Verzameltopic - Enquetes

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.

Moderator: Pat.

Plaats reactie
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

wo 13 december 2017, 14:49

:lol: :lol:
Wiel-Maat
Extreme Biker
Extreme Biker

wo 13 december 2017, 14:50

Eh ja. Je inschrijven bij een MOUNTAINBIKE forum en dat je dan geen lampje gaat branden als je met dit onderwerp hier post ... :~
vibemaker
Pro Biker
Pro Biker
Contacteer:

wo 13 december 2017, 19:49

Het is “uw hulp” en “zouden willen”. Zo lijkt het wel zo’n mail van m’n bank die op de één of andere manier vanaf een Russische server is verstuurd. :bier:
| Voor mij: Nukeproof Scout 29 | Voor haar: Drossiger Purple Reign | Gewoon, omdat het kan: Project Bamboo | Voor het archief: Dartmoor Primal 29 | Hoe het begon: 'Black-Bluety' |
NielsVerzijlberg
Mountainbiker
Mountainbiker

wo 13 december 2017, 22:58

Dice Oldskool schreef:
NielsVerzijlberg schreef:Beste mede-wielrenners,

Wij (Demi Smulders, Bram van de Veerdonk, Bram van Wijnen en Niels Verzijlberg) zijn tweedejaars SPECO Sportcommunicatie studenten aan de Fontys Economische Hogeschool te Tilburg. Voor een project moeten wij een campagne maken voor een sportmerk naar keuze. Wij hebben gekozen voor de mooiste sport die er is, wielrenen. Hierbij hebben wij het merk BORN gekozen.

Bij de campagne hebben wij u hulp nodig! Wij zouden het erg op prijs stellen als jullie 1 van deze 2 (2 mag ook ;) ) enquête even in zou willen vullen en eventueel delen!

Enquête 1: http://fontysfeht.qualtrics.com/jfe/for ... jmKI4L9dC5" onclick="window.open(this.href);return false;
Enquête 2: http://fontysfeht.qualtrics.com/jfe/for ... 1VXxQPcF3T" onclick="window.open(this.href);return false;

Alvast bedankt voor het invullen.

Met sportieve groet,

Demi, Bram, Bram en Niels
Wij zijn mountainbikers, geen wielrenners.......

Afbeelding
Sorry, MOUNTAINBIKERS voor de verkeerde term. Wielrenners -> iemand die de wielersport beoefent. Wielersport ->is een verzamelnaam voor alle sporten waarbij gebruik wordt gemaakt van een fiets waaronder mountainbike. Maar nogmaals onze excuses.

Desondanks kunt u nog steeds deze enquête invullen, aangezien jullie in onze doelgroep passen. Dus hopelijk willen jullie onze enquête invullen. Alvast bedankt!
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Contacteer:

vr 15 december 2017, 16:13

Helaas is deze enquête op dit moment niet actief.
Beide niet actief (meer)?
NielsVerzijlberg
Mountainbiker
Mountainbiker

vr 15 december 2017, 16:17

zonoskar schreef:
Helaas is deze enquête op dit moment niet actief.
Beide niet actief (meer)?
Klopt! Het onderzoek voor school is vandaag afgerond.
timdietz
Mountainbiker
Mountainbiker

do 15 februari 2018, 12:03

Beste lezers en bikers,
Ik ben met in mijn ontwerpstudie bezig met het ontwikkelen van een fietslamp voor MTB rijders. Hiervoor ben ik heel benieuwd naar de eisen en wensen die doorgewinterde rijders aan een dergelijk product stellen. Onderstaande vragenlijst bestaat uit 10-12 vragen en zal mij veel sturing geven in het ontwerpen van gepaste voorverlichting.

Alvast bedank ik jullie voor je medewerking en input! :)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... rm?c=0&w=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie