurtzeltrail ook al gedaan.
Hoe ging het op de wurtzels ?
Voor welke banden combi heb je uiteindelijk gekozen ?
Have fun.
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Vandaag inderdaad rondje naar leogang gemaakt!
Kolfmaisbaan naar panaromatrail naar asitztrail, hotspots, hangmat I. Daarna stukje wurzel terug richting saalbach. Even verkeerd gereden via jausern terug naar saalbach met de lift weer via panaroma trail naar de spielberghaus. (Echte aanrader voor (late) lunch. Goede burgers en lekkere weizen ;) Klein stukje hollentrail en via schotter terug naar Saalbach.

Wurzel trail is goed te doen op t moment. Leukste is om van leogang naar saalbach te rijden. Heb de mountainking op laten liggen. Gaat prima. Had nog de trailking willen bestelleb maar PayPal werkte niet bij bikediscount. 140 eu vond ik wel wat teveel van t goede bij de NL shops.

Nog eentje dan van de Hacklberg.
Afbeelding
Gebruikersavatar
BullS4
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 156
Lid geworden op: wo 27 november 2013, 21:46
Mijn mountainbike: BMC Trailfox Amp, BMC Urs

Ben gisteren terug gekomen van Hinterglemm. Was 5 dagen knallen.
Had zowel voor als achter mountainkings 2.4 erop liggen. De 4e dag begon ik toch echt te merken dat ik achter grip begon te verliezen. Volgende keer ga ik voor een grovere band. Der Baron of zo.
De 2e dag heb ik er ook grotere remschijven op laten zetten. Van 180 voor en 160 achter naar 203 voor en 180 achter gegaan. Mistte toch wat stopkracht.

Trouwens super service bij het servicepunt van Bike'n Soul bij de lift van de proline/blueline.
Elvis1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 5 september 2005, 11:42

Idd dat zijn de betere afmetingen voor bergwerk... ik heb daar met baron gereden..toppppp
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Ook ik ben om.. Met de MK al vaker lek gereden en merkte dat ze erg snel gesleten zijn dus bij Bike en soul in hinterglemm twee nieuwe bandjes gehaald. Der Kaiser komt voorop en de Baton achter.
Gebruikersavatar
ArjanR1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 287
Lid geworden op: wo 7 mei 2014, 01:45
Mijn mountainbike: Rose The Tusker - YT Industries JEFFSY 27 - Radon Jealous

Ik ga het proberen met de e*13 banden waarmee de Jeffsy geleverd werd. Vannacht om 03.00 uit bed en naar Bike hotel Conrad :D
Elvis1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 5 september 2005, 11:42

Potverdorieeeee lucky bastards
Elvis1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 5 september 2005, 11:42

KleinPalomino schreef:Ja, daar is het een kwestie van 200hm duwen! :-{ Maar die worden daarna wel rijkelijk beloond :bier:
Ik kom op mijn 170 mm voor achter redelijk ver omhoog...voor mij stopt de klim een stuk voor de bocht naar links van waar het echt klimmen op de voetjes is en al helemaal met twee fietsen in je handen. .En toch zie ik het ze geheel fietsen..buiten de lafbekken met ebikes vind ik het sterk als het geheel omhoog gereden wordt. Ik ga het zeker weten nooit in 1 keer redden.
Maar de belonning is er naar!
owwwwk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2737
Lid geworden op: za 3 april 2010, 00:01
Mijn mountainbike: Nog meer plastic... :-)

Elvis1 schreef:
KleinPalomino schreef:Ja, daar is het een kwestie van 200hm duwen! :-{ Maar die worden daarna wel rijkelijk beloond :bier:
Ik kom op mijn 170 mm voor achter redelijk ver omhoog...voor mij stopt de klim een stuk voor de bocht naar links van waar het echt klimmen op de voetjes is en al helemaal met twee fietsen in je handen. .En toch zie ik het ze geheel fietsen..buiten de lafbekken met ebikes vind ik het sterk als het geheel omhoog gereden wordt. Ik ga het zeker weten nooit in 1 keer redden.
Maar de belonning is er naar!
Vorige week deze klim toch meerdere keren helemaal gereden. 1 dag zelfs 2x. Ik moet wel toegeven dat het met een 130mm AM gemakkelijker is dan met een 170mm "iets". Beloning is idd top :D
StAlTiCa
Elvis1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 5 september 2005, 11:42

170 mm iets is een Swoop 170 van Radon..naar hun marketing verhaal een super enduro :D
Plaats reactie