Downhill mtb Tignes

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
leov
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: za 28 juni 2008, 21:55
Mijn mountainbike: 26 HT en 26 Fully
Contacteer:

Pila, lift uit of Aosta, deze pas was vorig jaar 2 dagen geldig. De freeride naar beneden is geweldig.
Gebruikersavatar
Tom1056
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: di 22 april 2014, 22:26
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Wat een goede tips weer allemaal, ik heb weer wat locaties om uit te kiezen!
Beat the hills or eat my dust
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1324
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

val d'allos kende ik nog niet, maar ik ben bang dat je die tot volgend jaar moet bewaren.
http://summer.valdallos.com/mountain-biking.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The Val d'Allos Le Seignus it will not be open this summer's bike park. A major restructuring of its chairlifts is the reason ! See you in 2015 !

verder allemaal leuke locaties, je kan ook nog kijken naar http://www.alpibikeresort.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7364
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

Ik geloof dat de titel van het topic de vlag niet meer helemaal dekt, sorry daarvoor :-?
Maar wel interessante info allemaal, keep'em coming.

Alpi had ik ook al eens gezien. Kom er nog niet helemaal lekker achter hoe 'Enduro/All-Mountain' vriendelijk de resorts zijn. Ik schuw een parkje voor een dag niet. Maar mijn vriendin rijdt alleen zomers in de alpen mee. Dus ondanks dat ik ze dapper vindt moet ik wel op max. skill level letten van een resort. Anders eindigt het wellicht in tranen zeg maar. Dat maakt Portes du Soleil ook zo geschikt. Maar je wilt ook eens wat anders he :)
leov
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: za 28 juni 2008, 21:55
Mijn mountainbike: 26 HT en 26 Fully
Contacteer:

Eigen topic starten, ik heb goede herinneringen aan Valloire wegens de rust en goede tracks.
Gebruikersavatar
Tom1056
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: di 22 april 2014, 22:26
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

kusanagi schreef:Anders eindigt het wellicht in tranen zeg maar. Dat maakt Portes du Soleil ook zo geschikt. Maar je wilt ook eens wat anders he :)


In Tignes kan het ook heel goed eindigen in tranen, was ook een meid voor me die even te hard in d'r voorrem kneep, maakte een mooie salto. Dat is gefilmd met m'n Gopro, zal dat fragmentje even opzoeken en uploaden :p.
Beat the hills or eat my dust
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

Het is nu niet dat het in PdS niet mis kan gaan ;) Als er ergens veel moeilijk spul op één hoop ligt is het daar wel (Les Gets, Chatel, Champery hebben allemaal World Cup materiaal) Maar je kunt er vaak wel dagtourtjes (omheen) maken :)

Dat hoop ik in Tignes ook te vinden, naast de park en DH ook wat 'eenvoudiger' trail gebeuren zeg maar.
Plaats reactie