Klassement Master 50+

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Feanbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 292
Lid geworden op: za 5 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element Team SC 2003
Contacteer:

In 2004 wordt er een klassement bijgehouden voor Master 50+ ( geb. voor jan 1954) bij wedstrijden die georganiseerd worden door de MOG.
Ze starten gewoon bij de 40+ en prijsuitreiking van het seizoen is in Kuinre. De aanmelding en de stand zal via www.mtb-steenwijk2000.nl worden bijgehouden.
De puntentelling zal via een soort regelmatigheidsklassement worden opgemaakt.
Het inschrijven kan via mog@mtb-steenwijk2000.nl (vermeld Naam, geb datum, licentienummer en stuurbordnummer)


Meer info tzt.


Gr, MOG ( Mountainbike Organisatoren Groep )
Statisch gezien, zijn vrouwen minder voorspelbaar dan een mountainbike op semi-slicks in de modder.
Maiko
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 29 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark RC900

Fean, dat je je als een ouwe lul gedraagt, betekend niet dat je er een bent! Je mag nog gewoon mee met de experts hoor!

:tong
Feanbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 292
Lid geworden op: za 5 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element Team SC 2003
Contacteer:

Maiko schreef:Fean, dat je je als een ouwe lul gedraagt, betekend niet dat je er een bent! Je mag nog gewoon mee met de experts hoor!

:tong

Ach ben zelf nog een Adonis :tong :tong . Maar misschien dat Rodge onder deze categorie valt :D
Statisch gezien, zijn vrouwen minder voorspelbaar dan een mountainbike op semi-slicks in de modder.
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

Feanbiker schreef:
Maiko schreef:Fean, dat je je als een ouwe lul gedraagt, betekend niet dat je er een bent! Je mag nog gewoon mee met de experts hoor!

:tong

Ach ben zelf nog een Adonis :tong :tong . Maar misschien dat Rodge onder deze categorie valt :D
Nog een paar jaartjes en ik mag mee doen!
<3
Plaats reactie