Peerkes Bike Shop City Downhill te Nijmegen!

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Ewart
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 00:25
Mijn mountainbike: XTRAIL eam carbon 29 / Cube Stereo

Teller staat nu op 40 vd 60 dus niet te lang wachten als je mee wilt doen! Wij hebben er ook zin in,.. bezig met de laatst puntjes op de i qua parcours!


oh ja,... zoals bij elk evenement sponsoren nog steeds gezocht,... een unieke kans om je naam te verbinden aan de eerste NL city Downhill!!!
Pijn duurt maar ff, opgeven voor altijd!
http://www.lichtverzet.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fietssportief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000122851250" onclick="window.open(this.href);return false;
joergarms
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 28 oktober 2012, 12:58
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega275 trail, custombuild. Dartmoor Primal 650 Custom. Propain Spindrift custombuild.
Contacteer:

Heel gaaf.
zijn er nog vrijwilligers nodig tijdens de run om het parcours veilig te stellen d.m.v. vlaggen of iets
dergelijks?
zo ja, dan hoor ik dat graag.
Nukeproof Mega 275 Custombuild.
Dartmoor Primal 650b Custombuild.
Propain Spindrift Custombuild. (sold)
Giant ATX840 (retired)
Apex Ultegra racingbike.
Giant Ultimo stadsfiets.
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

Als het goed is ben ik ingeschreven :) Mijn vriendin wilde ook mee doen en haar Scott Gambler eens door de stad raggen maar die is helaas op weg voor d'r werk die dag :(
doezel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1594
Lid geworden op: ma 26 september 2011, 15:59
Mijn mountainbike: Evil the Following & Zealous Division & ProPAIN Rage

Ook ingeschreven.
Crusher Propain Rage
Don't Shoot Evil The Following
Antibike Zealous Division
Gebruikersavatar
DaanCramer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2484
Lid geworden op: zo 14 augustus 2011, 20:24
Mijn mountainbike: Norco, Mondraker, Rocky Mountain
Contacteer:

kusanagi schreef:Als het goed is ben ik ingeschreven :) Mijn vriendin wilde ook mee doen en haar Scott Gambler eens door de stad raggen maar die is helaas op weg voor d'r werk die dag :(
:( net m'n fully verkocht :D

Kom wel foto's maken :wink:
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

Ah, is tie verkocht! Nou, de schuur staat vol met 5 fullies. Kom er maar één lenen :D
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

kusanagi schreef:Ah, is tie verkocht! Nou, de schuur staat vol met 5 fullies. Kom er maar één lenen :D

Nou Daan dan wist ik het wel, ik zou die zwarte Specialized nemen of die mooie Nukeproof... :lol:
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

:D

Darth Vader (de Specialized) is denk ik in gebruik door mijzelf ;) (al doet de GT het wellicht zelfs beter/efficiënter)
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Hij kon er toch uit 5 kiezen......?
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Het lukt niet om me in te schrijven via de website. Het vinkje achter het evenement is voor mij niet zichtbaar.
Is de inschrijving al vol?
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

mud mate schreef:Hij kon er toch uit 5 kiezen......?
8)
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

MacReal schreef:Het lukt niet om me in te schrijven via de website. Het vinkje achter het evenement is voor mij niet zichtbaar.
Is de inschrijving al vol?

Ik lees dit als ik inlog...
lichtverzet schreef:Gelukkig maar ook helaas zitten we aan de inschrijvingslimiet. Je kunt nog wel registreren voor de reservelijst.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Het parcours is nog wat spectaculairder dan vorig jaar maar er zijn altijd alternatieven lijnen zodat van gevorderde tot beginnende downhiller mee kan doen!
UUh is dit nog WAT, of een heleboel. spectaculairder....

Afbeelding
FACEBOOK lichtverzet schreef:Met nog 3 weken voor de van de Nijmegen City Downhill is er qua sponsoring groot nieuws op komst. Maar eerst wil ik de jongens van Sfa Bikepark; Huub, Maarten en Timo (en andere) super bedanken! Want terwijl dat bij hun de rijders tijdens de MDC wedstrijd in Zeddam over de grote schans heen vliegen hebben we te horen gekregen dat we de schans op zondag de 2e mogen lenen als finale sprong! Daarmee hebben we ook in het laatste stukje parcours voorzien! De mannen die vandaag de MDC hebben gereden zijn dus in het voordeel!

:o :o :o :o :o :o
Ik weet niet of ik hier helemaal vrolijk van wordt, beetje afhankelijk van hoe ze het opbouwen, maar gaps hoeven van mij toch eigenlijk niet zo en helemaal niet als ze zo heel veel en groots gebouwd gaan worden... Zonde van mijn fiets.

Tja als je dan dit op Facebook ziet... :o
Ze zullen gelukkig wel een chicken run hebben.

Is toch wel iets anders als het introductie/promo filmpje, ik weet niet hoe de gedachte van de rest hierover is....?

Dit ziet er dan wel weer leuk uit; https://www.facebook.com/video.php?v=10 ... =2&theater" onclick="window.open(this.href);return false; :D :D
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7386
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Ik zou me meer zorgen maken over m'n velgen op trappen dan een dergelijke sprong...

Of het alleen de veiligst afgewerkte is, wanneer ze echt ver uit elkaar staan...?
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Ja als je dat regelmatig oefent zal het geen probleem zijn. Mijn laatste grote sprongen stammen nog uit mijn BMX tijd en 1e fase MTB....
Recent eigenlijk alleen kleine jumps en drops van max 1 meter met een vloeiende afloop... Trappetjes is wekelijkse kost.
Plaats reactie