Forum Mountainbike.be ligt al 2 weken stil!..

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Jan Willem schreef:Nieuwe smilies denk ik.
Inderdaad. En:

- uitgebreidere banopties.
- makkelijker slotjes plaatsen.
- automatisch aanpassen van berichten van leden die we vervelend vinden.

En zo nog wat zaken.

Laten we maar zo zeggen dat we in het verleden al eens hebben geleerd geen beloften te doen waarvan we niet zeker weten of we ze op korte termijn waar kunnen maken. Ook wij hebben leuke ideeën en de wil om alles gewoon nog net wat aantrekkelijker te maken voor jullie, maar het is allemaal liefdewerk oudpapier, dus kost het gewoon allemaal wat langer om te realiseren. We zijn geen zwaar gesponserde site met een uitgebreide full-time redactie en IT-crew.

Ik heb flinke sympathie voor de zuiderburen die zich ongetwijfeld ook voor een zeer ongewenst probleem gesteld zien. En als je met je handen in het haar zit, schiet de achterban informeren er helaas ook wel eens bij in.
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
TaurineR
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 400
Lid geworden op: zo 8 maart 2009, 00:46
Mijn mountainbike: C. FSi

Uiteraard hebben we allen veel respect voor alle mensen die zich bezig houden met de site, laat daar totaal geen twijfel over bestaan.
Voor ons als gebruikers (MTBkers) is dit de beste site in Belgie, waarin heel veel informatie uitgewisseld kan worden.
En ja, dat mag gezegd worden: we missen het forum erg.....
Laatst gewijzigd door TaurineR op do 30 augustus 2012, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
npostma
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 261
Lid geworden op: vr 3 augustus 2012, 07:36
Mijn mountainbike: Sensa sella Comp special 2012

@RefleXx was ook geen klagen, het ging niet eens over de Belgische variant. Ik was gewoon benieuwd naar de vernieuwingen die voor het Nederlandse forum gepland waren.
Bike: Sensa Sella Comp 29er (Standaard)
Activiteiten: http://runkeeper.com/user/npostma/activity/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

jf schreef:
Jan Willem schreef:Nieuwe smilies denk ik.
Inderdaad. En:

- uitgebreidere banopties.
- makkelijker slotjes plaatsen.
- automatisch aanpassen van berichten van leden die we vervelend vinden.

En zo nog wat zaken.
Het spijt me :(( Hier had ik dus deze :wink: moeten plaatsen want mijn wens vwb smiles was beslist no offence, we hebben ruim voldoende keuze.
En als het gaat om waardering etc, hier heb ik een beetje weergegeven hoe mijn mening over de mensen achter de schermen hier is.

Maar waar het gaat om grootschalig ingrijpen, mijn vader zei altijd: 'als het goed werkt moet je dr gewoon met je fikken afblijven, liever ouwe troep wat doet wat t moet doen dan prachtige toeters en bellen die het niet doen'
En zo denk ik er ook over. Wat mij betreft houden wij het hier op het forum dus grijs en saai.

Wat die gezellige zuiderburen betreft, ik hoop dat ze er in slagen om de boel weer snel online te krijgen.
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Je snapt dat ik ook een grapje maakte? ;)
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Blijkbaar niet :bier:
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Geewee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: di 17 januari 2012, 21:02
Mijn mountainbike: heeft 2 wielen en een stuur...

RefleXx schreef:Ik kan geen informatie geven over de status van het forum want ik onderhoud de contacten niet met de programmeurs. Ik kan enkel aangeven dat ook de crew liever de site online heeft. Er zit niemand achter zijn PC te denken, goh laat ik maar rustig aan doen zodat de trouwe gebruikers 3 weken zonder forum zitten. Ik kan je garanderen dat er achter de schermen keihard gewerkt word om het voor elkaar te krijgen.

Speculaties over het kwijt zijn van de database zijn nergens voor nodig en zorgen enkel maar voor onrust.

Over de communicatie hebben jullie volledig gelijk. Het had absoluut veel beter gekund. Enkel moet je ook begrijpen dat dit een drukke periode is voor iedereen.

Laten we allemaal duimen en hopen dat het zsm klaar is. En hoewel jullie alle rede hebben om te klagen wil ik toch vragen voor iets meer respect. Na 12 jaar trouwe dienst zonder langdurige downtime is 3 weken toch te doen? Het zal het wachten waard zijn.
Dat respect is er hoor en we waarderen het werk van het mountainbike.be team echt. Maar een beetje meer communicatie is toch niet zo veel gevraagd he? Zoals hier eerder aangehaald zou een beetje meer communicatie veel meer begrip op wekken van de mensen. Nu zien veel mensen dat telkens de deadline's niet gehaald worden en dat daarna er niets meer van het team gehoord wordt. Maar goed dit gezegd zijnde hoop ik dat het snel in orde komt,veel sucses...
Niet twijfelen... Doen!!
franskem
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: zo 28 september 2008, 15:06

nog steeds niets :evil:
This is a call to arms for some of you. It is for me too. Stop all the things that make you a pussy and steal your energy. Get your life back. - Jim Wendler
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Ach, jullie zijn hier ook welkom hoor ;) Duimen wij wel met jullie mee.

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
christmtb
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1007
Lid geworden op: vr 24 maart 2006, 13:28

shiverer schreef:Ach, jullie zijn hier ook welkom hoor ;) Duimen wij wel met jullie mee.
Ik vind het hier net zo plezant !!
Christonabike!!
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

3 weken vakantie voor de mods... jeetje wat een weelde!
Die zullen na de vakantie weer flink uitgerust aan de slag kunnen ;)

De beste nieuwe future die ik verwacht is: "autodelete". Berichten die gepost zijn worden automatisch
verwijderd zodra de user uitlogd.
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Pat. schreef:De beste nieuwe future die ik verwacht is: "autodelete". Berichten die gepost zijn worden automatisch
verwijderd zodra de user uitlogd.
Hadden ze die optie toevallig per ongeluk ook geactiveerd voor het forum zelf?
Eat, sleep, ride, repeat
baeyb
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 14 augustus 2011, 14:03
Mijn mountainbike: RM Element 70

Geewee schreef:Dat respect is er hoor en we waarderen het werk van het mountainbike.be team echt. Maar een beetje meer communicatie is toch niet zo veel gevraagd he? Zoals hier eerder aangehaald zou een beetje meer communicatie veel meer begrip op wekken van de mensen. Nu zien veel mensen dat telkens de deadline's niet gehaald worden en dat daarna er niets meer van het team gehoord wordt. Maar goed dit gezegd zijnde hoop ik dat het snel in orde komt,veel sucses...
+1 komt wel goed :bier:
Kennytuning
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 308
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 18:12
Mijn mountainbike: Scott Yecora

De rommel is terug online, en ik kom m'n account niet meer op :s
Pijn is tijdelijk , opgeven is voor altijd.
Scott Yecora
Gebruikersavatar
Channel_Z_NL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 320
Lid geworden op: za 10 april 2010, 14:43
Mijn mountainbike: Wilier Cento Uno XC 2012

Tja dit is wel heel raar, het BE forum is terug online...

Wil je inloggen, word er gevraagd om je e-mail adres en wachtwoord?
Voorheen was het zo dat je kon inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Kan dus ook niet inloggen, heeft iemand al een oplossing voor dit probleem gevonden?
100 en 1 XC
Let op: Upgraden kost geld
Plaats reactie