Lobby voor mtb route in Meijendel (Den Haag)

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
michel3vb
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 6 februari 2010, 16:05
Mijn mountainbike: One-On Lurcher
Contacteer:

Als ik me niet vergis is er zelfs al geld gereserveerd en volgens Patrick is dat ook een heel fors bedrag....
Het is echt de medewerking van de verschillende betrokkene waardoor het allemaal niet zo hard gaat.
Moddervlek
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: do 2 april 2015, 17:55
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.7

Af en toe bezoek ik de pagina "Biken in Meijendel" hopende op positieve berichtgeving. Zojuist trof ik onderstaand bericht (gepost op 3 sep jl):

"Hallo allemaal,

Het is lang stil geweest, maar vorige week heeft Patrick Jansen van Tracks & Trails de opdracht gekregen om een definitief ontwerp te maken voor het gebied Zoetermeer-Den Haag-Katwijk.
Het betreft de bestaande route Wijk en Wouden en het duingebied. In het concept-ontwerp had Patrick zoekgebieden aangegeven en nu gaat hij met oa de terreineigenaren in de slag om te zien wat er wel en wat er niet kan.

Stel dat dat allemaal lukt, dan wordt hierna een omgevingsvergunning aangevraagd.
Als dat vervolgens zou lukken, dan volgt natuurlijk de daadwerkelijke aanleg.

Het mooie is dat fondsenwerving niet meer hoeft, want geld is al toegezegd.
Dat neemt niet weg dat hulp bij de aanleg en verder onderhoud essentieel zal zijn.
Mocht het zover komen dan zal ik via deze FB-pagina en rechtstreeks bij de MTB/wielerverenigingen uit de buurt om hulp vragen.

Maar eerst even fingers X-ed dat het Patrick lukt om tot een goed ontwerp te komen."

Ik vind dit best wel weer een positieve stap vooruit :-q
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Dat is zeker een mooie stap vooruit! Nu hopen op een concreet vervolg.

:-q
ReinierT
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 528
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 20:47
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 9.0 Pro

Yes, wat een goed bericht. Weer een stap verder. Kan niet wachten.... :-q

Zou dat lang duren eigenlijk zo'n ontwerp maken voor een omgevingsvergunning. Lijkt me wel....
ReinierT
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 528
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 20:47
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 9.0 Pro

Iemand misschien idee of er vooruitgang zit in de uitwerking?
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Ja je zou zeggen: een nieuw jaar, nieuwe kansen....maar of dat hier ook opgaat is nog ff de vraag. Laten we ‘t hopen!
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Wel een prachtig gebied. Vorig jaar van Den Haag naar mtb rondje Noordwijk gefietst, en terug. Als hier daadwerkelijk een route komt zou dat geweldig zijn.
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Giant-E schreef: za 12 januari 2019, 10:37 Wel een prachtig gebied. Vorig jaar van Den Haag naar mtb rondje Noordwijk gefietst, en terug. Als hier daadwerkelijk een route komt zou dat geweldig zijn.
Ja absoluut n prachtig gebied; dat zou zeker n aanwinst zijn en ook op n hele mooie manier Noordwijk en Den Haag ‘verbinden’ ...
Plaats reactie