On One 456

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
daemon
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 22 juli 2013, 08:28

Ik verhuis volgend jaar Netherland (Amstelveen) uit Zuid Afrika. Ik race XC en Marathon races plaatselijk, maar doen heelwat DH rides ook. Denken aan het opbouwen van een On One 456. Heeft iemand rijden de 456 hier en hoe vind je in het NL en het omliggende gebied, zeggen Winterberg bikepark.

Excuus voor de slechte nederlands als ik ben Afrikaans en proberen om de sprong naar nederlandse taal te maken, aangezien ze vrij dicht
Gebruikersavatar
SugarFree
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 698
Lid geworden op: di 6 oktober 2009, 08:29
Mijn mountainbike: Als zo'n beest dat zich aan elke omgeving kan aanpassen. Op het eerste gezicht knalgroen.

Beste Daemon,

Hier op het forum zijn zeker 456-rijders. Heb je de zoekfunctie al gebruikt?
Als On One-eigenaren zich hier melden, zullen ze zeker de veelzijdigheid van de fiets roemen. Omdat ik de fiets uit eigen ervaring niet ken, moet ik het beperkt houden tot dit.

ps. je Nederlands is prima te volgen, zelfs als je vergeet je zin af te maken ;)
Kracht door eenvoud
Gangisalles
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1062
Lid geworden op: di 13 november 2007, 21:39

Mijn 456 (carbon) bevalt zeer goed. Ik vind het een geschikte fiets voor vele doeleinden, snel genoeg voor de 'normale' rondjes in het behoorlijk vlakke Nederland maar ook zeer goed bruikbaar in meer bergachtige gebieden. In Zwitserland/Eiffel Duitsland/Ardennen Belgie is deze fiets zeer goed bruikbaar mits er een wat langere vork in zit. Mijn fiets is uitgerust met een Fox Talas 110-140mm, rijdt erg fijn in de 456...

Succes in ieder geval!
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal...'
matigefietser
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 169
Lid geworden op: vr 23 september 2011, 20:44
Mijn mountainbike: On-One Inbred

Ik heb geen ervaring met 456, wel met On-One omdat ik een Inbred rijd. In het begin wat problemen gehad waarbij On-One niet erg hulpvaardig was, maar nu ik alles opgelost heb bevalt de fiets wel erg goed! Blijft leuk om met een stalen fiets tussen al het alu en carbon geweld te rijden :-)
ericb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 9 juni 2010, 20:13
Mijn mountainbike: Norco Torrent 7.1FS,Norco Search Gravelracer

de 456 rules 8)
Ik hoor een zwijn,ik zie een zwijn,ik eet een zwijn..........
En soms voel ik mij als een zwijn,vies en dwars door de bush


We Are Basta!!
daemon
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 22 juli 2013, 08:28

Danke well zal dan zeker kyk naar de 456
Gebruikersavatar
PII
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 417
Lid geworden op: ma 21 maart 2011, 09:33

Ik rij met de 456 evo (2012) en ik heb nog nooit zo'n fijn speelfietsje gehad !
Je kunt er van alles mee, van XC tot FR. Ik heb er een 100 mm Fox in gezet omdat dat ik dat in NL iets fijner vindt.
Een wedstrijd zul je er niet mee winnen, maar plezier zul je er zeker van hebben.
:bier:
Aan het weer ligt het niet...
blackgul
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 29 oktober 2013, 11:39

wel met On-One omdat ik een Inbred rijd. In het begin wat problemen gehad waarbij On-One niet erg hulpvaardig was, maar nu ik alles opgelost heb bevalt de fiets wel erg goed! Blijft leuk om met een stalen fiets tussen al het alu en carbon geweld te rijden :-)
We provide guarantee to pass passforsure with online exam training PMI and Cornell University, you can also get best quality wikipedia along with selftestengine mcat for your guaranteed success.
Plaats reactie