Vredestein Black Panther/Xtrac Superlite 2016

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5580
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Beste Pieter,


Bedankt voor je mail.

Alle SuperLite banden zijn uit voorraad leverbaar.

Zowel de Spotted Cat, de Black Panther alsook de Black Panther Xtrac zijn bij ons op voorraad. Alle dealers kunnen bij hun grossier terecht voor deze banden.


Met vriendelijke groet,

Ulla Kjaersgaard
Gebruikersavatar
ak-77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3123
Lid geworden op: do 5 januari 2012, 00:23

Erg algemeen verkrijgbaar zijn ze nog niet. Ik krijg er twee te zien in Google. Misschien nog een mailtje er achteraan naar de marketing afdeling?
Give me little bits of / more than I can take
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5580
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Ik weet niet of het slecht verkrijgbaar zijn aan de marketing ligt of aan de dealers die ze gewoonweg niet in hun assortiment opnemen.
Gebruikersavatar
ak-77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3123
Lid geworden op: do 5 januari 2012, 00:23

Marketing doe je toch ook naar de dealer, niet alleen naar de consument.
Give me little bits of / more than I can take
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5580
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

ak-77 schreef:Marketing doe je toch ook naar de dealer, niet alleen naar de consument.
Ja dat weet ik ook maar de winkel/dealer bepaalt altijd nog welke producten hij in zijn assortiment neemt ongeacht of het marketingapparaat zijn werk goed of slecht doet.
schuurtje73
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 156
Lid geworden op: do 25 februari 2010, 13:59
Mijn mountainbike: Cannondale F29 1 Alloy

Iemand ondertussen al een winkel gevonden waar ze in voorraad zijn (spotted cat/black panther/xtrac) bij voorkeur voor een leuke prijs?
In de koopgids van Fiets worden ze ook genoemd, dan zou je toch verwachten dat ze ergens te koop zouden zijn.
Mijn fiets
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=115021
Ondertussen al twee fietsen verder, nu een Cannondale Scalpel Si 2019
Etiën M
All rounder
All rounder
Berichten: 130
Lid geworden op: ma 5 maart 2012, 13:58

schuurtje73 schreef:Iemand ondertussen al een winkel gevonden waar ze in voorraad zijn (spotted cat/black panther/xtrac) bij voorkeur voor een leuke prijs?
In de koopgids van Fiets worden ze ook genoemd, dan zou je toch verwachten dat ze ergens te koop zouden zijn.
Volgens mij hebben ze ze hier:
- Hollandbikeshop
- Mountainbanden.be
- brouwer-bikesport

Gelijk ook een vraag: Na jarenlang met Racing Ralph (achter) en Rocket Ron (voor) gereden te hebben in verschillende uitvoeringen (wel niet snakeskin, tubeless ready / easy), wordt het tijd voor iets anders. De Schwalbe banden rijden op zich prima, maar zijn (zeker de Racing Ralph) zo gevoelig. Afgelopen zaterdag is de Racing Ralph (snakeskin) op de naad in de lengterichting opengescheurd en dat is niet mijn eerste Racing Ralph die vroegtijdig lek gaat.

Dus tijd voor wat anders:
Vredestein Black Panther achter en Vredestein Black Panther Xtrac voor is de bedoeling. Mijn velgen zijn ZTR Crest (hand gespaakte set van Ernie Frieke) en de vraag is of ik om tubeless te kunnen rijden wel/niet de TLR versie moet nemen of dat de gewone versie ook goed tubeless te krijgen is?

Heb hier al heel wat speurwerk gedaan maar veel comments zijn al van heel wat jaartjes terug...vandaar mijn vraag wat is nu wijsheid?
Live slow, ride fast!
Gebruikersavatar
hwpaints
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 13:12
Mijn mountainbike: KATANA FS 24

geen van bovenstaande winkels heeft lite versie op de site
ze zijn nog nergens te verkrijgen of lig dat aan mij

toch niet goed gekeken zie ik net
verzetje
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 216
Lid geworden op: di 30 maart 2010, 10:19

De gewone vouwband is bij mij altijd perfect op
een notubes (wel 26"). Nooit problemen mee gehad.
De TLR zijn soms moeilijk op de velg te krijgen.
Vouwband gaat veel vlotter.
v_schultinge

Etiën M schreef:Gelijk ook een vraag: Na jarenlang met Racing Ralph (achter) en Rocket Ron (voor) gereden te hebben in verschillende uitvoeringen (wel niet snakeskin, tubeless ready / easy), wordt het tijd voor iets anders. De Schwalbe banden rijden op zich prima, maar zijn (zeker de Racing Ralph) zo gevoelig. Afgelopen zaterdag is de Racing Ralph (snakeskin) op de naad in de lengterichting opengescheurd en dat is niet mijn eerste Racing Ralph die vroegtijdig lek gaat.

Dus tijd voor wat anders:
Vredestein Black Panther achter en Vredestein Black Panther Xtrac voor is de bedoeling. Mijn velgen zijn ZTR Crest (hand gespaakte set van Ernie Frieke) en de vraag is of ik om tubeless te kunnen rijden wel/niet de TLR versie moet nemen of dat de gewone versie ook goed tubeless te krijgen is?

Heb hier al heel wat speurwerk gedaan maar veel comments zijn al van heel wat jaartjes terug...vandaar mijn vraag wat is nu wijsheid?
Ik heb een tijd met Vredestein gereden en het zijn echt sterke banden. Ook in de Alpen geen enkele last van lekke banden of iets dergelijks gehad. Ik reed wel altijd de TLR versie. Momenteel rijd ik dan met de Vittoria Mezcal, waar ik ook zeer tevreden over ben. Die is alleen een beetje zwaar.
Plaats reactie