Don't drink and drive

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

KingBee schreef:
Ruud schreef: Precies, hoe moeilijk is het nu om dat ene biertje ook om te ruilen voor een colaatje.

Blijkbaar is het tegenwoordig moeilijk de alcohol te laten staan.
Is niks tegenwoordigs aan. Vroeger was het nog veel erger. Nu wordt je tenminste op woensdagavond of zondag nacht wel eens aangehouden om te blazen :wink:
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
robin
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: zo 5 oktober 2003, 21:50

Maar goed,zo'n figuur zorgt er wel voor dat je met het naderende bike-festival (of bikepark in de buurt) je rustig aan moet doen.

niet alleen schade aan auto(maakt me nog niet zo veel uit) maar ook schade aan zelfvertrouwen.
Ging je eerst op je bek was het helaas en opstaan,nu durf je niet tot het uiterste te gaan.
Zelfs met de motor worden bochten niet mooi genomen :evil:
:bier:
Spijkertje
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 380
Lid geworden op: di 10 mei 2005, 20:13
Mijn mountainbike: Cannondale Flash Carbon 29
Contacteer:

Beterschap! Het zelfvertrouwen komt ongetwijfeld tzt weer terug.

Ik kan me jou frustratie wel voorstellen. Deelnemen aan het verkeer blijft gevaarlijk, slachtoffer worden van de fout van een ander is dan nog te accepteren, maar niet als die ander doodleuk met z'n dronken kop in een auto is gestapt.
robin
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: zo 5 oktober 2003, 21:50

thankx,
van ut weekend maar weer es van de freeride-strecke in wilingen geweest en ging mooi :-D
:bier:
Duracell
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 11:49
Mijn mountainbike: Scott
Contacteer:

Spijkertje schreef:Beterschap! Het zelfvertrouwen komt ongetwijfeld tzt weer terug.
Inderdaad, volgens mij heeft bijna iedereen na een grote wat voor soort dan ook klapper een deuk in het vertrouwen.

Je word vanzelf weer manser als het een tijdje goed gaat (of dommer ;))
Ever lasting Power
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Duracell schreef:
Spijkertje schreef:Beterschap! Het zelfvertrouwen komt ongetwijfeld tzt weer terug.
Inderdaad, volgens mij heeft bijna iedereen na een grote wat voor soort dan ook klapper een deuk in het vertrouwen.

Je word vanzelf weer manser als het een tijdje goed gaat (of dommer ;))
Ik denk dat zijn zelfvertrouwen na 2 maand wel weer in orde is hoor!
themaniac
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3729
Lid geworden op: za 2 augustus 2003, 23:45
Mijn mountainbike: Scott Scale X0, Hope/ZTR
Contacteer:

Helaas zijn dr nog teveel sukkels (meerendeel mannen) die vinden dat drank en autorijden prima samen gaan. "Ach die paar pilsjes, ik kan alles nog".

Mij zal je nooit zien drinken als ik auto moet rijden, omdat ik het onverantwoord vind. Je reactievermogen holt met stappen achteruit en op het moment dat je een ongeluk krijgt blijft dat je hele leven achtervolgen.
timmetjuh
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 803
Lid geworden op: vr 8 april 2005, 19:39
Mijn mountainbike: Trek Elite 9.8

themaniac schreef:Helaas zijn dr nog teveel sukkels (meerendeel mannen) die vinden dat drank en autorijden prima samen gaan. "Ach die paar pilsjes, ik kan alles nog".

Mij zal je nooit zien drinken als ik auto moet rijden, omdat ik het onverantwoord vind. Je reactievermogen holt met stappen achteruit en op het moment dat je een ongeluk krijgt blijft dat je hele leven achtervolgen.
Amen.
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

themaniac schreef:
Mij zal je nooit zien drinken als ik auto moet rijden, omdat ik het onverantwoord vind. Je reactievermogen holt met stappen achteruit en op het moment dat je een ongeluk krijgt blijft dat je hele leven achtervolgen.

En omdat je nog geen auto hebt ? :D
Plaats reactie