Beekhoven-bikes update

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Vitucar
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 31 oktober 2003, 13:39
Mijn mountainbike: K2 Razorback

hallo allemaal, ben ff wezen bikesurfen en zag dat beekhoven-bikes te amsterdam hun site weer eens hebben geupdate.Ziet er goed uit kijk ook ff bij occasions.Groetjes
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Scheelt misschien een hoop zoeken voor iedereen als je het adres van de site even vermeld :roll: (http://www.beekhoven-bikes.nl). Niet echt moeilijk te vinden, maar wel zo compleet.

Daarnaast moet ik zeggen dat ik het niet bepaald professioneel over vindt komen deze site. Neem even wat meer tijd om een goede en duidelijke layout te maken en probeer niet van die afbeeldingen te gebruiken die door iedereen overal van het internet geplukt worden. Juist door die afbeeldingen komt het nogal over als een persoonlijke homepage die ff snel door iemand in elkaar is geflanst. Probeer ook met name de tekst op de pagina's wat overzichtelijker in te delen, bijvoorbeeld met behulp van tabellen.

Hoeveel procent van de aandelen heb jij trouwens? :wink:
Eat, sleep, ride, repeat
Vitucar
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 31 oktober 2003, 13:39
Mijn mountainbike: K2 Razorback

Aandelen?Trouwens heb geen idee wat ik met die info van jou moet ik was alleen maar aan het surfen hoor?Groetjes
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Ah, ok. Ik was er even vanuit gegaan dat het je eigen site was. Dit is meestal het geval als mensen zich nieuw aanmelden en meteen een site gaan promoten...
Eat, sleep, ride, repeat
Vitucar
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 31 oktober 2003, 13:39
Mijn mountainbike: K2 Razorback

update's update's update's. Ik kan merken dat er veel site's worden geupdate de laatste tijd (Ze hebben het zeker moeilijk). Zo heeft Kaptein een nieuwe site (Voor mij resent nieuws dan) en is beekhoven-bikes.nl ook weer vernieuwd. En ff voor de duidelijkheid, nee ik heb geen aandelen en nee ik ben geen eigenaar vind het gewoon leuk dit jullie te melden of het moeten zulke druk bezochten site's zijn waardoor ik niet resent bezig ben voor jullie maar ja dat hoor ik dan wel weer.Bikse groetjes :-q
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Hmm... als we elke update van elke website hier gaan vermelden...

Beetje zinloos dus. Het heeft alleen zin als de betreffende site echt nieuwswaardig is, oftewel danwel nieuw of een nieuwtje bevat dat we niet al ergens anders gehoord hadden.

Voorbeeldjes (niet uitputtend, zoals men dat dan placht te noemen):
- een site van een fabrikant die een (ver)nieuw(d) product heeft: JA
- een site van een fietsenwinkel die ook de nieuwe collectie van Trek heeft: NEE
- een site van iemand die een nieuw product online heeft dat nog niet eens op de site van de fabrikant staat: JA
- een site met een bespreking van een nieuw product: JA

Bovenstaande sites: nee dus. Behalve als ze iets echt nieuwswaardigs te melden hebben.
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Vitucar
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 31 oktober 2003, 13:39
Mijn mountainbike: K2 Razorback

:oops: Oke nou ik begrijp hem ik zal me daar dan niet meer mee bezig houden dan doen jullie dat allemaal maar zelf. Overigens zie ik ook nergens een topic waar ik dit allemaal kwijt kan maar ja, ik ga weer verder biken laters
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

Het is idd niet de bedoeling dat elke up-date wordt vermeld van een site, maar als iemand in zijn enthousiasme na een zoekactie een site vindt en deze met de rest van bikend Nederland wil delen (zoals hier gebeurt) zie ik het probleem niet.
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
Inzane
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 849
Lid geworden op: wo 18 september 2002, 13:21
Mijn mountainbike: Specialized Demo, Enduro
Contacteer:

hallo allemaal, ben ff wezen bikesurfen en zag dat beekhoven-bikes te amsterdam hun site weer eens hebben geupdate.Ziet er goed uit kijk ook ff bij occasions.Groetjes
hey groetjes man!

dikke tjow zane
Alles kapot
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

Vitucar schreef::oops: Oke nou ik begrijp hem ik zal me daar dan niet meer mee bezig houden dan doen jullie dat allemaal maar zelf. Overigens zie ik ook nergens een topic waar ik dit allemaal kwijt kan maar ja, ik ga weer verder biken laters
A- doe niet zo beledigd
B- wie beloofde jou dat je hier álles kwijt kon?
C- doe je wel je lamp aan?
The freedom to ride where you want, when you want.
Vitucar
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 31 oktober 2003, 13:39
Mijn mountainbike: K2 Razorback

ja ja met vistalite 100 watt! Heb je wel nodig in centrum v Am*dam! En leuk dat jullie zo vriendelijk zijn zeg, kom zeker niet uit jullie buurt he? :winkie:
Sjase
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1457
Lid geworden op: do 6 februari 2003, 19:24
Contacteer:

Vitucar schreef:ja ja met vistalite 100 watt! Heb je wel nodig in centrum v Am*dam! En leuk dat jullie zo vriendelijk zijn zeg, kom zeker niet uit jullie buurt he? :winkie:
'k ben wel eens in Amsterdam geweest hoor :wink: .
Plaats reactie