Verzameltopic geld-inzamel-initiatieven Duchenne.

Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Morgenavond loopt de veiling van het door Bart Brentjens gesigneerde fietsshirt af... er is € 100,00 geboden. Degene die meer biedt, de veiling "wint" en het bedrag betaald krijgt van mij persoonlijk een grote knuffel.

Hier kun je bieden: http://link.marktplaats.nl/536808320

Oh, de knuffel is zoals onder (of vergelijkbaar) :wink:

Afbeelding
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Het shirt heeft € 100,00 opgebracht en de winnaar stort dit zsm naar DH. Beetje tegenvaller gezien de opbrengst van € 250,00 van vorig jaar.
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Het shirt heeft € 100,00 opgebracht en de winnaar stort dit zsm naar DH. Beetje tegenvaller gezien de opbrengst van € 250,00 van vorig jaar.
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Voor het Duchenne Parent Project veilen wij een midweek in Sportherberg Le Gros Chêne bij Michel en Anita Snel in de prachtige Vogezen waar men fantastisch kan wielrennen en mountainbiken. Of simpelweg kan genieten! Het betreft een midweek tussen 6 april en 1 oktober voor 2 personen op basis van Half Pension.

De waarde van deze midweek bedraagt € 460,00.
Je kunt vanaf € 200,00 mee bieden op Marktplaats door op deze link te klikken: http://link.marktplaats.nl/546696177

Zie voor meer informatie over Sportherberg Le Gros Chêne de website http://www.sportherberg.com.

Deze veiling loopt af op vrijdag 20 april om middernacht. Alle biedingen die NA 20 april gedaan worden, tellen helaas niet meer mee.

Afbeelding
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Wij bieden aan:

Een "road riding package" bij Free Motion op Gran Canaria.
De voucher is geldig tussen 1-11-2012 en 30-04-2013.

Wat is inbegrepen:
- 5 tours met gids
- 7 dagen huurfiets Cannondale Caad10 met 105 triple (of upgraden tegen meerprijs, PB voor meer info)
- 1 Power Bar per tour
- 2 Free Motion bidons met water
- 1 Free Motion t-shirt
- 20% korting op een van de Free Motion Jerseys
- Professionele begeleiding en verzorging door het Free Motion team

Normale prijs: € 179,00

Onze prijs: € 110,00 (gehele opbrengst dien je via de betaallink te storten naar Duchenne Heroes)

Dus voor mensen die plannen hebben om aanstaande winter naar Gran Canaria te gaan... dan is dit je kans om voordelig een fiets te huren en prachtige ritten te rijden!
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Met dank aan Daphny zelf kunnen wij dit unieke, gesigneerde tijdritpak veilen. Daphny van den Brand is:

11-voudig Nederlands Kampioene Veldrijden
4-voudig Europees Kampioene Veldrijden
Oud-wereldkampioene Veldrijden
2-voudig Nederlands Kampioene Mountainbiken

Een echte kampioene dus!
Inmiddels is Daphny begin dit jaar gestopt met topsport. Daardoor is dit tijdritpak natuurlijk helemaal een collectors item! U kunt vanaf € 120,00 mee bieden op dit tijdritpak. De opbrengst gaat volledig naar het Duchenne Parent Project. Indien u de winnende bieder bent, ontvangt u van ons zo snel mogelijk na afloop van de veiling een betaallink waarmee u het geboden bedrag volledig stort op de rekening van het Duchenne Parent Project. Let op: bieden zijn exclusief aangetekende verzendkosten! De veiling loopt af op vrijdag 20 april aanstaande om middernacht. Biedingen die NA dit tijdstip gedaan worden, kunnen helaas niet meer mee genomen worden. Klik op de link om mee te bieden:
http://link.marktplaats.nl/547337357

Afbeelding
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Voor het Duchenne Parent Project veilen wij dit unieke, gesigneerde fietsshirt van Marianne Vos - Nederland Bloeit.
Marianne Vos is:

3-voudig Nederlands Kampioene Veldrijden
2-voudig Europees Kampioene Veldrijden
5-voudig Wereld Kampioene Veldrijden
6-voudig Nederlands Kampioene Weg en Tijdrit
2-voudig Europees Kampioene Weg
2-voudig Wereld Kampioene Weg
2-voudig Wereld Kampioene Baan (Puntenkoers, Scratch)
Olympisch Kampioene Baan (Puntenkoers)

Met recht een groot kampioene! De beste van de wereld.
U kunt vanaf € 75,00 mee bieden op dit wielershirt. De opbrengst gaat volledig naar het Duchenne Parent Project. Indien u de winnende bieder bent, ontvangt u van ons zo snel mogelijk na afloop van de veiling een betaallink waarmee u het geboden bedrag volledig stort op de rekening van het Duchenne Parent Project. Let op: bieden zijn exclusief aangetekende verzendkosten! De veiling loopt af op vrijdag 20 april aanstaande om middernacht. Biedingen die NA dit tijdstip gedaan worden, kunnen helaas niet meer mee genomen worden.

Afbeelding
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Er is zojuist 80€ geboden op het shirt van Vosje. Nog een week te gaan...
Marcot
All rounder
All rounder
Berichten: 67
Lid geworden op: di 12 juni 2007, 20:06
Mijn mountainbike: Specialized xc fsr met marzocchi marathon s

Wij, Marco en Frank, hebben vandaag onze eerste wielerbaanclinic georganiseerd. Dit was een groot succes met veel spectakel. Het is natuurlijk heel wat anders dan op de MTB door de blubber maar echt een aanrader als je eens iets anders wilt. Misschien heb je deze week het WK op televisie gevolgd, dan weet je hoe hard het kan gaan.

Daarom willen wij je opnieuw uitnodigen voor een 2 uur durende clinic op de wielerbaan;

29 april van 10:00 tot 12:00 in het Sportpaleis Alkmaar, Terborchlaan 200.
Maak kennis met baanwielrenne en of doe gewoon nog eens mee. Spectaculair, on ntspannend,
inspannend, spannend. Kijk maar eens naar beneden vanaf de hoge zijde van de piste.
Durf je de uitdaging aan om de hellingshoek van 42 graden te fietsen (zonder rem, vrijloop en
versnelling)?
Beleef het met een extra goed gevoel, want dit spektakel is voor het goede doel..


Het wordt een leuke ochtend onder begeleiding van een professionele instructeur.
Koffie, thee en sportdrank wordt door ons verzorgt.
Iedereen kan meedoen, zelfs vannaf 10-11 jaar.
Stuur dit bericht door aan je vrienden of bekenden, ook zij kunnen meedoen.


Hoe?
Schrijf je in via duchenne@wilken.n nl.
En maak €47,50 over op rekeningnummer


84.65.75.647 tnv Frank Stroet.
Of betaal vooraf contant bij Marco of
Frank.
Daarmee maak je jou inschrijving definitief.
Pedalen met toeclips en helmen zijn
aanwezig, nog handiger is om eigen
pedalen, schoenen en helm en
handschoenen mee te nemen.
Fietshuur is bij de prijs inbegrepen.

Waarom doen wij dit?

Als deelnemers aan Duchenne Heroes 2012 hebben wij een team samengesteld om geld in te zamelen voor
onderzoek naar genezing van Duchenne.

Wat is Duchenne?

Duchenne spierdystrofie is een ernstige erfelijke ziekte waarbij de spieren langzaam afbreken. Binnen
persoonlijke kring is er een goede bekende aan Duchenne gestorven.

Wat doen wij hiervoor?

Zoeken naar mensen die geld over hebben voor het goede doel.
Omdat wij denken dat de strijd tegen Duchenne gewonnen kan.
Het doel is om samen minimaal € 5.000,-op te halen.
Daarnaast trainen we om de 7-daagse tocht van 700 km mountainbiken te kunnen volbrengen.


Voor vragen mail of bel:


duchenne@wilken.nl
06-48 430 002 (Marco)
06-12 998 665 (Frank)
Kijk ook op http://www.duchenneheroes.nnl/Sponsor" onclick="window.open(this.href);return false;.
En sponsor het team: SWEAT4DUCHHENNE

volg het team op twitter: sweat4duchenne
Waar nixit, kanixtuk.
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Leuk initiatief mensen, zo'n baanclinic! Hopelijk heel veel deelname en heel veel opbrengst voor Duchenne!
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Morgenavond om middernacht lopen er drie veilingen af waarvan de opbrengst naar het Duchenne Parent Project gaat.
Check onze website http://www.riding4life.nl
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Het bod op Marianne Vos is ingetrokken. Er zijn dus geen biedingen meer op het shirt van Marianne Vos. Omdat er nog op geen enkele veiling geboden is, hebben we besloten om de startbedragen te verlagen:

Marianne Vos - bieden vanaf € 60,00
Daphny van den Brand - bieden vanaf € 60,00
Midweek Vogezen - bieden vanaf € 150,00

We hopen dat er op deze manier toch wat binnen komt voor Duchenne, zij het minder dan gehoopt/verwacht.
Ga om te bieden naar http://www.riding4life.nl
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Vos staat op € 80,00 en Daphny op € 65,00
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Vos heeft Eur 110,00 opgebracht met dank aan supportersclub Marianne Vos te België.
Van den Brand heeft Eur 65,00 opgebracht.

De midweek in de Vogezen is er niet uit gegaan. Mocht er zich niemand alsnog melden dan gaat deze later weer in de veiling of het wordt verkocht.
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Met dank aan Hans, Anita, Leanne, Jordin en Zippy uit het gemütliche Oostenrijke Sellrain kunnen wij voor het Duchenne Parent Project de volgende vakantie aanbieden in een veiling: een verblijf van 4 nachten voor 2 personen op basis van logies/ontbijt en beschikbaarheid in Pension Adlerhorst in het prachtige Sellrain - Tirol (Oostenrijk). Nabij Sölden en Innsbruck. De hoogste bieder mag ook kiezen voor 4 nachten met maximaal 4 personen in het ruime appartement op basis van logies en beschikbaarheid. Verlengen, bij boeken diner is altijd mogelijk op basis van de normale prijzen, zie http://www.adlerhorst-sellrain.at

Heerlijk wandelen, wielrennen of mountainbiken, of gewoon lekker genieten in het Oostenrijkse landschap! De opbrengst van deze veiling gaat naar het Duchenne Parent Project. De veiling eindigt op vrijdag 4 mei aanstaande om middernacht. Biedingen NA middernacht worden niet mee genomen. Bieden vanaf € 120,00.

Ga naar Marktplaats om te bieden: http://link.marktplaats.nl/553960491

Ook het beklimmen van de Grossclockner kan als men een stuk met de auto rijdt vanaf Sellrain... Otto en Christy hebben het gedaan...

Afbeelding

Rondom Innsbruck zijn ook fantastische uitgezette mountainbikeroutes dus voor elk wat wils!!

Check ook onze website voor meer informatie!
Plaats reactie