Nieuw soort schwalbe band met 2 luchtkamers

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1005
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

cheeta schreef:Zijn verschillende mensen die het in 1 of meerdere wielen hebben...
Die lezen dan niet mee op dit forum :tong
Ja, doei !
DeKerfs
Genius
Genius
Berichten: 1090
Lid geworden op: za 15 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: N+1
Contacteer:

Joepie de schreef:Poosje verder, schwalbe intussen prijsje gewonnen. Ik was benieuwd of iemand er inmiddels ervaring mee heeft opgedaan.
Jahoor: http://www.velozine.nl/2015/11/13/schwa ... ime-wapen/" onclick="window.open(this.href);return false;
ralphkrook
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 31
Lid geworden op: za 27 maart 2010, 19:10

Ik rij ruim een jaar met procore. Syntace 40 MX velgen en 2.4 of 2.5 banden. Voorband op 0,8 bar en achter op 1,3 bar.
Ja t systeem kost wat in geld en gewicht.
Dat is ook direct het enige nadeel voor mij. Geen velgen meer aan penten gereden, geen tubeless montage gezeik meer en mega grip zonder burping. Ik zou niet meer zonder willen rijden.
In dat jaar gebruik vallen 10 dagen Gardameer wat lekker stenig is en 12 dagen finale ligure. Toch trips die me snel een paar velgen hadden gekost. (Wat daarvoor t geval was)
Heb je het in Nederland nodig? Niet snel.
Typisch Duits sorgenlos product? Ja.
Verbeter punten? Het ventiel wil nog wel eens verstoppen met latex. Ff schoonmaken en klaar weer.
In vergelijk met deaneasy? Je hoeft niet zon belachelijk groot gat in je velg te boren en dat ventiel te verlijmen.
In vergelijk met huck norris? Das een licht stukkie foam wat wellicht je velg kan redden, maar burping kan het niet tegengaan.

Ik ben in ieder geval pro core;-)
Jezus turned water into wine. I once turned a bankloan into beer... Your turn Jezus...
Plaats reactie