NO SHIT!

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
t to the tizzle
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: za 9 augustus 2003, 18:04
Mijn mountainbike: t to the tizzle = neutthecarpenter (op dp)
Contacteer:

ik citeer: "NO SHIT! is een revolutionair, vloeibaar (reparatie)middel dat lekke banden voorkomt"

voorkomen is beter als genezen of is het hier andersom :~
op 1 been kom je niet vooruit, op 1 wiel wel!!! ( met 1 gear trouwens ook)
Diwwek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 337
Lid geworden op: zo 14 juli 2002, 12:19
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 900
Contacteer:

t to the tizzle schreef:ik citeer: "NO SHIT! is een revolutionair, vloeibaar (reparatie)middel dat lekke banden voorkomt"

voorkomen is beter als genezen of is het hier andersom :~
Daar viel ik ook al een beetje over... Het voorkomt dat je met lege banden komt te staan, maar het voorkomt niet dat er gaatjes in je band komen. Ik vind het eigenlijk ook meer genezen dan voorkomen.
. .. ... .... ..... ......http://www.get-id.nl...... ..... .... ... .. .
Pizzaboy
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 954
Lid geworden op: wo 7 mei 2003, 12:51
Mijn mountainbike: = een 9.6 Bear longboard

Shit
Yeah baby yeah
GAB-STAR
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2097
Lid geworden op: wo 5 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Liteville 601L; Transition TR450
Contacteer:

Ik ben wel voor voor een MTB.nl test???
Wanneer er dan een goede resentie uitkomt, hebben ze wel gelijk kans op een hele bus vol klanten / kopers :~
koendio
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 672
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 16:48
Mijn mountainbike: Canyon Grizl CF SL 7/ specialized Diverge
Contacteer:

Ik heb dat spul (welk merk weet ik niet meer) ook een tijdje gehad toen ik op Aruba verbleef (en regelmatig ging mountainbiken) en het werkte idd perfect. Kreeg je een lekke band (door een cactus of steen o.i.d.) dan hoorde je de band soms heel even leeglopen. Na een paar omwentelingen stopte het leeglopen. Je kon dus gewoon doorfietsen.
Ik heb 1 nadeel van dat spul ondervonden: Na verloop van tijd had ik denk ik wel 15 gaatjes in mijn binnenband, met als gevolg dat het groene slijmachtige spul eruit kwam lopen. Heel de binnenkant van mijn buitenband onder, mijn velg smerig, met als gevolg --> zelf smerig en heel lang bezig om een nieuwe binnenband erop te leggen.
Nu is de situatie natuurlijk daar heel anders dan in nederland, maar ik zit erover te dubben om het hier ook in mijn banden te spuiten, vooral als we in de zomer weer regelmatig naar de ardennen gaan.
groeten
Het leuke aan klimmen is dat er een afdaling volgt!!! (als je in het dal begint tenminste)
hotbiker
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 968
Lid geworden op: vr 2 januari 2004, 13:15
Mijn mountainbike: De mijne heeft meer dan twee wielen

supernormal schreef:Laat me een paar zaken verduidelijken:
Allereerst maakt het wel degelijk verschil of een smerings- onderhoudsproduct voor een fiets ontwikkeld wordt of voor een auto. Bij "auto" producten worden nl altijd agressieve producten toegevoegd die het product beschermen tegen extreme hitte en enorme wrijvingsweerstanden. Dit zijn zeer agressieve middeltjes die niet gewenst zijn voor je fietske.
Ten tweede kun je NoShit zonder problemen met een natte spons zonder reinigingsmiddel van de band en velg verwijderen. Ook na een aantal maanden. Het product wordt nl al een aantal maanden intensief getest en gebruikt o.a. door Filip Meirhaege.

:-q Blijf maar lekker dromen :-q Niks nieuws man :lol:
En iedereen moet inderdaad zelf maar weten of hij bedonderd wil worden :lol: :D :tong :-q
supernormal
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 9 januari 2004, 09:57
Mijn mountainbike: Commençal Flame S

altijd goed om de mening van een vakman te horen. :D
Believe in your dreams
hotbiker
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 968
Lid geworden op: vr 2 januari 2004, 13:15
Mijn mountainbike: De mijne heeft meer dan twee wielen

Voortaan meer uitzondering dan regelmaat :-q Lol man :D
En uuuuu geen vakman maar minaar! :D :D :D :D :D
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

:-q
Dr Paaj

Als je het zelf maar beseft? he
Plaats reactie