Down hill baan swalmen.

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Kal El
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 6 januari 2014, 19:15
Mijn mountainbike: Centurion backfire light SLX

In de buurt van swalmen was eerst een downhill baan maar ik kwam er vanmiddag langs en iemand is en een graafmachine langs gegaan en heeft alles kapot gemaakt.
Iemand meer info?
Gebruikersavatar
Axium
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3348
Lid geworden op: vr 19 november 2010, 17:07
Mijn mountainbike: Merida TFS Matts XT-Edition(RS SID/BRm775)

jij misschien?

ik kan je garanderen dat er geen downhillbaan is bij swalmen. als je wilt weten wie je "baan" gesloopt heeft en waarom moet je bij de eigenaar van de grond navragen. de kans is groot dat iemand zelf een parcourtje heeft verzonnen, en dat dat niet past in een wandelgebied of iets dergelijks. ook hoor ik nog wel eens verhalen over vandalisme aan tracks om fietsers weg te pesten.
Gebruikersavatar
BullS4
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 156
Lid geworden op: wo 27 november 2013, 21:46
Mijn mountainbike: BMC Trailfox Amp, BMC Urs

Ik weet wel dat er een zelfs gemaakt baantje was, met een paar schansen en drops. Misschien dat je dat bedoeld.
Zal eens kijken of ik er meer info over kan krijgen.
ericb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 9 juni 2010, 20:13
Mijn mountainbike: Norco Torrent 7.1FS,Norco Search Gravelracer

Hier zijn/waren verschillende freeride lijnen,maar door gebrek van mijn bike, ben ik hier niet meer geweest. Maar het begon ook langzaam te gek te worden.ik hoop dat het 5guldenpad niks geleden heeft.dit is een mooie trail.ik zal eind deze week nog eens gaan kijken als mijn bike weer is opgebouwd.

Gr. Eric B
Ik hoor een zwijn,ik zie een zwijn,ik eet een zwijn..........
En soms voel ik mij als een zwijn,vies en dwars door de bush


We Are Basta!!
Gebruikersavatar
Qprs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1742
Lid geworden op: do 23 augustus 2007, 20:50
Mijn mountainbike: hebben ze moeten begrenzen

Jammer, daar lagen een paar leuke lijnen.
Het werd inderdaad wel een beetje te gek. Het leek eerder alsof men daar de hele heuvel had geclaimed i.p.v. één of twee leuke paden aan te leggen.. Kan me voorstellen dat Ko de Boswachter daar niet blij mee was..
Het is hier geen ponykamp!
Plaats reactie