Nordest Cycles

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

ThaSingleTrackMastah schreef: vr 9 november 2018, 21:30 Nee, was een klein plekje aan de isg tabs.
Was van die zending nog de enige in mijn maat.
Moet zeggen dat ik oranje mooier vind dan lichtblauw.
Als mn PW de handdoek in de ring gooit ga ik hem een berichtje sturen over custom colors
Ah die van die ISG tabs zag ik ook toen op facebook voorbij komen. Dat was een andere ja.
Ik vind blauw niet verkeerd maar dat gele vlak met nordest erop staat me persoonlijk niet zo aan en dat heb ik hem ook verteld. Als je dan een blauwe frame met gele nordest letters zou hebben oogt het denk ik iets mooier, of strakker. Maar goed, dat is persoonlijk en ik vind het ook wel goed dat hij wel op verzoek van custom kleuren ingaat. Zo heeft iedereen zijn eigen smaak. Net zoals dat oranje van bovenstaande frame, ik vond hem ook wel mooi ja. Maar hij gaf een beetje toe dat kleuren niet zijn sterkste kant was :D
Laatst gewijzigd door Victor1977 op ma 19 november 2018, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

Leuk zo’n bedrijfsbezoek! :-q
Victor1977 schreef: vr 9 november 2018, 21:58 Maar hij gaf een beetje toe dat kleuren niet zijn sterkste kant was
Dan heeft hij wel een goede gok gedaan, want misschien heeft dat geel blauwe kleurtje er wel mede voor gezorgd dat dit frame een aardige verkoophit geworden is..
Smaken verschillen blijkt maar weer:)
De customkleuren zullen het ongetwijfeld ook goed gaan doen
'BUILT not Bought '
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4130
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Nou, die Bardino klopt mijns inziens verder ook wel, kwa geo, lijn en en details. En de prijs is ook best redelijk...
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

hier nog even een zeer recent voorbeeld van een "custom" kleurtje op een stalen Sardinha model

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie