zoek de fouten/onzin en andere irritante dingen uit mtb+

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Tibor
All rounder
All rounder
Berichten: 118
Lid geworden op: do 16 januari 2003, 20:57
Mijn mountainbike: heeft 2 wielen

aangezien je ergens aan ergeren soms best vermakelijk kan zijn, lijkt me het leuk de onzin uit dit prutsbald te halen, uit het juni nr:
-deore komt nu ook met hydraulische schijfrem! pag 7
-ronin is een minpunt bij de americian eagle 790! pag 13 (omdat het afstellen te moeilijk is, en nee ik rijd geen ronin)
-waarom hangt die heldin zo ver achter het zadel op een rechte brede weg? pag 18
-lat die prutser met zn rood gele schoenen en bijpassende australian jas en bouwvakkerhelm alsjeblieft oprotten, van hem neem ik dus echt niks aan want hij ZIET er echt uit als een prutser! pag 36
-op deze paginas veranderen onze helden van fietsen en maken ze geen grappige grapen.... kijke n huiver, de eerdere genoemde clown verandert van witte naar zwarte fiets en houd een conferentie op de fiets, maar ja hij heeft dan ook wel super fietsbeheersing! pag 64-65
-magura hs 33 is compatible met shimano STI shifters! pag 46
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Tibor schreef: -lat die prutser met zn rood gele schoenen en bijpassende australian jas en bouwvakkerhelm alsjeblieft oprotten, van hem neem ik dus echt niks aan want hij ZIET er echt uit als een prutser! pag 36
:o Staan dit soort teksten tegenwoordig in de Mountainbike Plus?
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8735
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

Ik heb voor mijn verjaardag een abonnement op O2 bikers gevraagd en gekregen. Hoi hoi :-q
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
Daniel L.
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1215
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 23:16
Mijn mountainbike: Rose Pikes Peak AM

Ik vindt het idd ook maar een prutsblad, het zit vol met fouten.
Het leukste vond ik nog wel dat ze een artikel hadden over de Marzocchi Mx Comp 03,
waarvan ze zeiden dat ze de primeur hadden om ermee te mogen rijden terwijl ik er al een maand of 2 mee rond fietste :tong
Ik heb zelf ook een abo op o2bikers en mijn pa koopt de MBR en de Bike, dat vindt ik de beste bladen
(en Dirt natuurlijk, maar die kan ik hier nergens krijgen :( )
remco d
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 3 april 2005, 20:31
Mijn mountainbike: kona

kijk dit wou ik dus horen toen ik laatst in een ander topic vroeg wat er mis was met mtb+! dat van die schijfrem was me inderdaad ook al opgevallen, maar ik d8 dat het aan mij lag.
nog even een vraag: de vorige generatie shifters van shimano, dus waar je ook de shifters en remhendels los kon krijgen, waren dat niet ook sti shifters? of is het gewoon een naam voor dual control?
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Tot de Dual Controls kwamen waren het STI shifters (als je tenminste even de eerste generaties versnellingssystemen buiten beschouwing laat)

Dus die shifters met twee knopjes boven elkaar (of tegenover elkaar bij de systemen uit begin '90-er jaren) heten STI shifters en geen Dual Control.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
bikybiky
Genius
Genius
Berichten: 3715
Lid geworden op: za 27 september 2003, 20:53
Mijn mountainbike: Ibis Ripley v4
Contacteer:

ik heb een keer een test gelezen over een Cannondale F400 (voor de niet wetende ((opstap model))

hele fraaie fiets
punten van opwaarderen: Wij zouden er XTR op zetten :~
Ride First Work Later!!
Brum
Genius
Genius
Berichten: 3747
Lid geworden op: wo 5 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: FS + SS en nog een paar
Contacteer:

Wicked DJ schreef:Tot de Dual Controls kwamen waren het STI shifters (als je tenminste even de eerste generaties versnellingssystemen buiten beschouwing laat)

Dus die shifters met twee knopjes boven elkaar (of tegenover elkaar bij de systemen uit begin '90-er jaren) heten STI shifters en geen Dual Control.
Uh, STI was voorheen (voor dual-control-flippers) een rem- en schakelunit geintegreerd in één ding. Geen losse remhendel en shifters dus. De prutsers zullen wel bedoelen dat je die shifters (rapidfire non-sti) met HS-33 kunt gebruiken. Als er remhendel staat zijn ze nog belachelijker als dat ze al zijn.
Ruud
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2044
Lid geworden op: di 17 september 2002, 11:26
Mijn mountainbike: is verkocht
Contacteer:

Daniel Lennarts schreef:Het leukste vond ik nog wel dat ze een artikel hadden over de Marzocchi Mx Comp 03,
waarvan ze zeiden dat ze de primeur hadden om ermee te mogen rijden terwijl ik er al een maand of 2 mee rond fietste :tong
Daarom konden ze de primeur nog wel hebben, dan hebben ze gewoon trage drukkers/recensenten ;)
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Brum schreef:
Wicked DJ schreef:Tot de Dual Controls kwamen waren het STI shifters (als je tenminste even de eerste generaties versnellingssystemen buiten beschouwing laat)

Dus die shifters met twee knopjes boven elkaar (of tegenover elkaar bij de systemen uit begin '90-er jaren) heten STI shifters en geen Dual Control.
Uh, STI was voorheen (voor dual-control-flippers) een rem- en schakelunit geintegreerd in één ding. Geen losse remhendel en shifters dus. De prutsers zullen wel bedoelen dat je die shifters (rapidfire non-sti) met HS-33 kunt gebruiken. Als er remhendel staat zijn ze nog belachelijker als dat ze al zijn.
En dan hebben we het wederom over een verbastering van een soortnaam.
Net als Chocomel gewoon chocolademelk moet heten ;)
STI staat voor Shimano Total Integration en het woord 'Integration'
verwijst idd naar de integratie van de remhendel en de shifters.
Rapid-fire is idd de naam voor sec het schakelsysteem.
Ik ben gewoon weer eens niet scherp geweest; Brum, bedankt voor het
corrigerende optreden :-q :wink:
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
bloodyairtimer
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 5 mei 2004, 10:36
Mijn mountainbike: Gazelle Extreme '04

Tibor schreef:-waarom hangt die heldin zo ver achter het zadel op een rechte brede weg? pag 18
-lat die prutser met zn rood gele schoenen en bijpassende australian jas en bouwvakkerhelm alsjeblieft oprotten, van hem neem ik dus echt niks aan want hij ZIET er echt uit als een prutser! pag 36
-op deze paginas veranderen onze helden van fietsen en maken ze geen grappige grapen.... kijke n huiver, de eerdere genoemde clown verandert van witte naar zwarte fiets en houd een conferentie op de fiets, maar ja hij heeft dan ook wel super fietsbeheersing! pag 64-65
Wat een gelul, omdat ik jouw avatar niet mooi vind, ga ik toch ook geen afzeik topic beginnen.

Als je met zulke redenen iets gaat beoordelen, zul jij ook wel een aardig hoge pet van jezelf ophebben.

Opbokken dus!
If you know the way, Your not far enough! << www.bloodyairtimer.nl >>
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

bloodyairtimer schreef:
Tibor schreef:-waarom hangt die heldin zo ver achter het zadel op een rechte brede weg? pag 18
-lat die prutser met zn rood gele schoenen en bijpassende australian jas en bouwvakkerhelm alsjeblieft oprotten, van hem neem ik dus echt niks aan want hij ZIET er echt uit als een prutser! pag 36
-op deze paginas veranderen onze helden van fietsen en maken ze geen grappige grapen.... kijke n huiver, de eerdere genoemde clown verandert van witte naar zwarte fiets en houd een conferentie op de fiets, maar ja hij heeft dan ook wel super fietsbeheersing! pag 64-65
Wat een gelul, omdat ik jouw avatar niet mooi vind, ga ik toch ook geen afzeik topic beginnen.

Als je met zulke redenen iets gaat beoordelen, zul jij ook wel een aardig hoge pet van jezelf ophebben.

Opbokken dus!
Aandeelhouder van MTB+?
Van wielrennen, via bos-wielrennen, mountainbiken, downhill mountainbiken (geen talent wel fun) en triatlon nu weer op de mountainbike. I.P.T. for life ;-)
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8735
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

Als het een prutsblad is.

Waarom koop je het dan en heb je er 2 volle maanden voor nodig om er achter te komen wat er mis aan is?

Mij zijn dergelijke dingen ook wel opgevallen maar ik klaag er niet over.
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
Tanja
Reporter
Reporter
Berichten: 3156
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00

Ik denk dat een hoop lezers van Mountainbike-magazines gebaat zijn bij het uitfilteren van fouten in de inhoud. Dit houdt echter wat mij betreft niet op bij de MTB+

@Bloodyairtimer: neem het niet zo persoonlijk op...
Gebruikersavatar
Globe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1735
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Krampus. What Else? Well, A Karate Monkey SS and a Gary Fisher Ferrous Scrap Edition

bloodyairtimer schreef: Wat een gelul, omdat ik jouw avatar niet mooi vind, ga ik toch ook geen afzeik topic beginnen.

Als je met zulke redenen iets gaat beoordelen, zul jij ook wel een aardig hoge pet van jezelf ophebben.

Opbokken dus!

sjesis Bloody...

Katertje of met je verkeerde been uit bed gestapt :D
Waarom ben je trouwens niet aan het plankzeilen?
Ride & Smile.

- No ladies. This ain't green nailpolish on my bike. And will you please stop throwing panties at me? -
Plaats reactie