Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Canyon 2017
BerichtGeplaatst: za 23 september 2017, 21:33 
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 9.9
Ikke001 schreef:
Eens. Maar ik wil niet pietluttig zijn en zo voelt het wel een beetje. Als het onder te verwachten veel voorkomende lakschade valt dan is het gevoelsmatig toch anders. Mijn vorige fiets was een goedkope instapper (Cube Attention), dit is een duurdere Alu dus mag je denk ik ook maar verwachten. Maar zoals gezegd het moet wel realistisch blijven. Daarom de vraag: is dit een verwachte schade, nu en bij gebruik. Want als alle frames er zo uitzien over een paar maanden dan ga ik er zeker geen punt van maken.

Nieuw is nieuw is krasvrij..

Profiel  

Berichttitel: Re: Canyon 2017
BerichtGeplaatst: ma 23 oktober 2017, 13:33 
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Ikke001 schreef:
Eens. Maar ik wil niet pietluttig zijn en zo voelt het wel een beetje. Als het onder te verwachten veel voorkomende lakschade valt dan is het gevoelsmatig toch anders. Mijn vorige fiets was een goedkope instapper (Cube Attention), dit is een duurdere Alu dus mag je denk ik ook maar verwachten. Maar zoals gezegd het moet wel realistisch blijven. Daarom de vraag: is dit een verwachte schade, nu en bij gebruik. Want als alle frames er zo uitzien over een paar maanden dan ga ik er zeker geen punt van maken.

'Verwachte schade' zou je verwachten na gebruik, niet bij nieuw afgeleverd. Zou er zeker mee terug gaan.
Als het na verloop van tijd erger word valt het niet meer onder garantie, dan kunnen ze wegkomen met 'verwachte schade',nu niet, want die schade hoord daar niet bij nieuwstaat.

Profiel  

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25