Verhuur je mtb/ fiets via Listnride

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16807
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Ik ben te zeer gehecht (emotioneel dus) aan mijn bikes om ze uit te lenen. Hooguit aan een bekende op een ritje waar ik zelf ook mee rijd, maar anders echt niet.
Als er toch krassen op moeten komen maak ik ze liever zelf ;-)

Er is een verschil in hoe mensen met spullen omgaan, en ik reken mezelf tot degenen met het meeste respect voor materiaal, of het nu een fiets of een paar schoenen is. Dus de kans dat een ander lomper met mijn spullen omgaat dan ik zelf zou doen is vrij groot.

Nog afgezien van potentiële ellende ingeval van schade zal ik dus niet snel meedoen met zo'n initiatief.
Maar als een ander het wel ziet zitten, why not.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

Jurriaan schreef:Delen is het nieuwe bezit en dus […]
Uhm, nee.
Vorsprung durch Pedantik.
KAMIKAZE-FREAK
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 403
Lid geworden op: do 31 januari 2013, 17:19

kermit schreef:Ik ben te zeer gehecht (emotioneel dus) aan mijn bikes om ze uit te lenen. Hooguit aan een bekende op een ritje waar ik zelf ook mee rijd, maar anders echt niet.
Als er toch krassen op moeten komen maak ik ze liever zelf ;-)

Er is een verschil in hoe mensen met spullen omgaan, en ik reken mezelf tot degenen met het meeste respect voor materiaal, of het nu een fiets of een paar schoenen is. Dus de kans dat een ander lomper met mijn spullen omgaat dan ik zelf zou doen is vrij groot.

Nog afgezien van potentiële ellende ingeval van schade zal ik dus niet snel meedoen met zo'n initiatief.
Maar als een ander het wel ziet zitten, why not.
seconded
Plaats reactie