Verzameltopic geld-inzamel-initiatieven Duchenne.

Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

De zeepzakjes zijn gisteren tijdens de grote promotieactie bij C1000 Timmer in Lienden volledig uitverkocht...

De opbrengst:
Zeepzakjes EUR 1.770,=
Voetballen en vliegers EUR 35,=
Flessenbonnen EUR 69,=
Fooienpot EUR 91,80
Slee EUR 20,=

Totale opbrengst EUR 1.985,80 voor het Duchenne Parent Project!!!!!!

De stand van de fietsshirt veiling is nu:
Bart Brentjens shirt - € 45,-
Loes Gunnewijk shirt - € 25,-
Annemiek van Vleuten shirt - € 30,-
Kirsten Wild shirt - € 30,-
Daphny van den Brand shirt - € 25,-
Vera
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: di 17 november 2009, 18:59
Contacteer:

Wat een super opbrengste met jullie actie bij de C1000! Een goede tip ook voor andere deelnemers blijkt wel! En loopt het met de shirts ook lekker??
Vera

http://www.duchenneheroes.nl
info@duchenneheroes.nl

310 (nieuwe) helden! Durf jij de uitdaging aan?
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

De inschrijving voor onze MTB Clinic met Karst Zijlstra is vanaf heden officieel geopend!!! :-D

Lees hier voor meer informatie:
http://www.christyverkerk.nl/index.php/ ... ng-geopend

En schrijf je allemaal snel in!!

TOT ZIENS OP 5 MAART 2011!!!
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Inmiddels al 19 inschrijvingen voor onze MTB Clinic. Het zou erg leuk zijn om nog meer mensen van hier te mogen begroeten op 5 maart 2011. Check http://www.riding4duchenne.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor meer informatie.
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Naast de C1000 actie en de MTB clinic die op 5 maart aanstaande gaat plaatsvinden, hebben we ook diverse gesigneerde fietsshirts in de veiling. Dit gaat erg goed en de stand is als volgt:

Bart Brentjens shirt - € 150,-
Loes Gunnewijk shirt - € 30,-
Annemiek van Vleuten shirt - € 40,-
Kirsten Wild shirt - € 30,-
Daphny van den Brand shirt - € 75-

Vanavond om 22:00 uur loopt de veiling af. Check ook http://www.riding4duchenne.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Ook Daphny is gestegen... naar € 100,-
Spannend!
Veeteetje schreef:Naast de C1000 actie en de MTB clinic die op 5 maart aanstaande gaat plaatsvinden, hebben we ook diverse gesigneerde fietsshirts in de veiling. Dit gaat erg goed en de stand is als volgt:

Bart Brentjens shirt - € 150,-
Loes Gunnewijk shirt - € 30,-
Annemiek van Vleuten shirt - € 40,-
Kirsten Wild shirt - € 30,-
Daphny van den Brand shirt - € 75-

Vanavond om 22:00 uur loopt de veiling af. Check ook http://www.riding4duchenne.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

De dames stijgen... Annemiek naar € 45,-
Nog 17 minuutjes!
Er gaat in ieder geval al een prachtig bedrag naar het Duchenne Parent Project.
Veeteetje schreef:Ook Daphny is gestegen... naar € 100,-
Spannend!
Veeteetje schreef:Naast de C1000 actie en de MTB clinic die op 5 maart aanstaande gaat plaatsvinden, hebben we ook diverse gesigneerde fietsshirts in de veiling. Dit gaat erg goed en de stand is als volgt:

Bart Brentjens shirt - € 150,-
Loes Gunnewijk shirt - € 30,-
Annemiek van Vleuten shirt - € 40,-
Kirsten Wild shirt - € 30,-
Daphny van den Brand shirt - € 75-

Vanavond om 22:00 uur loopt de veiling af. Check ook http://www.riding4duchenne.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

De veiling is gesloten!! In de laatste uren was er een mooie strijd om het rood wit blauw van Daphny. In de laatste minuten werd er vooral gestreden om het shirt van Annemiek! De winnaar van het shirt van Bart had een duidelijk statement gemaakt met zijn bod. Onze veiling is boven verwachting gelopen! De stand met de uiteindelijke winnaars is als volgt:

Bart Brentjens shirt - € 150,- (winnaar: de heer Koole)
Daphny van den Brand shirt - € 100,- (winnaar: de heer Nieswaag)
Annemiek van Vleuten shirt - € 55,- (winnaar: de heer Oosterbaan)
Loes Gunnewijk shirt - € 30,- (winnaar: de heer De Cock)
Kirsten Wild shirt - € 30,- (winnaar: de heer van den Buijs)

Alle bieders heel hartelijk dank en de winnaars van harte gefeliciteerd met hun shirt!!! Alle bieders zijn verzocht om hun bod rechtstreeks over te maken naar Duchenne Heroes dus als het goed is komt daar het mooie bedrag van € 365,- bij! SUPER!
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

Ook dit jaar weer gratis website framestickers voor de duchennerijders (of had ik dat al gemeld) pb me ff bij interesse
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

We zijn bezig met de voorbereidingen voor een grote verloting waarbij de opbrengst naar Duchenne gaat... de eerste prijzen zijn al verzameld met de volgende hoofdprijzen:

- nieuwe Cannondale Trail SL4 maat M met dank aan Cannondale Benelux
- midweek voor 2 personen op basis van het fietsarrangement in Auberge La Douce Montagne incl. ontbijt, pastabuffet en diner, Allemont, Franse Alpen (nabij Alpe dHuez)
- 2 overnachtingen met 2 personen inclusief ontbijt in Gasthof Adlerhorst in het Oostenrijkse Sellrain (nabij Innsbruck en aan de afdaling van de Kuhtai, of beklimming als je vanaf de andere kant komt...)

Verder:
- MET Sine Thesis, BBB helm, Shimano wielerschoenen, entreebewijzen Omnisport Apeldoorn, MTB clinic, DVDs Mountainbiken op de Heuvelrug, jaarabonnement FIETS, jaarabonnement Pro Cycling en nog veel, veel meer...

1 februari start de verkoop van de lotjes en op 1 mei is de trekking met cameratoezicht en onafhankelijke persoon erbij! Vrijwilligers mogen zich melden. :-D De winnaars van de grote hoofdprijzen moeten deze op komen halen en dan volgt ook een fotoshoot voor onze website en de sponsoren.

Check ook onze website!
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

De prijzenpot voor de verloting breidt zich uit...

http://www.christyverkerk.nl/index.php/ ... st-bericht

Verloting start op 1 februari en de trekking vindt plaats om vrijdag 1 april.
tripod
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3644
Lid geworden op: vr 6 juli 2007, 20:00
Contacteer:

Ik wil deze toch even showen... Ik van NextBikeParts heb de veiling van de wielershirts gewonnen van het Duchenne team 'Riding4Duchenne'.

Om te laten zien dat deze in goede handen is ontvangen, hierbij een foto, het gaat om het shirt van Annemiek van Vleuten:

Afbeelding
NextBikeParts
Ride your own way!
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Wauw! Ik had het al gezegd maar het ziet er zo helemaal gaaf uit... Er komen nog 2 of 3 veilingen... Zie http://www.riding4duchenne.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
In de komende veilingen in ieder geval de shirts van Koos Moerenhout, Kenny van Hummel, Marion Bax (WK masters shirt), Janny Kleinjan, Laura Turpijn, Mascha Pijnenborg en... MARIANNE VOS! De laatste komt zeer binnenkort en we hopen dat deze heel veel geld op gaat brengen voor Duchenne Heroes.

Met dank aan Bikers Heeswijk in Heeswijk-Dinther is de prijzenpot voor onze verloting weer flink uitgebreid!! Check: http://www.christyverkerk.nl/index.php/ ... st-bericht" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook heeft Pension Garni Adlerhorst haar prijs uitgebreid van 2 naar 5 overnachtingen in het Oostenrijkse Sellrain (nabij top van de Kuhtai en 20 minuten van Innsbruck). Prachtige uitvalsbasis voor geweldige mtb tochten!!
Tevens kwam het boek van Erik Dekker gesigneerd binnen met de post!!

Houdt de site in de gaten!! We hopen echt een gigantisch bedrag voor Duchenne op te halen samen met alle andere teams en individuele bikers!!
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

In het komende half jaar gaan er nog 2 of 3 veilingen van shirts van start... met daarbij wel een heel bijzonder shirt...

Wij willen met het volledige Team Riding4Kim onze grote dank uitspreken naar Marianne Vos. Zij heeft vandaag toen ze vanaf de baan in Apeldoorn kwam de omweg gemaakt om persoonlijk een NK fietsshirt bij ons af te geven en ter plaatse te signeren. Ze had nog veel te doen maar anders hadden we waarschijnlijk onder het genot van een glas fris uuuuuren over wielrennen gekwekt. :D Onder de foto´s van het signeren, de overhandiging en het shirt close up. Het shirt komt binnenkort in de veiling en we hopen dat dit heel veel oplevert voor het Duchenne Parent Project. Marianne, nogmaals heel erg bedankt voor de moeite en het gesigneerde shirt. We wensen jou heel veel succes in dit aankomende seizoen!

Afbeelding
Vos signeert het shirt

Afbeelding
Officiële overhandiging Veeteetje - Marianne Vos

Afbeelding
Het shirt
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

De 2e veiling van gesigneerde fietsshirts is geopend!!

Zie: http://www.christyverkerk.nl/index.php/ ... ts-geopend" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit keer met de shirts van:
Marianne Vos (NK Nederland Bloeit shirt)
Kenny van Hummel (Skil Shimano shirt)
Marion Bax (WK Masters shirt)
Mascha Pijnenborg (Red Sun Cycling shirt)
Plaats reactie