Isaac Cycle 2018 mtb

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

PaganiProductions schreef:Fully heb je niet nodig hier of je moet een slechte rug hebben.
Hardtail Harcore !!
Begrijp me niet verkeerd he, ik rij zelf ook hardtail....

Maar ik bekijk het hier even vanuit potentieel koperspubliek. Wat dus groter zou kunnen zijn als er een fully in de bike range is. Dus dat.
PaganiProductions

Wiel-Maat schreef:
PaganiProductions schreef:Fully heb je niet nodig hier of je moet een slechte rug hebben.
Hardtail Harcore !!
Begrijp me niet verkeerd he, ik rij zelf ook hardtail....

Maar ik bekijk het hier even vanuit potentieel koperspubliek. Wat dus groter zou kunnen zijn als er een fully in de bike range is. Dus dat.
Misschien moeten ze die nog ontwikkkelen.
In principe denk dat puur alleen richten op racers/snelle mountainbikers.
Ze waren gister in Beegden een Sponser van de Toma Cycles Cup.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16039
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

PaganiProductions schreef:Ze waren gister in Beegden een Sponser van de Toma Cycles Cup.
Ah, je hebt een petje gekregen en nu doe promotie voor ze! :wink:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16039
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

PaganiProductions schreef:Promoten tot je erbij neervalt mensen nog duurdere complexen fietsen aansmeren dat is geweldig zeg.
Nee, een carbon hardtail is 'te duur'. Bij vering betaal je nog ergens voor...


:bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gerrie Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 739
Lid geworden op: do 13 augustus 2009, 13:37
Mijn mountainbike: handgemaakt

Hahaha, nee niet opnieuw een discussie over de carbon prijzen...

Je hebt wel gelijk, dat wel :)

Sowieso vraag ik me af wie er 1.900€ betaald voor een relatief onbekend merk, met een nogal generieke xc geometrie.
Waarom zou je als klein merk proberen te concurreren met de grote merken...?

Oh ja, waarom is de layout van de geometrie tabel van beide frames verschillend... Zoiets ziet er knullig uit!
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Lars TB schreef:
PaganiProductions schreef:Ze waren gister in Beegden een Sponser van de Toma Cycles Cup.
Ah, je hebt een petje gekregen en nu doe promotie voor ze! :wink:
Afbeelding
PaganiProductions

Lars TB schreef:
PaganiProductions schreef:Ze waren gister in Beegden een Sponser van de Toma Cycles Cup.
Ah, je hebt een petje gekregen en nu doe promotie voor ze! :wink:
Nee helemaal niet maar ben wel trots op dit het merk uit Limburg komt.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op ma 27 november 2017, 17:51, 3 keer totaal gewijzigd.
PaganiProductions

Lars TB schreef:
PaganiProductions schreef:Promoten tot je erbij neervalt mensen nog duurdere complexen fietsen aansmeren dat is geweldig zeg.
Nee, een carbon hardtail is 'te duur'. Bij vering betaal je nog ergens voor...


:bier:
Maar is nog goedkoper in het onderhoud dan een fully.
PaganiProductions

Gerrie Visser schreef:Hahaha, nee niet opnieuw een discussie over de carbon prijzen...

Je hebt wel gelijk, dat wel :)

Sowieso vraag ik me af wie er 1.900€ betaald voor een relatief onbekend merk, met een nogal generieke xc geometrie.
Waarom zou je als klein merk proberen te concurreren met de grote merken...?

Oh ja, waarom is de layout van de geometrie tabel van beide frames verschillend... Zoiets ziet er knullig uit!
Ze worden zat gebruikt voor wedstrijden.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16039
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

PaganiProductions schreef:Nee helemaal niet maar ben wel trots op dit het merk uit Limburg komt.
:-q
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Ik krijg altijd een beetje jeuk van frames met veel teksten er op.
Challenge the elements, BB pressfit blablabla.
Komt op mij altijd als goedkope marketing praat over.
Net als op de site;
Dedicated sporting achievement and pleasure in unspoilt nature: that is what the Tensor 29 is all about. Its Hydrolight aluminium frame is light but strong. 29” tyres with a rugged tread and a 100mm travel offer stability and control on technical tracks, helping bikers to significantly raise their game.
Cross-country is the ideal playing field for the Isaac Baryon 29 hardtail. Our engineers developed the Nano Triad carbon frame to create the ideal balance of rigidity and manoeuvrability. Every pedal action is converted into pure speed. The Baryon 29 is also in its element on technical single trails and challenging descents, making it the perfect hardtail for both professional and recreational cyclists.
:~

Zo nietszeggend en niet onderscheidend...
Klinkt als we hebben een zee container met generieke frames besteld en plakken er wat stickers op.
Beetje jammer voor een Nederlands merk dat zich wil profileren als pioneer.
PaganiProductions

Jamis Diablo schreef:Ik krijg altijd een beetje jeuk van frames met veel teksten er op.
Challenge the elements, BB pressfit blablabla.
Komt op mij altijd als goedkope marketing praat over.
Net als op de site;
Dedicated sporting achievement and pleasure in unspoilt nature: that is what the Tensor 29 is all about. Its Hydrolight aluminium frame is light but strong. 29” tyres with a rugged tread and a 100mm travel offer stability and control on technical tracks, helping bikers to significantly raise their game.
Cross-country is the ideal playing field for the Isaac Baryon 29 hardtail. Our engineers developed the Nano Triad carbon frame to create the ideal balance of rigidity and manoeuvrability. Every pedal action is converted into pure speed. The Baryon 29 is also in its element on technical single trails and challenging descents, making it the perfect hardtail for both professional and recreational cyclists.
:~

Zo nietszeggend en niet onderscheidend...
Klinkt als we hebben een zee container met generieke frames besteld en plakken er wat stickers op.
Beetje jammer voor een Nederlands merk dat zich wil profileren als pioneer.
Alles is eigenlijk al uitgevonden denk ik dan word het lastig om je te onderscheiden van de gevestigde merken.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16039
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Jamis Diablo schreef:The Baryon 29 is also in its element
"Is in its element" :-{ :~

Tenzij ze bedoelen dat alu aanvoelt als alu of zo, zorg dan minstens dat je de vage marketingtermen in correct Engels uitdrukt... :roll:



:lol:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
PaganiProductions

Lars TB schreef:
Jamis Diablo schreef:The Baryon 29 is also in its element
"Is in its element" :-{ :~

Tenzij ze bedoelen dat alu aanvoelt als alu of zo, zorg dan minstens dat je de vage marketingtermen in correct Engels uitdrukt... :roll:



:lol:
Marketing is bullshit over het algemeen.
Gerrie Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 739
Lid geworden op: do 13 augustus 2009, 13:37
Mijn mountainbike: handgemaakt

Lars TB schreef:
Jamis Diablo schreef:The Baryon 29 is also in its element
"Is in its element" :-{ :~

Tenzij ze bedoelen dat alu aanvoelt als alu of zo, zorg dan minstens dat je de vage marketingtermen in correct Engels uitdrukt... :roll:



:lol:
Misschien schrijft Brentjens die teksten wel voor hun, alhoewel ik zie nergens root-trees vermeld, dus dat zal wel meevallen... :tong
Plaats reactie