Rocky Mountain 2019

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
gerbenvl
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: di 21 mei 2013, 11:30
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0 (2019)

Omdat ie op meer dan een uur rijden van me thuis is :-)
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Het is het waard. Vroeger was Peerke in Esbeek ook dealer, maar of dat nu nog is?
KILROY
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 13:13
Mijn mountainbike: Niner AIR RDO 2020, Element 970 2017, Element 50 (met pensioen), On One Inbred 26 (met pensioen)

Net over de grens (Houthalen) zit MTB Servicepunt van Bjorn. Daar heb ik de mijn Element 17 gekocht. Erg tevreden over service en advies.
Gebruikersavatar
DaanCramer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2484
Lid geworden op: zo 14 augustus 2011, 20:24
Mijn mountainbike: Norco, Mondraker, Rocky Mountain
Contacteer:

In Nederland is inderdaad alleen Basta de dealer voor Rocky Mountain voorlopig. Peerke niet meer.
Alternatieven zijn Cameleon and MTB Servicepunt in Belgie, beide uitstekende dealers inderdaad.

Maar Gerben, bel of email anders eerst even. Misschien kunnen we je al helpen zonder dat je hoeft te rijden :wink:
Gebruikersavatar
nicolai
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 317
Lid geworden op: do 4 november 2004, 23:01

gerbenvl schreef:Omdat ie op meer dan een uur rijden van me thuis is :-)
Dat is het zeker waard, al is het alleen al voor de koffie. Basta is zeker de tofste mtb shop in Nederland met mooie fiets merken.
En vooral een super goede service.
Voor mij was het zelfs meer dan een uur rijden.
Als je niet kan graven, ga dan ook niet dirten.
Gebruikersavatar
DaanCramer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2484
Lid geworden op: zo 14 augustus 2011, 20:24
Mijn mountainbike: Norco, Mondraker, Rocky Mountain
Contacteer:

Hoi Nicolai, goed om te horen dat je goed geholpen bent en bedankt voor het compliment. :-q

Wat Rocky betreft, alle 2018 modellen zijn inmiddels uitverkocht en 2019 zijn nog niet binnen. Dus als iemand voor een specifiek model komt, kan je beter eerst bellen.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Een fietsenwinkel zonder fietsen...

Alhoewel
Afbeelding
Gebruikersavatar
DaanCramer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2484
Lid geworden op: zo 14 augustus 2011, 20:24
Mijn mountainbike: Norco, Mondraker, Rocky Mountain
Contacteer:

Inderdaad Jurriaan, wat met Intense is gebeurt zal ook met Rocky gebeuren en nog vele andere merken.

We hebben genoeg fietsen staan hoor, maar zijn wel selectief :wink:
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Wat bedoel je dan? Van die lelijk schreeuwende kleuren, of het aanbieden van direct sales vanaf de fabriek?
Gebruikersavatar
DaanCramer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2484
Lid geworden op: zo 14 augustus 2011, 20:24
Mijn mountainbike: Norco, Mondraker, Rocky Mountain
Contacteer:

zonoskar schreef:Wat bedoel je dan? Van die lelijk schreeuwende kleuren, of het aanbieden van direct sales vanaf de fabriek?
Lelijke kleuren is een kwestie van smaak Dennis :wink:

D2C is voor veel merken de toekomst. Als dealer moet je daar rekening mee houden. De manier waarop Intense de stap maakte heeft ons (en andere dealers) heel veel geld gekost dus wij laten ons niet meer verleiden om dezelfde risico's te nemen.

Back on topic, voorlopig blijft Rocky in NL/BE gewoon leverbaar via de dealer :-q
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

D2C had ik niet eens in gedachten toen ik de Intense foto posten. Ik had gekeken na een mtb die op voorraad was en ook een naam heeft zoals RM.

Als straks ook RM overstapt op D2C dan hebben we lege fietenwinkels? En blijft de fietsenmaker over.
kona88
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 10:37

Mijn RM element komt van Fietshandelbreuls in Maasmechelen ... Ook zeer tevreden van
DaanCramer schreef:In Nederland is inderdaad alleen Basta de dealer voor Rocky Mountain voorlopig. Peerke niet meer.
Alternatieven zijn Cameleon and MTB Servicepunt in Belgie, beide uitstekende dealers inderdaad.

Maar Gerben, bel of email anders eerst even. Misschien kunnen we je al helpen zonder dat je hoeft te rijden :wink:
Mongooseboy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: ma 15 augustus 2005, 20:05

DaanCramer schreef: do 23 augustus 2018, 18:14 In Nederland is inderdaad alleen Basta de dealer voor Rocky Mountain voorlopig. Peerke niet meer.
Alternatieven zijn Cameleon and MTB Servicepunt in Belgie, beide uitstekende dealers inderdaad.

Maar Gerben, bel of email anders eerst even. Misschien kunnen we je al helpen zonder dat je hoeft te rijden :wink:
Even op terug komen in Zuid-Limburg ligt ook een Rocky Mountain Dealer in de plaats Schinnen eigenaar van het pand Paul Lavin.
Top adres voor de Rocky Mountain liefhebbers goede service en top personeel die goede werk ervaring hebben op het gebied van het merk Rocky Mountain :-q
Mountainbiken just for the fun and Sport met mijn 205 GTI 1.9 Griffe
Plaats reactie