Canyon 2017

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
jernij
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: di 16 december 2014, 20:24

Ikke001 schreef:Eens. Maar ik wil niet pietluttig zijn en zo voelt het wel een beetje. Als het onder te verwachten veel voorkomende lakschade valt dan is het gevoelsmatig toch anders. Mijn vorige fiets was een goedkope instapper (Cube Attention), dit is een duurdere Alu dus mag je denk ik ook maar verwachten. Maar zoals gezegd het moet wel realistisch blijven. Daarom de vraag: is dit een verwachte schade, nu en bij gebruik. Want als alle frames er zo uitzien over een paar maanden dan ga ik er zeker geen punt van maken.
Nieuw is nieuw is krasvrij..
Canyon Grail CF SLX (01/2024)

Canyon Lux World Cup CFR LTD (07/2023)

Canyon Aeroad CFR (05/2022)
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Ikke001 schreef:Eens. Maar ik wil niet pietluttig zijn en zo voelt het wel een beetje. Als het onder te verwachten veel voorkomende lakschade valt dan is het gevoelsmatig toch anders. Mijn vorige fiets was een goedkope instapper (Cube Attention), dit is een duurdere Alu dus mag je denk ik ook maar verwachten. Maar zoals gezegd het moet wel realistisch blijven. Daarom de vraag: is dit een verwachte schade, nu en bij gebruik. Want als alle frames er zo uitzien over een paar maanden dan ga ik er zeker geen punt van maken.
'Verwachte schade' zou je verwachten na gebruik, niet bij nieuw afgeleverd. Zou er zeker mee terug gaan.
Als het na verloop van tijd erger word valt het niet meer onder garantie, dan kunnen ze wegkomen met 'verwachte schade',nu niet, want die schade hoord daar niet bij nieuwstaat.
Gebruikersavatar
M.T.B.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 187
Lid geworden op: do 7 juli 2016, 09:44

M.T.B. schreef: wo 21 september 2016, 21:39 Ik heb een trek stache gereden met boost een vond het achter ronduit vervelend. Ik kwam er met mijn voeten continue tegenaan. Een goed gebouwd wiel zonder boost heeft mijn voorkeur. Ik denk dat boost een langzame dood sterft.
How wrong could I be..... :lol:
Muddy Fox, Norco Pinnacle, Verlicchi, Pro-Flex 656 en 856, Giant Coldrock en Stonebreaker, Specialized Rock Hopper, Giant Talon, Canyon Neuron, Nukeproof Digger, Canyon Neuron, winter bike Bulls Copperhead ( dochterlief Schouten).
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

M.T.B. schreef: do 20 augustus 2020, 14:07
M.T.B. schreef: wo 21 september 2016, 21:39 Ik heb een trek stache gereden met boost een vond het achter ronduit vervelend. Ik kwam er met mijn voeten continue tegenaan. Een goed gebouwd wiel zonder boost heeft mijn voorkeur. Ik denk dat boost een langzame dood sterft.
How wrong could I be..... :lol:
Die uitspraak zat je al 4 jaar dwars, he? :winkie:
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

En wat denk je van SuperBoost?
:winkie:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Hou eens op! Ik heb schoenmaat 47. :D
Plaats reactie