Tour de france 2005 ( De spelletjes)!

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Jeffrey schreef: Kloden 0 punten? Die was toch een keer 2e achter Weening?
Plus 100 punten aftrek omdat hij uitviel!
themaniac
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3729
Lid geworden op: za 2 augustus 2003, 23:45
Mijn mountainbike: Scott Scale X0, Hope/ZTR
Contacteer:

Igor was mijn sectret weapon, typte het net verkeerd. Ik was in de war met Aitor Gonzalez van Euskatel en koos toen de andere Gonzalez......Aitor Gonzalez rijdt overigens naar alle waarschijnlijkheid wel de Vuelta! Benieuwd wat hij daar kan.
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

CrazyCarrot schreef:
Jeffrey schreef: Kloden 0 punten? Die was toch een keer 2e achter Weening?
Plus 100 punten aftrek omdat hij uitviel!
Dat ligt er net aan hoeveel uitvallers je hebt. Als een kluns uitvalt krijg je -100.

Het winnende team:

L Armstrong
A Vinokourov
M Rasmussen
S OGrady
I Basso
C Evans
F Mancebo
A Davis
F Landis
F Pellizotti
J Flecha
J Pineau
V Karpets
R Hunter

Kluns
P Savoldelli
Don't just train... train right.
themaniac
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3729
Lid geworden op: za 2 augustus 2003, 23:45
Mijn mountainbike: Scott Scale X0, Hope/ZTR
Contacteer:

die onderste 5 hebben toch ook maar amper punten gescoord...Karpets bijv. reed als een krant, alleen zijn tijdrit (top 10) was naar behoren. Hunter en Flecha hebben zeker niet gebracht wat men ervan verwachtte. Pineau en Pellizotti zaten een paar keer mee in een ontsnapping, maar zaten volgens mij niet bij de beste 3-5.
KingBee
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3979
Lid geworden op: za 14 juni 2003, 22:27
Mijn mountainbike: Scott Scale

themaniac schreef:die onderste 5 hebben toch ook maar amper punten gescoord...Karpets bijv. reed als een krant, alleen zijn tijdrit (top 10) was naar behoren. Hunter en Flecha hebben zeker niet gebracht wat men ervan verwachtte. Pineau en Pellizotti zaten een paar keer mee in een ontsnapping, maar zaten volgens mij niet bij de beste 3-5.
Gaat om de punten en niet om de klassering :wink:
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

KingBee schreef:
themaniac schreef:die onderste 5 hebben toch ook maar amper punten gescoord...Karpets bijv. reed als een krant, alleen zijn tijdrit (top 10) was naar behoren. Hunter en Flecha hebben zeker niet gebracht wat men ervan verwachtte. Pineau en Pellizotti zaten een paar keer mee in een ontsnapping, maar zaten volgens mij niet bij de beste 3-5.
Gaat om de punten en niet om de klassering :wink:
En punten scoor je als de renner bij de beste 15 van de etappe eindigen.

We hoeven de regels toch niet uit te leggen nu het spel is afgelopen! :tong
themaniac
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3729
Lid geworden op: za 2 augustus 2003, 23:45
Mijn mountainbike: Scott Scale X0, Hope/ZTR
Contacteer:

Aber doch, heb dr maar snel wat ingevuld...hekel de regelgeving daar met de ballast in punten die je krijgt om je ploeg samen te stellen. Idem bij discovery, daar was het helemaal belachelijk want de koerswaarde van een Lance was voor de tour begon als onderhand verdubbeld terwijl er niet een meter gereden was. M.a.w. degene die er het vroegst bij waren hadden al een dikke winst en konden zo meer en betere renners kopen.
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

themaniac schreef:Idem bij discovery, daar was het helemaal belachelijk want de koerswaarde van een Lance was voor de tour begon als onderhand verdubbeld terwijl er niet een meter gereden was. M.a.w. degene die er het vroegst bij waren hadden al een dikke winst en konden zo meer en betere renners kopen.
Daarom ben ik na 3 dagen al gestopt met dat klotespel. D'r zaten trouwens ontzettend veel bugs in die site, je kon de punten die je met 1 tegen 1 verdiende heel goed manipuleren bv.
Plaats reactie