Bikes 4 You in Emmen, 'Tweewielerwinkel van het Jaar 2004'

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
Feanbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 292
Lid geworden op: za 5 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element Team SC 2003
Contacteer:

Bikes 4 You is uitgeroepen tot 'Tweewielerwinkel van het Jaar 2004'. Patrick Hermsen en Bram van Uum zijn bekroond tot 'Tweewielertechnicus van het Jaar 2004'. Circa 800 branchegenoten waren getuige de feestelijke uitreiking in De Efteling.

Afbeelding

Voor Ed en Ina Hollemans was het de tweede keer dat zij hun winkel ingeschreven hadden voor deze prestigieuze eretitel. Twee jaar geleden namen zij ook al deel aan de verkiezing 'Tweewielerwinkel van het Jaar' en wisten toen eveneens de finale te bereiken. Nu, in de herkansing, heeft Bikes 4 You wel de hoofdrpijs te pakken. "We zijn het unaniem erover eens dat Bikes 4 You een afwijkend concept durft neer te zetten en dat ook weet te bewijzen. In de winkel straalt het avontuur je tegemoet," aldus de jury.
In de verkiezing 'Tweewielertechnicus van het Jaar 2004' is Patrick Hermsen, werkzaam bij De Pedaleur in Doetinchem, als Beste Fietstechnicus uit de bus gekomen. Bram van Uum, werkzaam bij Chris van Hoogstraten in Blerick, was de Beste Bromfietstechnicus. Opvallend is dat beide monteurs vorig jaar ook aan deze wedstrijd deelgenomen hadden en het allebei tot een finaleplaats wisten te schoppen. Nu grepen ze beiden de hoogste titel.
Statisch gezien, zijn vrouwen minder voorspelbaar dan een mountainbike op semi-slicks in de modder.
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

Hoe wordt zoiets nu beoordeeld? Komen er tijdens het jaar ook anonieme juryleden over de vloer die de service en vriendelijkheid moeten controleren? Of is het zo'n eenmalige 'en-nu-moeten-we-onze-winkel-eens-proper-inrichten,-vriendelijk-zijn-en-doen-alsof-we-goede-service-bieden-dag'?
Keep the rubber side down!
hotbiker
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 968
Lid geworden op: vr 2 januari 2004, 13:15
Mijn mountainbike: De mijne heeft meer dan twee wielen

Die verkiezingen moet je niet teveel waarde aan hechten, dat is ook zo bij de zogenaamde fiets van het jaar :~
Zeer veel commercieel belang :cry:
Weinig fuctioneel belang voor de consument, maar wel voor de handel :-q
Als je tenminste in de prijzen valt :-{
Diwwek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 337
Lid geworden op: zo 14 juli 2002, 12:19
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 900
Contacteer:

Ik heb me Cannondale daar niet voor niets gekocht ;)

Het is trouwens Gert en Ina, en geen Ed ;)
. .. ... .... ..... ......http://www.get-id.nl...... ..... .... ... .. .
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

Goossens heeft deze prijs in 2003 gewonnnen, zegt denk ik genoeg over de prijs.
Van wielrennen, via bos-wielrennen, mountainbiken, downhill mountainbiken (geen talent wel fun) en triatlon nu weer op de mountainbike. I.P.T. for life ;-)
Yasp0
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: za 20 juli 2002, 20:40
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp M5

Nu heb ik niet veel ervaring met winkels, maar B4U is wel een top winkel!

Goede adviezen, nemen de tijd voor je, aardige mensen, genoeg keus, reparaties bijna altijd prima :) , etc.
Hoe wordt zoiets nu beoordeeld? Komen er tijdens het jaar ook anonieme juryleden over de vloer die de service en vriendelijkheid moeten controleren? Of is het zo'n eenmalige 'en-nu-moeten-we-onze-winkel-eens-proper-inrichten,-vriendelijk-zijn-en-doen-alsof-we-goede-service-bieden-dag'?
Het eerste
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Is dat die zaak die op de Weerdinge straat zit?
Diwwek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 337
Lid geworden op: zo 14 juli 2002, 12:19
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 900
Contacteer:

CrazyCarrot schreef:Is dat die zaak die op de Weerdinge straat zit?
Klopt
. .. ... .... ..... ......http://www.get-id.nl...... ..... .... ... .. .
Gebruikersavatar
Hannibal
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 611
Lid geworden op: do 4 september 2003, 13:57
Mijn mountainbike: Curve GMX+

:-q

Goede reclame iig, misschien dat Emmen nu nog bekender wordt :D
Plaats reactie