Kraaienpoten in het bos bij Groesbeek !!

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
leov
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: za 28 juni 2008, 21:55
Mijn mountainbike: 26 HT en 26 Fully
Contacteer:

Of stropers willen dit geintje nog wel eens uithalen.
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 620
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Was er al een beetje bang voor maar het zat er al gewoon aan te komen dat er weer gekken(zoals nu) zijn die de valkuil boobytrap met stalen pinnen als inspiratie bron hebben gebruikt,dit is duidelijk weer een klote streek om mensen & dieren te verwonden zonder enkele redenen.
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Gebruikersavatar
Axium
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3348
Lid geworden op: vr 19 november 2010, 17:07
Mijn mountainbike: Merida TFS Matts XT-Edition(RS SID/BRm775)

je hond zal er niet zo snel intrappen, omdat die zo'n beetje alles ruiken, en een lekke band is ook het einde van de wereld niet.

als paarden of mensen op zoiets trappen zo toch wel erg sneu zijn
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Pardon? als die krengen een beetje in de modder liggen en meneer de enthousiasteling heeft
zijn gekke 5 minuten dan vliegt ie er vol doorheen... En niet iedereen heeft een
klasse 3 kevlar schoenzool...

Zieke geesten dit... jammer... Hoop voor zo iemand altijd dat hij echt niet weet waar hij mee
bezig is...
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Cube-Elite
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4284
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 19:19
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 3 Tuned, Cannondale Scapel 4HT - Tuned

Leuk met je kinderen naar het bos ik heb er eentje van 2 en 4,5, die kunnen zich gewoon dodelijk verwonden.

Maarja er zijn gewoon steeds meer mensen die het niet meer trekken en doordat alles door de media wordt opgepakt komen er weer ander mafkezen op het idee omdat ook te doen.
cervus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1625
Lid geworden op: vr 23 september 2005, 20:23
Mijn mountainbike: BWO

xplorer schreef:erg jammer dit, als je er een tegen komt dan draai je hem de nek toch om....
Hey, wat zeg je nu. Dat mag niet. Zo iemand moet je even uitleggen dat zijn gedrag niet wenselijk is etc. etc. :winkie:

ps. hulp nodig?
Gebruikersavatar
vin100
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 561
Lid geworden op: do 24 november 2011, 10:21
Mijn mountainbike: Transition Sentinel, Nordest Bardino, Genesis Longitude

ik dacht eigenlijk dat ze dat ergens bij de rode route in de buurt hadden gedaan, maar net even gekeken op googlemaps en zie dat het in het stuk van de groene route is na de camping. Of bedoelen ze toch een ander stuk?
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

jep daar is het!!!
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

cervus schreef:
xplorer schreef:erg jammer dit, als je er een tegen komt dan draai je hem de nek toch om....
Hey, wat zeg je nu. Dat mag niet. Zo iemand moet je even uitleggen dat zijn gedrag niet wenselijk is etc. etc. :winkie:

ps. hulp nodig?
Op persoonlijke titel: nee hoor, je verlaagt je gewoon nog even tot onder zijn niveau en vindt dat heel normaal. :-?

Als moderator: dat het, eufemistisch gezegd, nogal een klotestreek is mag duidelijk zijn, maar doodsverwensingen zijn niet echt de bedoeling. Hou het netjes.
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Jappiejo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: do 29 november 2012, 19:50
Mijn mountainbike: Waalwijk

Van het weekend groesbeeks gruwelijkste,
Maar ff reservebanden meenemen?
Wat een randdebielen die zoiets doen.
Als ik zaterdags uitrust van vrijdag, rust ik maandag uit van zondagochtend.
Gebruikersavatar
ZorroI
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 4 augustus 2013, 15:15
Mijn mountainbike: Cube Elite Super HPC Race 29 2015

xplorer schreef:erg jammer dit, als je er een tegen komt dan draai je hem de nek toch om....
jf schreef: Als moderator: dat het, eufemistisch gezegd, nogal een klotestreek is mag duidelijk zijn, maar doodsverwensingen zijn niet echt de bedoeling. Hou het netjes.
Dat mag hier niet wat xplorer zegt? Die kraaienpoten komen niet uit de lucht vallen en zijn daar dus met de slechtste intenties neer geplempt.
Je zult er als wandelaar maar vol intrappen en dat het dwars door je zool je voet doorboort. Lekke banden tot daaraantoe maar dit kan gewoon zwaar fysiek letsel als resultaat hebben.
I can't change the world but I can change the world in me (U2-Rejoice)
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Wat je zegt kan allemaal kloppen, maar doodverwensingen willen we hier gewoon niet op het forum. Dus nee, het mag niet.
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Gebruikersavatar
Axium
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3348
Lid geworden op: vr 19 november 2010, 17:07
Mijn mountainbike: Merida TFS Matts XT-Edition(RS SID/BRm775)

het heeft ook enorm weinig zin om dreigementen te uiten via internet als je het niet in een erg erg erg slechte rapvideo doet.

ot: een jaar of 3 geleden heeft er iemand in de omgeving leudal, waar ik mijn honden en fietsen uitlaat, blokken beton met uitstekende geslepen betonijzer her en der begraven. die is uiteindelijk wel opgepakt. of die 2 of 4 uur taakstraf gekregen heeft weet ik niet meer, maar hij zit nu wel met een strafblad asperges te steken voor 4 euro per uur.
mac79
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 26 december 2007, 21:38
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2010

leov schreef:Of stropers willen dit geintje nog wel eens uithalen.
Paar jaar geleden ben ik op zo'n zelfde kraaienpoot gereden en toen lag de verdenking van de politie ook bij stropers. Zij strooien deze pootjes om de jachtopziener dwars te zitten denkt de politie dus het is niet per se tegen ons soort bosgebruikers gericht......
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ik verdenk dezelfde personen die ook al die takken over het pad leggen, de route borjes vernielen enz.
Deze strooier is ook vast 1 van die azijnpissers die we wel eens tegenkomen en die geen goedendag terug zeggen als ik ze beleefd groet.
Ik stel voor dat we de schuldige op heterdaad betrappen en dan [edit jf: ik vroeg dus of we het netjes konden houden...].

Een tijdje terug in Helmond ook zo'n figuur, naam en adres zijn inmiddels bekend bij de authoriteiten.
Die spande prikkeldraad over het pad.
Het prikkeldraad dat over was knipte hij in stukjes en dat strooide hij op het pad.
Meneer is van het zielige hypergeordende type, a la Lord Farquaad uit Shrek.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie