Bike Motion 2016: Alvast 8 gratis kaartjes.

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3160
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Ben dit jaar zelf niet geweest, maar wel andere jaren geweest.
Om een orientatie te krijgen voor welke fiets je zou willen gaan, is het een mooie beurs.
Maar ik vind het toch jammer dat er niets verkocht mag worden. Een paar jaar geleden een Engelsman gesproken over schoonmaakmiddelen die hij zelf had ontwikkelt die geheel duurzaam en milieuneutraal waren. Het had mooi geweest als ik iets van een proefsetje van hem kon kopen.

Waarom is het niet meer als de motorbeurs waar merken hun nieuwe modellen showen en winkels en dergelijke bijvoorbeeld kleding of iets dergelijks te koop aanbieden?

Ben dan benieuwd naar de opzet in maart 2018. Om het bij voorbaat al af te schrijven als een grote-merken-only-show vind ik wat voorbarig.
John83
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: za 30 augustus 2014, 15:41

Er mocht wel wat verkocht worden volgens mij. Ik heb bij Born een bidon met een reep en een gelletje erin. En je kon een sixpack kwaremont met glas erbij kopen :)
CarverS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 448
Lid geworden op: vr 15 juli 2011, 21:08
Mijn mountainbike: Canyon XC6 XT + Trek Farley Saso

Er was genoeg te koop op de beurs, geen fietsen nee. Mooie aanbiedingen bij BYE! Nutrition :-q
Gebruikersavatar
Deempje98
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 14:55

Bij Sockeloen waren sokken te koop. En ik heb op maar plaatsen dingen verkocht zien worden.
modderfietser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 22:35

Ik had ook verwacht dat er meer verkocht zou worden. Er was kleding die je niet veel bij de LBS ziet en bescherming zoals knie- en elleboogbeschermers. Maar dat was allemaal niet te koop. Bij de kleding wisten ze vaak niet eens wat de prijzen waren en je kon ook niet passen. Voor mij had dit daarom weinig toegevoegde waarde. Zelfs een spatbordje kopen bij sks was er niet bij. Het hing er bij als in een winkel met prijs er bij, maar ze verkochten niks.
Ik zie dit als een gemiste kans, maar aan de andere kant: zo'n fietsbeurs blijft zo lekker voordeling. De kans dat je in een opwelling te veel dingen koopt die is er niet. :-D
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Ik zag de motorbeurs (Utrecht) nog genoemd worden als beurs waar wel vanalles gekocht kan worden. Dat komt omdat die beurs in de jaren '80 opgezet is voor dealers, als een tegenhanger voor de MotoRai waar de importeurs hun spullen toonden. En op die MotoRai kon je ook niks kopen ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
John83
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: za 30 augustus 2014, 15:41

Vandaag een bericht gehad dat ik iets had gewonnen op de beurs. Heb op de zaterdag meegedaan met de strijd om een zo hoog mogelijk wattage te trappen. Volgens mij op de Merida stand? Alleen heb ik niks aan de 1e prijs: een half jaar abbo voor Uic Cycling online training. Heb geen rollenbank of Tacx oid :( Beter had ik de 2e of 3e prijs: een pompje of een multitool. Maar uiteindelijk gaat het om de eer en die had ik dan toch op die dag :)
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 891
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Was dat niet bij Giant?
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Giant ja.
John83
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: za 30 augustus 2014, 15:41

Op de foto die ik even niet online krijg hangt toch echt een Merida vlag, maar goed dat is bijzaak. Ondertussen mail gehad van Uic dat ik de Birzman pomp krijg, helemaal top dus!
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Ok, laat ik zeggen dat ik de Merida-stand niet bekeken heb maar bij Giant wel zo'n ding heb zien staan. Aangezien beide stands niet naast elkaar lagen is verwisseling niet mogelijk. Dus hecht dan maar niet zoveel waarde aan mijn opmerking. :-D
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3160
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

kermit schreef:Ik zag de motorbeurs (Utrecht) nog genoemd worden als beurs waar wel vanalles gekocht kan worden. Dat komt omdat die beurs in de jaren '80 opgezet is voor dealers, als een tegenhanger voor de MotoRai waar de importeurs hun spullen toonden. En op die MotoRai kon je ook niks kopen ;-)
Ja hallo zo oud ben ik nu ook weer niet dat ik dat allemaal weet.. :bier: :winkie:
Ik heb alleen ervaring met Bikemotion en de Motorbeurs, dus dan vergelijk ik die twee met elkaar.
Toch blijf ik erbij dat als er meer verkocht mocht worden, de bikemotion voor meerdere partijen in de fietsenwereld aantrekkelijk zou zijn, ongeacht tijdstip in het jaar.
Al is het natuurlijk een beetje appels met peren vergelijken.. motoren en fietsen...
John83 schreef:Op de foto die ik even niet online krijg hangt toch echt een Merida vlag, maar goed dat is bijzaak. Ondertussen mail gehad van Uic dat ik de Birzman pomp krijg, helemaal top dus!
Gefeliciteerd :-q
Plaats reactie