mtb-sport.nl stopt helaas maar krijgt doorstart

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Robin v Berkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2874
Lid geworden op: ma 4 oktober 2004, 00:00
Mijn mountainbike: cannondale Scalpel team 09
Contacteer:

ik zie dat mtb-sport weer online is mooi :bier: :winkie:
Peter F900
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 552
Lid geworden op: za 20 oktober 2001, 02:00

Robin v Berkel schreef:ik zie dat mtb-sport weer online is mooi :bier: :winkie:
Laatste tijd zeker veel gefietst?
Robin v Berkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2874
Lid geworden op: ma 4 oktober 2004, 00:00
Mijn mountainbike: cannondale Scalpel team 09
Contacteer:

ja :roll:
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Even dit topic onder het spreekwoordelijke stof vandaan halen, maar wat in 2004 werd aangekondigd gaat nu echt gebeuren.
Fredje is er klaar mee, gebeurt (te) weinig op de site en een "dode" site in de lucht houden geen zin in.
Duszzzzzzzzzzz over paar weekjes exit MTB-SPORT.NL http://www.mtb-sport.nl/einde-van-mijn-site/
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Thermo-Rider
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 213
Lid geworden op: ma 22 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Scale Carbon

Hoi Fred,
Jammer maar uiteraard begrip voor jou besluit. Ik heb vooral "vroeger" veel van je site gebruik gemaakt.

Jij staat wel nog steeds in mijn geheugen gegrift :D , je was in 2002 de enige NL-er die ik tijdens de Salzkammergut trophy tegenkwam. (ik reed toen in Moniques bikeshop tenue, junior)

Groeten Ronald
L3X
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: zo 13 augustus 2006, 15:03
Mijn mountainbike: S-Works Stumpjumper & Epic

Fred (mtb-sport) schreef:Even dit topic onder het spreekwoordelijke stof vandaan halen, maar wat in 2004 werd aangekondigd gaat nu echt gebeuren.
Fredje is er klaar mee, gebeurt (te) weinig op de site en een "dode" site in de lucht houden geen zin in.
Duszzzzzzzzzzz over paar weekjes exit MTB-SPORT.NL http://www.mtb-sport.nl/einde-van-mijn-site/
LOL necro een 12 jaar oud topic :D Begrijpelijk dat je ermee stopt, was de laatste tijd toch al vrij rustig. Vooral toen ik begon met marathons vond ik je verslagen altijd wel handig om te kijken wat me te wachten stond. Gelukkig is er nog FB, dan zien we iig dat je nog flink kilometers maakt.
Robin v Berkel schreef:ja :roll:
Wat zou er met hem gebeurd zijn...? Hij was altijd flink bezig met gewicht van z'n fiets - volgens mij totdat hij uit huis ging.
sgsdebruijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 589
Lid geworden op: ma 17 november 2003, 22:27
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper M4 en nog wat Rocky's
Contacteer:

Ik heb mooie tijden beleefd aan het marathonbiken, LCMT editie 2006 staat me nog altijd bij, wat een baggerweer zeg, laatste dag wel mooi, we waren toen als 1 van de eersten in Stavelot (-;. Evenals Grand Raid Cristalp 2005 brrrrr.
Gebruikersavatar
Bundy
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1308
Lid geworden op: di 11 oktober 2005, 15:30
Mijn mountainbike: wil meer naar buiten

L3X schreef:
Robin v Berkel schreef:ja :roll:
Wat zou er met hem gebeurd zijn...? Hij was altijd flink bezig met gewicht van z'n fiets - volgens mij totdat hij uit huis ging.
Ja, Robin de weightweenie. Had altijd leuke topics om te volgen. Al was het alleen al vanwege zijn compleet onbegrijpelijke zinnen (waar hij niks aan kon doen).
Naast het doen van diverse liefhebberijen ben ik ook dol op hobby's zoals oa vrijetijdsbestedingen en bepaalde dingen doen.
Tinman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2660
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 15:49
Mijn mountainbike: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

Ik zie Robin v Berkel nog voorbij komen op Tweakers. Is nu helemaal into home cinema/audio shit volgens mij.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

sgsdebruijn schreef:Ik heb mooie tijden beleefd aan het marathonbiken, LCMT editie 2006 staat me nog altijd bij, wat een baggerweer zeg, laatste dag wel mooi, we waren toen als 1 van de eersten in Stavelot (-;. Evenals Grand Raid Cristalp 2005 brrrrr.
Tja die LCMT weet ik nog. Wat was ik blij met een ter beschikking gestelde Cannondale Rush, die zwaar 2e hands terug kwam....
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
sgsdebruijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 589
Lid geworden op: ma 17 november 2003, 22:27
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper M4 en nog wat Rocky's
Contacteer:

Fred (mtb-sport) schreef:
sgsdebruijn schreef:Ik heb mooie tijden beleefd aan het marathonbiken, LCMT editie 2006 staat me nog altijd bij, wat een baggerweer zeg, laatste dag wel mooi, we waren toen als 1 van de eersten in Stavelot (-;. Evenals Grand Raid Cristalp 2005 brrrrr.
Tja die LCMT weet ik nog. Wat was ik blij met een ter beschikking gestelde Cannondale Rush, die zwaar 2e hands terug kwam....
Inderdaad :((
Weet nog na dag 1, kijken wat er over was van de remblokken, de helft van het metaal was ook weggesleten.
L3X
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: zo 13 augustus 2006, 15:03
Mijn mountainbike: S-Works Stumpjumper & Epic

Tinman schreef:Ik zie Robin v Berkel nog voorbij komen op Tweakers. Is nu helemaal into home cinema/audio shit volgens mij.
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 0&t=129698 kijk nou, als je het over de duivel hebt! :lol:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

En die doorstart uit de titel?



:bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Jammer, want heb altijd genoten van de verslagen en hier en daar wat marathons gepakt die ik anders waarschijnlijk nooit zou hebben gereden. Misschien een 'wedstrijdveslagen' topic openen op dit forum voor de wat uitgebreide verslagen?
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Lars TB schreef:En die doorstart uit de titel? :bier:
Startpost kan alleen een beheerder of topicstarter aanpassen.
Overigens krijgt het domein een andere eigenaar met zijn/haar invulling. Ik heb het namelijk overgedragen. Iemand blij mee kunnen maken en die maakt weer iemand anders blij :winkie:
rokl schreef:Jammer, want heb altijd genoten van de verslagen en hier en daar wat marathons gepakt die ik anders waarschijnlijk nooit zou hebben gereden. Misschien een 'wedstrijdveslagen' topic openen op dit forum voor de wat uitgebreide verslagen?
De oude verslagen heb ik naar PDF omgezet en staan Hier en in mijn sigje.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Plaats reactie