Diefstal bij De Tweewieler Udenhout

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!

Moderators: Rogier, Bommie

Plaats reactie
v_schultinge
Extreme Biker
Extreme Biker
Locatie: Canyon Grand Canyon CF SLX 9.9 TEAM ONEBY, X-Trail Alu XTR
Contacteer:

di 23 januari 2018, 15:45

Kwam dit video'tje tegen op het AD.

https://www.ad.nl/video/dieven-jatten-i ... en~vp25046" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik hoop dat de daders snel gepakt worden en dat die zaak goed is verzekerd.

Heel vervelend als je als ondernemer zo te grazen wordt genomen. :evil:
De fietsjes:

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=122337" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=111373" onclick="window.open(this.href);return false;
Freedazed
All rounder
All rounder
Locatie: Yeti ASR SL & Yeti 4x 088/100, On-one Inbred, Evil the Following

wo 24 januari 2018, 01:29

idd hoop op een goede verzekering voor de ondernemer.... Hoe gaan ze die fietsen verkopen dan? ze hebben toch framenummers?
Mark-ering
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

wo 24 januari 2018, 10:52

Ik denk dat ze niet als complete fiets worden aangeboden maar in onderdelen.
One life, ride it!
naze1975
Extreme Biker
Extreme Biker

wo 24 januari 2018, 13:36

Freedazed schreef:idd hoop op een goede verzekering voor de ondernemer.... Hoe gaan ze die fietsen verkopen dan? ze hebben toch framenummers?
Ik zou zo denken dat de fietsen 2e hands 'als nieuw' worden aangeboden, ik heb er trouwens nog nooit gehoord dat een fietsenmaker al zijn fietsen waar hij onderhoud op uitvoerd door een computer heen haalt om te kijken of ze gestolen zijn, maar misschien zit dit op de achtergrond verwerkt als hij netjes het framenummer gaat vermelden bij de klant.
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Locatie: 2014 Canyon Nerve AL 8.0 + 2017 Scott Spark 700RC Pro

wo 24 januari 2018, 13:49

wat je ook hoort en leest is dat de fietsen in het buitenland worden aangeboden... had in het verleden ergens gelezen dat men de fietsen van Rings Goirle op de russische marktplaats hebben zien staan... maar of dat waar is?? Het zou mij in iedergeval niet verbazen...

hopelijk worden ze snel gepakt en dat het voor de ondernemer goed geregeld gaat worden door de verzekering..
marco0708
Mtb fanaat
Mtb fanaat

zo 28 januari 2018, 21:02

naze1975 schreef:
Freedazed schreef:idd hoop op een goede verzekering voor de ondernemer.... Hoe gaan ze die fietsen verkopen dan? ze hebben toch framenummers?
Ik zou zo denken dat de fietsen 2e hands 'als nieuw' worden aangeboden, ik heb er trouwens nog nooit gehoord dat een fietsenmaker al zijn fietsen waar hij onderhoud op uitvoerd door een computer heen haalt om te kijken of ze gestolen zijn, maar misschien zit dit op de achtergrond verwerkt als hij netjes het framenummer gaat vermelden bij de klant.
Soms voelt het wel verdacht en dan checken wij altijd wel het framenummer, gebeurd vast wel bij meer zaken lijkt me
Dennis78
Pro Biker
Pro Biker

ma 29 januari 2018, 19:02

De video deed me denken aan de inbraak bij Stouwdam in Wezep vorig jaar.
Maar daar hadden ze een staalkabel over de trap gespannen, dus gooiden ze de fietsen echt van boven naar beneden op een hoop.
Plaats reactie