Bike Motion Benelux

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Nou als ik het zo lees hoef ik geen spijt te hebben dat ik lekker met TrailAddicts aan het biken was!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Toch nog best veel top-end MTBs gezien hoor. Veel custom titanium en ook een aantal custom carbon MTBs met op maat geometrie. En nog niet eens heel duur ook.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Ik twijfelde nog gisteren. Net terug van een reis op de lange latten...

Maar ik ben niet gegaan al zag ik op de filmpjes van Giant wel de nieuwe Reign staan. En die staat nog steeds op mijn verlanglijstje :-D Maar ik bewandel wel een andere weg en ga t.z.t. proberen via de lbs om de hoek (die toevallig Giant levert) een testfiets te bemachtigen.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Lars TB schreef:3 dagen was wat aan de korte kant...

Was wel erg lekkere koffie hier en daar!! (Endura, Mavic, BBB)

Ook lekker bier. (Cosmic: Hefe Weize)

Best wel wat mooi spul (King, Blacksmith, 11Ants, Hope, Swett en nog heel wat meer), hier en daar wat verrassingen (Mokumono, gave, made in NL stadsfiets) en als je wat zocht ook wat ander mooi spul, meestal gemonteerd op fietsen (DVO, Cane Creek)

En vooral heel veel leuke mensen!! (bekenden en nieuwe bekenden!)
+1
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

BMB 2020 staat voor de deur.

Wat is de motie van het voelen en kijken waard?
Afbeelding

Ik ga voor multitools, ontbreekt Topeak. Of staan die op de site banden importeur?

Niet aanwezig: Giant, Specialized, Trek, Continental, SRAM
Wel aanwezig: Bulls, Canyon, Cube, Haibike, Kona, Lapierre, Schwalbe, Shimano
Laatst gewijzigd door Jurriaan op vr 21 februari 2020, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Ik sla dit jaar over. Elk jaar gaan heeft in ieder geval voor mij geen nut heb ik gemerkt. Een fiets blijft een fiets. :-D
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Jurriaan schreef: vr 21 februari 2020, 20:27 BMB 2020 staat voor de deur.

Wat is de motie van het voelen en kijken waard?
Afbeelding

Ik ga voor multitools, ontbreekt Topeak. Of staan die op de site banden importeur?

Niet aanwezig: Giant, Specialized, Trek, Continental, SRAM
Wel aanwezig: Bulls, Canyon, Cube, Haibike, Kona, Lapierre, Schwalbe, Shimano, RAD15, Wolfpack, project12, 11Ants ;-)
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Ik neem aan dat dit het laatste jaar was voor bikemotion. De opvolger is er natuurlijk klaar voor, e-bike Xperience.

Ik ging heel gericht naar een aantal stands, maar het hield allemaal niet over. Zelfs de dure automerken stonden er niet meer.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Jurriaan schreef: vr 28 februari 2020, 18:53 Ik neem aan dat dit het laatste jaar was voor bikemotion. De opvolger is er natuurlijk klaar voor, e-bike Xperience.

Ik ging heel gericht naar een aantal stands, maar het hield allemaal niet over. Zelfs de dure automerken stonden er niet meer.
Ik weet niet waar jij geweest bent, maar ik vermaak me prima hier. Paar leuke merken hier
Biker_Jesse
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1128
Lid geworden op: di 1 augustus 2006, 10:55
Mijn mountainbike: Bird Zero TR

Ik ga zondag met mijn vader. Iemand die al geweest is en wat highlights kan noemen? :-q
"Circles turning circles. Man's most efficient machine."

Garage sale: heel veel spullen voor weinig :bier:
Frameset met vork te koop (ook voor weinig) :bier:
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Rad15 / Project12 schijnt wel leuk te zijn.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Er staan een paar saaie Apex fietsen die vet zijn gespoten, Sour heeft erg leuke stalen fietsen staan, Titici is wel de moeite waard om even langs te lopen en het testparcours dat door de UHR vrijwilligers is aangelegd is prachtig.
En kom voor de gezelligheid vooral even langs bij Rad15/Wolfpack/project12 :-q
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
RobBoZ
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 617
Lid geworden op: za 8 september 2007, 00:40
Mijn mountainbike: is smerig.

Leuk drankspel voor op de fietsbeurs.
Iedere keer als een oude man op een carbon frame tikt en instemmend "ja" knikt een slok nemen.
Maar goed dat ze er halve liters verkopen. :D
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

suravida schreef: vr 28 februari 2020, 22:15 En kom voor de gezelligheid vooral even langs bij Rad15/Wolfpack/project12 :-q
Zeker de moeite waard. Ik zie Michel 1x in de 8 jaar of zo :winkie: .

Titici had imho de mooiste fiets staan. Alleen is de rocker van de fully wat lomp. Heb niet naar een prijs durven vragen. Alle carbonfietsen worden naar wens/op maat gemaakt :o , In die fully zaten wel bizar vette wielen van Alchemist.

Bij Hope stond de baanfiets van het Engelse team. Ontwikkeld met Lotus. Dacht dat die 50.000 euro kostte. Net een vliegtuig, en ik vermoed dat de ketting het zwaarste onderdeel was.

Ook bij Kona leuk gekletst. Daar hing een heel vette carbon Honzo frame. Bezoek bleek voor mij ook interessant omdat zij een soort fietsplan voor kinderen hebben. Daar kan je als ouder voor een maandbedrag een fiets voor je kind huren, en als hij er uit groeit krijgt hij een grotere. Inclusief onderhoud. Interessant voor onze jeugdleden, waar we van ouders veel vragen krijgen over aanschaf van een fiets. Voordeel voor de trainers is dat de kinderen op goede en goed onderhouden fietsen aankomen :wink: .

Grappig dat Xiamen carbon in 2 hallen stond met 2 verschillende stands. Op zich netjes afgewerkte frames (Beter dan de carbon Salsa Horsethief die bij Cosmic stond).

Ciao
Jan

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Vandaag ook ff wezen kijken en het was wel aardig, maar niet meer wat het een paar jaar geleden was.
De meeste enge ontwikkeling vond ik eigenlijk dat elke fiets met een behoorlijke veerweg meteen voorzien is van accu :roll:
Echt los van de Canyon Strive, Kons Process 134 en de verstopte Revel was alles boven de 140 veerweg gewoon Ebike. :-{
Wel leuk:
Om Lars en Michiel ff te spreken, de Vertigo IRL eens te zien en de Wolfpack Enduro.
Daar waar de Vertigo mij op mijn beeldscherm niet echt kon bekoren vind ik hem IRL wel heel erg mooi! en de Wolfpasck Enduro zie ik echt wel als een waardige vervanger voor de DHF/DHR Combo.

Al met al is wel aardig misschien wat te min want het was nog steeds leuk ff geweest te zijn :)
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Plaats reactie