Cube Stereo 150 2019

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16811
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Ik proef hieruit dat er nog steeds een kwaliteitsverschil tussen Cube en merken als Specialized e.d. zou bestaan. Dat is volgens mij allang verleden tijd. Tegenwoordig doen merken als Cube, Canyon niks meer onder voor wat je vroeger de A-merken zou noemen.
Misschien ooit begonnen met een merk op een Taiwanees confectieframe plakken, maar inmiddels al jarenlang op een veel hoger niveau bezig en naar mijn mening niks minder dan welk merk dan ook.

Het is gewoon een smaakkwestie en hoe gevoelig je bent voor het imago dat een merk heeft, maar functioneel is er geen reden om een Cube als minder te zien.
Bovenstaande fiets is niet lelijk, maar fantastisch mooi vind ik 'm persoonlijk ook niet.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Flow&Co
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 645
Lid geworden op: vr 2 juni 2017, 12:40
Mijn mountainbike: Neuron / Grail

Cube is een beetje als Suntour. Ze domineren in het budgetsegment en hebben daardoor een bepaald brandimage waar ze moeilijk vanaf komen.
Ze hebben echter gewoon goed presterend, kwalitatief spul waarmee op topniveau races worden gewonnen, daar staan ze alleen niet bekend om.

Maar goed, Cube heeft een brede doelgroep, en daar zijn bikesnobs slechts een klein deel van. Ondertussen verdienen ze gewoon lekker hun centjes in de segmenten waar ze bekend om zijn.

Ik had deze fiets trouwens wel in de Cube Camo kleuren willen zien. Daar kwam een foto van voorbij in het Cube 2018 topic. Die fiets zou ik wel kopen!
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Jan Willem schreef: Echt, zo simpel is het. Je hoeft slechts die ene, naar aanzien snakkende snaar bij het ronduit bevooroordeelde publiek te raken.
De rest gaat vanzelf. Door fijnproevers op fora etc :D :wink:
Voorstel: Puge?
Plaats reactie