Je Favoriete Muziek Deel II

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Robertdj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 445
Lid geworden op: vr 2 augustus 2013, 16:02
Mijn mountainbike: project12, Bird

Nog mensen naar Pinkpop geweest? Afgelopen weekend weer 3 dagen gegaan.

Zaterdag helaas de White Lies gemist maar wel de Kaiser Chiefs kunnen zien, was weer een leuk feestje!
Op zondag Biffy Clyro (spelen live gelukkig wat harder dan op hun laatste albums), Rancid, The Charm the Fury (wat heeft die chick een stem :o ), My Baby en Green Day (zelfde kunstje als altijd, maar nog steeds vermakelijk).
Maandag was het hoogtepunt met als absolute uitschieters Prophets of Rage en System of a Down, de laatste kostte me een enkeltje naar de EHBO maar dat was het zeker waard :D. Sum 41 zorgde voor wat extra jeugdsentiment en Kings Of Leon voor een goede inslaper.

Over 2 weken pakken we de zaterdag van Graspop mee, Architects, Red Fang, While She Sleeps, A Day To Remember, Clutch, Deep Purple en In Flames gaan we hopelijk allemaal zien. Gaat een druk dagje worden :lol:
Laatst gewijzigd door Robertdj op do 8 juni 2017, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Robertdj schreef:Afgelopen weekend weer 3 dagen Pinkpop gedaan.

Zaterdag helaas de White Lies gemist maar wel de Kaiser Chiefs kunnen zien, was weer een leuk feestje!
Op zondag Biffy Clyro (spelen live gelukkig wat harder dan op hun laatste albums), Rancid, The Charm the Fury (wat heeft die chick een stem :o ), My Baby en Green Day (zelfde kunstje als altijd, maar nog steeds vermakelijk).
Maandag was het hoogtepunt met als absolute uitschieters Prophets of Rage en System of a Down, de laatste kostte me een enkeltje naar de EHBO maar dat was het zeker waard :D. Sum 41 zorgde voor wat extra jeugdsentiment en Kings Of Leon voor een goede inslaper.
Ik had toch Spotify aan staan, dus laat ik die Charm eens opzoeken.
:o :-?

Ís dat überhaupt nog een stem te noemen?

Ieder z'n smaak :bier:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Robertdj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 445
Lid geworden op: vr 2 augustus 2013, 16:02
Mijn mountainbike: project12, Bird

Haha, over smaak valt inderdaad niet te twisten, maar ik kan je vertellen dat ze technisch sterk is, anders houdt ze het geen concert vol. ;) Haar 'cleans' zijn ook gewoon 'mooi'.
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Robertdj schreef: Over 2 weken pakken we de zaterdag van Graspop mee, Architects, Red Fang, While She Sleeps, A Day To Remember, Clutch, Deep Purple en In Flames gaan we hopelijk allemaal zien. Gaat een druk dagje worden :lol:
Ik heb er ook al behoorlijk zin in! Mijn planning is als volgt;
vrijdag: Sinistro, Decapitated, Melechesh, Metal Church, Solstafir, Sepultura, Alcest, Dillinger Escape Plan, Rammstein
zaterdag: Avatar, Svart Crown, Architects, Devin Townsend Project, Max/Igor play Roots, Red Fang, Gojira, Clutch, Alter Bridge, Monster Magnet, Deep Purple, In Flames
zondag: The Charm the Fury, Memoriam, Alestorm, Hatebreed, Kvelertak, Steel Panther, Graveyard, Anathema, Evanescence, Opeth, Sum 41

Vrij drukke dagen dus :o Hier en daar zal ik wat eerder weg moeten gaan of later komen en tussendoor eten natuurlijk, maar de meeste zal ik toch wel zien.
Robertdj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 445
Lid geworden op: vr 2 augustus 2013, 16:02
Mijn mountainbike: project12, Bird

Keurig schema, dat wordt flink aanpoten! :)
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Vergeet je niet tijd in te lassen voor bier? :O Je kan natuurlijk niet nuchter naar Steel Panther!
Xfries
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 531
Lid geworden op: za 8 december 2012, 15:03
Mijn mountainbike: Merida E one sixty Canyon Neuron 9.9 AL Stealth

Ben ook naar Pinkpop geweest, Green Day, Sum 41, System of a Down lekker! Prophets of Rage waanzinnig :winkie: met mijn 47 jaar zelfs nog ff lekker los gegaan in de moshpit :lol: Vond de Kaiser Chiefs en Imagine Dragons ook een dijk van een show geven. Kings of Leon is mij te glad en totaal geen interactie, wat ik juist zo vet vind op festivals.

12 juli naar Guns 'n Roses, nog zo'n stuk jeugdsentiment(al vonden we het toen meisjes muziek :winkie:) benieuwd hoe de mannen het gaan doen na zoveel jaar. Axl is in ieder geval goed in vorm, althans ik vond hem bij AC/DC 100% meevallen :)
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Ja redelijk druk schema inderdaad, maar meestal wordt het toch wat versoepeld als ik er eenmaal rondloop. Zitten wel aardig wat 'moetjes' tussen, maar ook een paar 'graag, maar niet perse' 8)
Bokmaaa schreef:Vergeet je niet tijd in te lassen voor bier? :O Je kan natuurlijk niet nuchter naar Steel Panther!
Haha daar zorg ik wel voor, beetje hangen bij de Belgian Beer Bar is elk jaar vaste prik :D
En nee inderdaad, beste niet nuchter dan nee! Haha :lol:
Xfries schreef:Ben ook naar Pinkpop geweest, Green Day, Sum 41, System of a Down lekker! Prophets of Rage waanzinnig :winkie: met mijn 47 jaar zelfs nog ff lekker los gegaan in de moshpit :lol: Vond de Kaiser Chiefs en Imagine Dragons ook een dijk van een show geven. Kings of Leon is mij te glad en totaal geen interactie, wat ik juist zo vet vind op festivals.
System of a Down had ik graag ook nog een keer gezien, heb ze vorige keer in de Ziggodome gezien en dat was erg vet! Prophets of Rage ook gaaf. Wie weet nog eens ergens anders :roll:
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2065
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Hoop metalheads onder de MTB'ers zo te zien.
Alles mbt pinkpop heb ik dit jaar zo'n beetje geheel genegeerd, mede dankzij "Biebergate", maar als ik had geweten dat SoaD had opgetreden, dan had men mij nog wel eens kunnen overhalen naar het verre zuiden af te reizen. Mijn favoriete muziek dateert ook alweer zo'n 10 jaar terug (ik zal wel oud worden...).
Met stip op 1 staat Tool (ook naar de MJK's side projects luister ik graag: A Perfect Circle, Puscifer). Zou leuk zijn als ze in dit leven nog eens een nieuw album zouden uitbrengen...
Deftones en Nine Inch Nails staan ook regelmatig op.
Als ik een keer zin heb in iets rustigs, dan is Burial heel fijn
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Robertdj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 445
Lid geworden op: vr 2 augustus 2013, 16:02
Mijn mountainbike: project12, Bird

38x10 schreef:Hoop metalheads onder de MTB'ers zo te zien.
Alles mbt pinkpop heb ik dit jaar zo'n beetje geheel genegeerd, mede dankzij "Biebergate"
Stond met m'n vriendin op de voorpagina van noisey.vice.com omdat we tijdens de intro van Biebert al bij de uitgang waren. :lol:
Laatst gewijzigd door Robertdj op vr 9 juni 2017, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Karvan Cevitam
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 209
Lid geworden op: do 21 juli 2011, 11:38
Mijn mountainbike: ????? ??????

Wat een line up zeg bij Graspop , had graag gegaan maar aan het kijken voor een fiets , Enjoy !!
@38x10 goeie smaak muziek hoor :D
Maynard blijft fantastisch , wat hij ook doet en idd Burial is top
Gebruikersavatar
floris500
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 975
Lid geworden op: vr 8 maart 2013, 08:39
Mijn mountainbike: Cotic BFe275 | Dartmoor Blackbird | Kona Rove AL

Thanks!

Dat Tool album zou weleens fijn zijn ja, haha heel het internet staat vol met plaatjes/meme's ervan. Burial ga ik eens luisteren!
Karvan Cevitam
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 209
Lid geworden op: do 21 juli 2011, 11:38
Mijn mountainbike: ????? ??????

Woensdag naar Primus concert :D
theemutz
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2074
Lid geworden op: zo 8 juli 2007, 20:29

Voor demense die nog niet helemaal wakker zijn een plaatje uit mijn jeugd ( en nog steeds op de playlist van mijn telefoon ). In 1986 nog live gezien in jeugdsoos ZOPO te Horst. :D


https://m.youtube.com/watch?v=J7j-kGYHxr4" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5570
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

theemutz schreef:Voor demense die nog niet helemaal wakker zijn een plaatje uit mijn jeugd ( en nog steeds op de playlist van mijn telefoon ). In 1986 nog live gezien in jeugdsoos ZOPO te Horst. :D




https://m.youtube.com/watch?v=J7j-kGYHxr4" onclick="window.open(this.href);return false;
:o
Plaats reactie