Van der Poel op weg naar goud in 2024!

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

funride schreef:
vibemaker schreef:Schakelen naar camera's die een lege track in beeld hebben, eindeloos hetzelfde shot laten staan, geen oog hebben voor de actie, etc. heeft toch echt met regie te maken.
Anyway, het is een fantastische sport en zou met dezelfde middelen veel beter tot z'n recht kunnen komen op beeld. Wat ik vreemd vind van iets dat als hoofdsponsors Red Bull en Mercedes heeft. Red Bull heeft andere evenementen over het algemeen wél goed voor elkaar.
Ik denk dat het Red Bull vooral gaat om de World-cup DH en ze XC er als verplichting bij krijgen.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5494
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Ook bij de DH is niet alles in beeld hoor, bijkant net zo "slecht" als de XCO ..... maar ja, ze zenden het WEL uit :-q :-q :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8039
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Rayb81 schreef:Ik denk als je zo'n replay bekijkt met een hoofdtelefoon op zoals ik, dan let je veel meer op alles dan wanneer de televisie overdag staat te brullen ;)
+1
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8039
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

yo-eddy schreef:ze zenden het WEL uit :-q :-q :-q
+1

En begreep ik het nu goed dat ze de kwalificatie aan staand weekend wel uitzenden?
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5593
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Volgens Nino wel.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Volgens de Redbull.tv app ook :-q
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

vibemaker schreef:Schakelen naar camera's die een lege track in beeld hebben, eindeloos hetzelfde shot laten staan, geen oog hebben voor de actie, etc. heeft toch echt met regie te maken.
Anyway, het is een fantastische sport en zou met dezelfde middelen veel beter tot z'n recht kunnen komen op beeld. Wat ik vreemd vind van iets dat als hoofdsponsors Red Bull en Mercedes heeft. Red Bull heeft andere evenementen over het algemeen wél goed voor elkaar.
Ach wat weet jij er nou van. :~ :tong
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Bowiex schreef:
vibemaker schreef:Schakelen naar camera's die een lege track in beeld hebben, eindeloos hetzelfde shot laten staan, geen oog hebben voor de actie, etc. heeft toch echt met regie te maken.
Anyway, het is een fantastische sport en zou met dezelfde middelen veel beter tot z'n recht kunnen komen op beeld. Wat ik vreemd vind van iets dat als hoofdsponsors Red Bull en Mercedes heeft. Red Bull heeft andere evenementen over het algemeen wél goed voor elkaar.
Ach wat weet jij er nou van. :~ :tong
Nix :-{
Geralt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 219
Lid geworden op: di 31 maart 2015, 09:22
Mijn mountainbike: Fatbikers are better bouncers

Shortrace is dat, geen kwalificatie...
Krijgen hier ook de helft van de punten van de race op zondag. Dat je hier ook startplek, ( enkel eerste 16), mee kunt verdienen is niet zo heel belangrijk voor de toppers. Schurter zat vanaf rij 3 al in eerste bocht bij Mathieu in t wiel!
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Bowiex schreef:
vibemaker schreef:Schakelen naar camera's die een lege track in beeld hebben, eindeloos hetzelfde shot laten staan, geen oog hebben voor de actie, etc. heeft toch echt met regie te maken.
Anyway, het is een fantastische sport en zou met dezelfde middelen veel beter tot z'n recht kunnen komen op beeld. Wat ik vreemd vind van iets dat als hoofdsponsors Red Bull en Mercedes heeft. Red Bull heeft andere evenementen over het algemeen wél goed voor elkaar.
Ach wat weet jij er nou van. :~ :tong
vibemaker schreef:Nix :-{
Dat is wel heel weinig. :lol:
Heb je geen interesse om dat te regisseren? Stuur je CV eens door naar RB? Krijgen wij tenminste kwaliteitsbeeld. :-q
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Het is toch al knap dat ze met een beperkt aantal camera's de boel zo goed in beeld krijgen, dat moet dan ook weer gezegd worden!


En gezien dat het commentaar inmiddels ook in het Duits en Portugees (????) is, is het blijkbaar aardig succesvol!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5494
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Lars TB schreef: Portugees (????)
Ja, inderdaad apart, alsof ze een olympische cyclus achterlopen, ik had Japans verwacht ;)
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
funride
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2393
Lid geworden op: di 26 juli 2011, 08:39
Mijn mountainbike: ALTEC ACCRUE

Lars TB schreef:Het is toch al knap dat ze met een beperkt aantal camera's de boel zo goed in beeld krijgen, dat moet dan ook weer gezegd worden!


En gezien dat het commentaar inmiddels ook in het Duits en Portugees (????) is, is het blijkbaar aardig succesvol!
En vergeet het Nederlandse commentaar van Bart Brentjens niet.
https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0" onclick="window.open(this.href);return false;
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5494
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

funride schreef: En vergeet het Nederlandse commentaar van Bart Brentjens niet.
:lol: :lol: :lol: :lol: arme Bart, hij doet zijn best :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5593
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Mooie vent die Bart, maar in plaats van meepraten met Rob (die geen verstand van XC heeft) mag ie af en toe wel wat meer nieuwtjes tijdens de show ten gehore brengen.
Leuk voor de kenners.
Plaats reactie