Ik heb een idee voor een Mtb show op youtube

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
John77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 17 augustus 2014, 18:08

martijn_k1 schreef:
Ik begrijp dat je voor het laatste stukje over de MTB testdag in Dorst afgehaakt bent?
Jammer, want op zich waren dat toch best duidelijke beelden.
Ah je was sarcastisch :-q
Misschien de camera niet op het bovenbeen monteren ofzo? Werd zeeziek van de op en neer knallende beelden. Het verhaal kon ik niet volgen, steeds "uh eh uh, misschien dit, misschien dat. Juist de stukken waar je zelf niet in beeld bent kun je op schrijven en oplezen zodat het vloeiend gaat.

Maar als je er zelf tevreden mee bent.... gewoon lekker doorgaan op jouw niveau, maar een topshow met 1000en views zal het dan nooit worden.
the basic fact is no matter what you do to a turd - polish it, paint it, give it bling - it's still a turd, and there is nothing you can do about that underlying fact.
PaganiProductions

John77 schreef:
martijn_k1 schreef:
Ik begrijp dat je voor het laatste stukje over de MTB testdag in Dorst afgehaakt bent?
Jammer, want op zich waren dat toch best duidelijke beelden.
Ah je was sarcastisch :-q
Misschien de camera niet op het bovenbeen monteren ofzo? Werd zeeziek van de op en neer knallende beelden. Het verhaal kon ik niet volgen, steeds "uh eh uh, misschien dit, misschien dat. Juist de stukken waar je zelf niet in beeld bent kun je op schrijven en oplezen zodat het vloeiend gaat.

Maar als je er zelf tevreden mee bent.... gewoon lekker doorgaan op jouw niveau, maar een topshow met 1000en views zal het dan nooit worden.
Omdat de voor mij opgenomen maar zo lang was en wou er niet meer onder anders word het weer te lang.
Die camera zou gewoon om mijn middel met chestharness.
PaganiProductions

Pat. schreef:
PaganiProductions schreef:ik heb inzicht zat alleen videos maken kost uiteindelijk veel geld reizen entree etc.
Nee hoor, voornamelijk inzicht. Maar ik krijg het gevoel dat iedereen gewoon
lekker tegen de muur aan het praten is. Je doet er toch geen hout mee.

Maargoed. De tips om de zaak eens flink in te korten worden ook flink teniet
gedaan getuige de >30 min film.
Ach, zoals Berry Stevens zou zeggen:"Gewoon doorgaan :-q "
Ik stop nergens mee.
De volgende aflevering word weer beter.
Ik heb dingen wat anders gedaan dan vorige keer die vorige aflevering was toch een stuk beter.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op vr 13 juli 2018, 19:59, 2 keer totaal gewijzigd.
PaganiProductions

martijn_k1 schreef:Waarom heet het eigenlijk de "top" ATB show?
Omdat ik meer wil zijn dan alleen een mountainbike show en heb ook geen zin in copyright gezeik.
Doe ook cyclocross.
Gebruikersavatar
martijn_k1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 273
Lid geworden op: za 26 mei 2012, 07:49
Mijn mountainbike: Canyon Exceed

PaganiProductions schreef:
martijn_k1 schreef:Waarom heet het eigenlijk de "top" ATB show?
Omdat ik meer wil zijn dan alleen een mountainbike show en heb ook geen zin in copyright gezeik.
Doe ook cyclocross.
Ahh...ik zag de link tussen "top" en cyclocross even niet. Stom van me.
Krijgen we binnenkort ook wat dansjes/prijsvragen? Een beetje entertainment hoort natuurlijk wel bij een echte show.
PaganiProductions

Wegens de droogste is mijn geldboompje verbrand is mijn budget een beetje op.
PaganiProductions

Ik ben van mening dat mijn concept voor de TopAtbShow goed is alleen moet mijn uitvoering beter worden.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5595
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Het positieve is dat het alleen maar beter kan worden.
PaganiProductions

Rayb81 schreef:Het positieve is dat het alleen maar beter kan worden.
Stijgende lijn.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Eerder flatline, als je nou eens goed naar de tips gaat luisteren en er ook echt wat mee doet, dan kan er een stijgende lijn in komen.

Ik heb het al vaker gevraagd, maar jij antwoord niet. Als je je filmpje terug kijkt, kijk je hem dan helemaal af? En wat vind je er dan van?
John77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 17 augustus 2014, 18:08

John77 schreef:Het verhaal kon ik niet volgen, steeds "uh eh uh, misschien dit, misschien dat. Juist de stukken waar je zelf niet in beeld bent kun je op schrijven en oplezen zodat het vloeiend gaat.
Omdat de voor mij opgenomen maar zo lang was en wou er niet meer onder anders word het weer te lang.
Dus als je het eerst opschrijft en dan voorleest, zodat je niet hoeft na te denken en te stotteren, dan wordt het te lang? Logisch.

Ik denk dat ik Janwillem gelijk moet geven. Ik denk dat je wel wil verbeteren maar de tips totaal niet snapt. Je leest ze wel maar het dringt niet door zoals het bedoelt wordt. Hierdoor ben ik bang dat het voor de kijkers nooit wat wordt maar dat jij vindt dat er een enorm stijgende lijn in zit.

Maar om bij japie aan te sluiten, kijk je zelf wel eens je hele uitzending terug en vind je dit dan goed, of goed genoeg?
the basic fact is no matter what you do to a turd - polish it, paint it, give it bling - it's still a turd, and there is nothing you can do about that underlying fact.
PaganiProductions

japie carbon schreef:Eerder flatline, als je nou eens goed naar de tips gaat luisteren en er ook echt wat mee doet, dan kan er een stijgende lijn in komen.

Ik heb het al vaker gevraagd, maar jij antwoord niet. Als je je filmpje terug kijkt, kijk je hem dan helemaal af? En wat vind je er dan van?
Als ik naar de views is dat niet zo'n geweldige aflevering eigenlijk een redelijk slechte.
PaganiProductions

John77 schreef:
John77 schreef:Het verhaal kon ik niet volgen, steeds "uh eh uh, misschien dit, misschien dat. Juist de stukken waar je zelf niet in beeld bent kun je op schrijven en oplezen zodat het vloeiend gaat.
Omdat de voor mij opgenomen maar zo lang was en wou er niet meer onder anders word het weer te lang.
Dus als je het eerst opschrijft en dan voorleest, zodat je niet hoeft na te denken en te stotteren, dan wordt het te lang? Logisch.

Ik denk dat ik Janwillem gelijk moet geven. Ik denk dat je wel wil verbeteren maar de tips totaal niet snapt. Je leest ze wel maar het dringt niet door zoals het bedoelt wordt. Hierdoor ben ik bang dat het voor de kijkers nooit wat wordt maar dat jij vindt dat er een enorm stijgende lijn in zit.

Maar om bij japie aan te sluiten, kijk je zelf wel eens je hele uitzending terug en vind je dit dan goed, of goed genoeg?
Goed de volgende aflevering word beter.
PaganiProductions

John77 schreef:
John77 schreef:Het verhaal kon ik niet volgen, steeds "uh eh uh, misschien dit, misschien dat. Juist de stukken waar je zelf niet in beeld bent kun je op schrijven en oplezen zodat het vloeiend gaat.
Omdat de voor mij opgenomen maar zo lang was en wou er niet meer onder anders word het weer te lang.
Dus als je het eerst opschrijft en dan voorleest, zodat je niet hoeft na te denken en te stotteren, dan wordt het te lang? Logisch.

Ik denk dat ik Janwillem gelijk moet geven. Ik denk dat je wel wil verbeteren maar de tips totaal niet snapt. Je leest ze wel maar het dringt niet door zoals het bedoelt wordt. Hierdoor ben ik bang dat het voor de kijkers nooit wat wordt maar dat jij vindt dat er een enorm stijgende lijn in zit.

Maar om bij japie aan te sluiten, kijk je zelf wel eens je hele uitzending terug en vind je dit dan goed, of goed genoeg?
Goed de volgende aflevering word beter.
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

Om te verbeteren moet je eerst (h)erkennen wat er beter kan.
Gesloten