Canyon 2017

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
niels.o
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1602
Lid geworden op: di 30 september 2014, 13:13
Mijn mountainbike: GHOST tacana 5

Zijn er niet veel met die kleur
Gebruikersavatar
M.T.B.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 187
Lid geworden op: do 7 juli 2016, 09:44

@Thormodo: Nice Youtube channel!
Muddy Fox, Norco Pinnacle, Verlicchi, Pro-Flex 656 en 856, Giant Coldrock en Stonebreaker, Specialized Rock Hopper, Giant Talon, Canyon Neuron, Nukeproof Digger, Canyon Neuron, winter bike Bulls Copperhead ( dochterlief Schouten).
Thormodo
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 3 juli 2016, 22:43

Er is weer een sale: https://www.canyon.com/nl/specials/olym ... e/mtb.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Zitten ook wat andere modellen tussen ten op zichtte van de vorige.
nick299
All rounder
All rounder
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 9 augustus 2015, 18:26

heb de knoop ook doorgehakt nu met deze sale. Wel geen mtb, maar wel een dikke inflite besteld :d
nickster
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 438
Lid geworden op: di 30 juni 2009, 15:33
Mijn mountainbike: Canyon Lux CF 7 Custom

Wow de sale op de huidige exceed 8.9 is toch ook wel heel erg dik, zou het te maken hebben met het feit dat de nieuwe Exceed CF SL 2017 straks beter/lichter is dan nu de instap Exceed CF SLX?
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

Denk dat ze eerder zo snel mogelijk van alle 2016 modellen af willen. Omdat ze begin september alle nieuwe modellen gaan lanceren
VossieNL
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 25 december 2015, 14:44

Ik heb ook de knoop doorgehakt: LUX CF 9.9 race
Gebruikersavatar
restyle
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 23 december 2015, 15:05

Heb ook besloten een exceed 9.9 race te kopen. 1x12 is voor mij niet van groot belang. Zou toch 2 weken duren om te leveren terwijl hij in stock is.. De week van de 22ste pas.. zo lang nog :)

Weet iemand toevallig de exacte color code voor het Canyon "Vulcano Red"? Zou graag de grijze RS1 stickets vervangen door het zelfde rood als de fiets, is mooier lijkt me. Heb het al eens gezien in een filmpje maar kan het niet terug vinden :(
Gebruikersavatar
restyle
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 23 december 2015, 15:05

Net bericht gehad dat hij klaar staat voor ups verzending <3 Canyon
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

restyle schreef:Heb ook besloten een exceed 9.9 race te kopen. 1x12 is voor mij niet van groot belang. Zou toch 2 weken duren om te leveren terwijl hij in stock is.. De week van de 22ste pas.. zo lang nog :)

Weet iemand toevallig de exacte color code voor het Canyon "Vulcano Red"? Zou graag de grijze RS1 stickets vervangen door het zelfde rood als de fiets, is mooier lijkt me. Heb het al eens gezien in een filmpje maar kan het niet terug vinden :(
Hier heb je stickers voor de RS-1 in verschillende kleuren waaronder rood: http://www.slikgraphics.com/products/ro ... lack-forks" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.slikgraphics.com/collections ... hite-forks" onclick="window.open(this.href);return false; je kan hier ook custom stickers laten maken.
Gebruikersavatar
Calimero1977
All rounder
All rounder
Berichten: 143
Lid geworden op: za 22 november 2014, 10:02
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL 9.9 2016 Stealth

Wel jammer dat de nieuwe "instap" inflite ineens 200,- duurder is geworden... En ik te laat was om maatje L in de sale te kopen ivm vakantie...
Don't let the little things in life get in the way of the big picture...
Voodoo077
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 45
Lid geworden op: wo 3 augustus 2016, 13:52

Calimero1977 schreef:Wel jammer dat de nieuwe "instap" inflite ineens 200,- duurder is geworden... En ik te laat was om maatje L in de sale te kopen ivm vakantie...
Oeps niet leuk natuutlijk zoiets. De vraag is nu uiteraard zal dit ook het geval zijn voor andere bikes?
Helmuth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 173
Lid geworden op: vr 9 oktober 2015, 16:31

Calimero1977 schreef:Wel jammer dat de nieuwe "instap" inflite ineens 200,- duurder is geworden... En ik te laat was om maatje L in de sale te kopen ivm vakantie...
Je kan altijd een mailtje wagen richting Canyon. Welliicht is er nog wat mogelijk als de sale is afgelopen... Ik weet overigens niet of die nu uitverkocht is.
Gebruikersavatar
VanBiLL.com
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 13:53
Mijn mountainbike: '15 Rose Mr Big 3 29er - '17 Speci Epic FSR Pro Carbon WC - '21 Speci Turbo Levo Expert Carbon AXS

Weet iemand al of er meer nieuws is of er een nieuwe LUX komt in 2017? Er waren geruchten dat deze vernieuwd zou worden met Exceed technologie in het frame?
Met vlagen ben ik briljant, alleen nu is het windstil...
Wordt bloed(plasma)donor en meld je NU aan bij Sanquin!!!!
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

Mij is verteld door Canyon, dat er geen vernieuwde LUX komt in modeljaar 2017.

Meestal gaat een model bij Canyon 3 a 4 jaar mee, hij is in laat 2013 gelanceerd dus denk dat er een nieuwe gaat komen voor 2018.
Plaats reactie