Van der Poel op weg naar goud in 2024!

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Plaats reactie
PaganiProductions

De Mtb sport.
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

Maar, waarom?
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

PaganiProductions schreef:Ik heb gezegt dat ik hoopte dat hij na 2020 fijn op de mountainbike blijf rijden hij zij we zullen en gaf niet echt een duidelijk antwoord we zullen zien zei hij.
Afbeelding
Heeft hij zijn shirt bibu aan, of heb je de foto bewust gedraaid? :~

Bij het NK staan smullen gister. :tong

Met de fiets erheen en vdP vanaf ronde 3 ofzo zien wegrijden bij Michiel Vd Heijden en Hans Becking. Strijd om plek 2 was spannender. Michiel lang op 2 in de
Laatste ronde had Hans duidelijk meer over.
Opvallend was dat VdP zonder enige moeite door de zandbak rijdt, Michiel maakte daar juist wat fouten op einde waardoor Hans er vandoor kon.

Mijn zoon van 7 begon te mopperen dat hij zelf wou van rijden, want dit was geen mountainbiken. :lol: dus toen nog maar een paar x de pumptrack over gegaan wat ie erg netjes deed. :-q

https://www.strava.com/activities/1721791200" onclick="window.open(this.href);return false;

:winkie:
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5594
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Cross ervaring, de zandbakken doen hem niets :P
PaganiProductions

Bowiex schreef:
PaganiProductions schreef:Ik heb gezegt dat ik hoopte dat hij na 2020 fijn op de mountainbike blijf rijden hij zij we zullen en gaf niet echt een duidelijk antwoord we zullen zien zei hij.
Afbeelding
Heeft hij zijn shirt bibu aan, of heb je de foto bewust gedraaid? :~

Bij het NK staan smullen gister. :tong

Met de fiets erheen en vdP vanaf ronde 3 ofzo zien wegrijden bij Michiel Vd Heijden en Hans Becking. Strijd om plek 2 was spannender. Michiel lang op 2 in de
Laatste ronde had Hans duidelijk meer over.
Opvallend was dat VdP zonder enige moeite door de zandbak rijdt, Michiel maakte daar juist wat fouten op einde waardoor Hans er vandoor kon.

Mijn zoon van 7 begon te mopperen dat hij zelf wou van rijden, want dit was geen mountainbiken. :lol: dus toen nog maar een paar x de pumptrack over gegaan wat ie erg netjes deed. :-q

https://www.strava.com/activities/1721791200" onclick="window.open(this.href);return false;

:winkie:
Had het hem gevraagd en zei ja
Loknor
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 170
Lid geworden op: za 19 mei 2018, 19:56

Ik heb met je lopen dollen (en ik vermoed dat dat vaker gaat gebeuren^^) , maar één ding staat vast:

Ik vind het een topfoto. 8)

Ik zou daar super content mee zijn!
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3299
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Je ziet VdP gewoon kijken van "wat heb ik nou aan mijn fiets hangen". :winkie:
PaganiProductions

Loknor schreef:Ik heb met je lopen dollen (en ik vermoed dat dat vaker gaat gebeuren^^) , maar één ding staat vast:

Ik vind het een topfoto. 8)

Ik zou daar super content mee zijn!
Goh serieus dat had ik nog niet door
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8041
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Bowiex schreef: Mijn zoon van 7 begon te mopperen dat hij zelf wou van rijden, want dit was geen mountainbiken. :lol: dus toen nog maar een paar x de pumptrack over gegaan wat ie erg netjes deed. :-q

https://www.strava.com/activities/1721791200" onclick="window.open(this.href);return false;

:winkie:
Doe je zoon een plezier en blijf hem de ruimte geven om te zeggen dat toppers niet aan mountainbiken doen. Ga hem filmen om te laten zien hoe ie het nu doet. Wordt ie vanzelf een grote meneer op de mtb :-q

Back on topic. Ik begreep dat VDP toch ook onder uit is gegaan, op een boomstronk.
PaganiProductions

awinkel schreef:Je ziet VdP gewoon kijken van "wat heb ik nou aan mijn fiets hangen". :winkie:
Leuk he
:tong :D
PaganiProductions

Ek Mtb https://www.eurovisionsports.tv/Europea ... 8/cycling/" onclick="window.open(this.href);return false;
Freekenstein
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1406
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 14:00
Mijn mountainbike: Surly Karate Monkey | On One Inbred | Soma Fog Cutter

Leuk! De mountainbikers zijn nu 20 minuten onderweg, en op die livestream zie ik een lege wielerbaan.....
To quote Hamlet, act 3, scene 3, line 92

"NO"

vrijwilliger Mountainbike Museum
PaganiProductions

je moet naar rechts scrollen met die witte pijlen.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Mathieu van der Poel vandaag kansloos ; volgens mij al opgegeven
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
PaganiProductions

Tsjibiti schreef:Mathieu van der Poel vandaag kansloos ; volgens mij al opgegeven
Niks daar en slechte benen.
Plaats reactie