Nieuwe route Katwijk

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
michel3vb
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 6 februari 2010, 16:05
Mijn mountainbike: One-On Lurcher
Contacteer:

Met een beetje geluk binnen 2 maanden helemaal gereed!
michel3vb
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 6 februari 2010, 16:05
Mijn mountainbike: One-On Lurcher
Contacteer:

Binnen de 2 maanden lijkt te gaan lukken 8)
Ons Bikepark rond De Goerie wordt aangelegd door professionals, maar dat wil niet zeggen dat we zelf ook niet de handen uit de mouwen mogen steken. Op vrijdag 12 en zaterdag 13 mei werkt ontwerper Patrick Jansen met zijn team aan de North Shore, het uitdagende deel van het traject. Het hout daarvoor ligt al een tijdje opgeslagen op ons terrein, het moet alleen nog worden verwerkt.
De bouwploeg begint op de bewuste vrijdag en zaterdag om 8.30 uur en gaat door tot 17.00 uur. Uiteraard hoeft niet iedereen zo lang te blijven. Het moet vooral leuk zijn. Patrick zorg voor lunch en drank voor de mensen die komen en er is gereedschap voldoende.

Wat gaan we in ieder geval bouwen:
- kleine wallride
- wipwap
- gap ride
- skinnies
- basisvlonder met bochten en op en af
- kleine drop offs en buny hops

Meld je aan voor mooi, eerlijk en nuttig werk in de buitenlucht via wielersport@ijsclubvoorwaartskatwijk.nl. Ook als je twee linkerhanden hebt, ben je van harte welkom op De Goerie, Goerie 1 in Katwijk.
Wie sluit aan? Ik ben in ieder geval vrijdagmiddag en de gehele zaterdag aanwezig
Baldert
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 513
Lid geworden op: vr 20 juli 2012, 13:45
Mijn mountainbike: 2014 Rose Mr Ride
Contacteer:

Ojee dit klinkt niet zo goed:

MTBroute Katwijk op losse schroeven (klik)
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Dat klopt, dat gaat ook niet de goede kant op. Ik denk dat we nu gebaat zijn bij politieke rust. Ik heb zaterdag in de tent gestaan om het initiatief voor bikepark Duinvallei te promoten. Reacties van bezoekers waren op een enkeling (die lid was van een politieke partij en graag aan het steekspel meedoet) zeer positief. Ik hou daarom hoop. En de aanwezigen heb ik verwezen naar m'n medeclubleden die aan de northshores bij ons clubhuis asn het werk waren!

Not all is lost...!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Lissecity
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 22 juli 2016, 20:05
Mijn mountainbike: giant anthem adavance 29er 1

Weet iemand al of hij open is. Ik sta te trappelen om hem te fietsen.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Of wat al open is? Het bikeparkje bij De Goerie wel hoor. Voor de rest is er ook niks.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Plaats reactie