Problemen met inloggen

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Niek123
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: do 24 augustus 2017, 22:21
Mijn mountainbike: Nukeproof Scout, Giant Reign

Beste forumleden,

Ik zit met een vraagje, een aantal dagen geleden zag ik dat ik niet meer automatisch aangemeld was bij mountainbike.nl op mijn telefoon.

Na een paar keer proberen lukte het nog niet. Ik weet zeker dat ik het goede wachtwoord heb dus dat is het probleem niet maar ik heb er dus voor gekozen om een mailtje te laten verzenden met mijn wachtwoord door op "wachtwoord vergeten" te klikken... Ook deze e-mail heb ik nooit ontvangen...

Zijn er meerdere die niet meer kunnen inloggen? En is er een aantal dagen geleden misschien iets veranderd aan de site waardoor ik plotseling niet meer automatisch ingelogd stond en dit nu ook niet meer lukt?

P.S. dit is getypt vanuit mijn laptop die wel nog aangemeld stond...
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

probeer het ff via www.mountainbike.nl/forum ipv forum.mountainbike.nl
Niek123
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: do 24 augustus 2017, 22:21
Mijn mountainbike: Nukeproof Scout, Giant Reign

vibemaker schreef: za 12 januari 2019, 11:02 probeer het ff via www.mountainbike.nl/forum ipv forum.mountainbike.nl
Werkt helaas bij beide niet. Maar het is toch ook vreemd dat ik die e-mail nooit ontvang? :roll:
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Hier hetzelfde probleem met inloggen op de telefoon. Met de juiste naam en wachtwoord lukt het eerst niet, maar als ik 'onthouden' aanvink op het inlogscherm lukt het me wel.
modder zuigt!
Niek123
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: do 24 augustus 2017, 22:21
Mijn mountainbike: Nukeproof Scout, Giant Reign

Mark-xt schreef: za 12 januari 2019, 12:09 Hier hetzelfde probleem met inloggen op de telefoon. Met de juiste naam en wachtwoord lukt het eerst niet, maar als ik 'onthouden' aanvink op het inlogscherm lukt het me wel.
Dan werkt het helaas nog niet bij mij :((
StephanR
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 575
Lid geworden op: vr 19 september 2014, 11:01
Mijn mountainbike: YT Jeffsy

Klinkt inderdaad alsof er iets niet goed gaat, dat is iets voor de beheerder.

Met een beetje mazzel kan je het opgeslagen wachtwoord nog uit de browser op je laptop toveren. Even rondneuzen in opties - > beveiliging, daar staat een lijst met opgeslagen wachtwoorden. De exacte locatie hangt af van de browser.
Mocht je een wachtwoordmanager gebruiken dan zal ie daar ook zeker in staan.
Niek123
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: do 24 augustus 2017, 22:21
Mijn mountainbike: Nukeproof Scout, Giant Reign

StephanR schreef: zo 13 januari 2019, 11:15 Klinkt inderdaad alsof er iets niet goed gaat, dat is iets voor de beheerder.

Met een beetje mazzel kan je het opgeslagen wachtwoord nog uit de browser op je laptop toveren. Even rondneuzen in opties - > beveiliging, daar staat een lijst met opgeslagen wachtwoorden. De exacte locatie hangt af van de browser.
Mocht je een wachtwoordmanager gebruiken dan zal ie daar ook zeker in staan.
Ik heb mijn wachtwoord gevonden dus dat is zeker goed... Het wachtwoord veranderen lukt ook niet...

Ik zal eens naar beheerders zoeken. :-q
StephanR
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 575
Lid geworden op: vr 19 september 2014, 11:01
Mijn mountainbike: YT Jeffsy

Niek123 schreef: zo 13 januari 2019, 12:20
StephanR schreef: zo 13 januari 2019, 11:15 Klinkt inderdaad alsof er iets niet goed gaat, dat is iets voor de beheerder.

Met een beetje mazzel kan je het opgeslagen wachtwoord nog uit de browser op je laptop toveren. Even rondneuzen in opties - > beveiliging, daar staat een lijst met opgeslagen wachtwoorden. De exacte locatie hangt af van de browser.
Mocht je een wachtwoordmanager gebruiken dan zal ie daar ook zeker in staan.
Ik heb mijn wachtwoord gevonden dus dat is zeker goed... Het wachtwoord veranderen lukt ook niet...

Ik zal eens naar beheerders zoeken. :-q
Mooi :-q
Plaats reactie