Netflix: Deathgrip

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1569
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

Geen zin om zelf in de kou te gaan biken? Pak 'n biertje, plof in je comfortabele bank en geniet een uurtje van Deathgrip op Netflix: mountaibikers, waaronder legende Brendan Fairclough, stellen hun vaardigheden op proef en voeren duizelingwekkende stunts uit in adembenemende omgevingen.
carbon bike, titanium collarbone...
Mark-ering
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: ma 30 september 2013, 12:53
Mijn mountainbike: Camber comp

Ik zal ff kijken, zet netflix net an.
One life, ride it!
Mark-ering
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: ma 30 september 2013, 12:53
Mijn mountainbike: Camber comp

vreemd, ik kan het niet vinden. Ook niet via zoeken. Schijnbaar niet iedereen hetzelfde aanbod.
One life, ride it!
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1392
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Ik kan m wel vinden.
Mooi voor als ik een avondje voor jezelf heb een keer.
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Kheb ‘m al gezien en is idd een aanrader.
Brendog echt een alleskunner. Eén van de weinige DH racers die ook weinig onder doet voor de free ride Rampage mannen. :-q :-q
Koenuhhh
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1597
Lid geworden op: zo 29 augustus 2010, 16:28
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp (2015) - YT Jeffsy 29 (2017)

Had er nog niet van gehoord, net even onder de kijklijst gegooid op netflix. Waarschijnlijk morgen even bekijken ben benieuwd.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Net bekeken, zag er wel leuk uit, beetje magere sprongetjes en de techniek van de deelnemers was wat discutabel. :lol: :lol: :lol: :lol:
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Gevonden en aangezwengeld met een lekker
Glaasje Korenwijn terwijl vrouwlief de
Honden aan het uitlaten is.
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Volgens mij vonden ze de film wat te kort. Er zitten wel heel erg veel slowmo beelden tussen, datvind ik altijd zonde, haalt een beetje de actie weg. Voor de rest wel een aardige film.
vedet
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 516
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 15:58
Mijn mountainbike: Specialized Epic 29 - Drössiger AMS 2 650b-plus

Mooie beelden, maar zou graag wat meer achtergrondinformatie erbij krijgen.
You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close!
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

japie carbon schreef:Volgens mij vonden ze de film wat te kort. Er zitten wel heel erg veel slowmo beelden tussen, datvind ik altijd zonde, haalt een beetje de actie weg. Voor de rest wel een aardige film.
Ligt er allemaal iets te dik op idd. Teveel slomo en artyfarty camerawerk, geef mij maar skatevideo stijl dingen als a (bigger) slice of british pie, earthed, 50to01 videos. Van dat soort videos krijg ik veel meer zin om te rijden en als ik mooi filmwerk wil zien kijk ik wel naar een goede film (dardennes etc).
Laatst gewijzigd door de lachende derde op zo 4 maart 2018, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Inderdaad, er mist wat gekkigheid ofzo.

Crusty's: demons of dirt 2 heb ik vroeger helamaal grijs gedraaid. Dat oort films vind ik veel gaver.

https://www.youtube.com/watch?v=uwrgNTFVYkI" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

japie carbon schreef:Inderdaad, er mist wat gekkigheid ofzo.

Crusty's: demons of dirt 2 heb ik vroeger helamaal grijs gedraaid. Dat oort films vind ik veel gaver.

https://www.youtube.com/watch?v=uwrgNTFVYkI" onclick="window.open(this.href);return false;
De speelsheid gaat eruit wanneer ze proberen de mtb versie van titanic te maken. FMX uit die periode blijft mooi idd, "vroeger" had je een of ander kanaal waar steeds een maand een andere extra zender te zien was, wanneer extreme channel aan de beurt was keek ik na schooltijd alleen maar FMX, skateboard en bmx videos..

Ook mooi:

https://www.youtube.com/watch?v=iybMh5oy1No" onclick="window.open(this.href);return false;
punk86
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 328
Lid geworden op: di 12 maart 2013, 16:42

de lachende derde schreef:
japie carbon schreef:Volgens mij vonden ze de film wat te kort. Er zitten wel heel erg veel slowmo beelden tussen, datvind ik altijd zonde, haalt een beetje de actie weg. Voor de rest wel een aardige film.
Ligt er allemaal iets te dik op idd. Teveel slomo en artyfarty camerawerk, geef mij maar skatevideo stijl dingen als a (bigger) slice of british pie, earthed, 50to01 videos. Van dat soort videos krijg ik veel meer zin om te rijden en als ik mooi filmwerk wil zien kijk ik wel naar een goede film (dardennes etc).
Toevallig vanmiddag a Bigger slice of British Pie zitten kijken. Zeer vermakelijk; lekker tempo, ongein zo nu en dan en zeker niet zo gladjes.
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

punk86 schreef:
Toevallig vanmiddag a Bigger slice of British Pie zitten kijken. Zeer vermakelijk; lekker tempo, ongein zo nu en dan en zeker niet zo gladjes.
Maandje nog en dan komt de laatste uit, er schijnt behoorlijk wat ongein in de sneeuw in te zitten.
Plaats reactie