Ik heb een idee voor een Mtb show op youtube

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5580
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Je hebt Shakedown verkeerd geschreven. (Shawdown).

Verder commentaar laat ik achterwege want ik kon er niets van verstaan.
vedet
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 516
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 15:58
Mijn mountainbike: Specialized Epic 29 - Drössiger AMS 2 650b-plus

Oww, ik dacht dat het showdown was.
Waarom wil je steeds zelf in beeld zijn als je je fiets bespreekt, denk ik want de muziek overstemde nog het commentaar.

Actiefilmpje kon evengoed op je canyon gemaakt zijn.
Mss ff investeren in een gorillapod. Kan je overal ophangen en dan voorbij filmen als je acties maakt.
You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close!
PaganiProductions

Dice Oldskool schreef:Je hebt Shakedown verkeerd geschreven. (Shawdown).

Verder commentaar laat ik achterwege want ik kon er niets van verstaan.
zal wel nog een nieuwe maken binnnenkort.
PaganiProductions

vedet schreef:Oww, ik dacht dat het showdown was.
Waarom wil je steeds zelf in beeld zijn als je je fiets bespreekt, denk ik want de muziek overstemde nog het commentaar.

Actiefilmpje kon evengoed op je canyon gemaakt zijn.
Mss ff investeren in een gorillapod. Kan je overal ophangen en dan voorbij filmen als je acties maakt.
Dat is van de Orbea
PaganiProductions

Rayb81 schreef:Bekijk je je eigen video's wel Pagani?
Praten met daaronder muziek met vocalen erin werkt niet echt.
het waaide hard
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Als je zelf toch niet in beeld komt, kun je veel beter met een apart opgenomen voice over werken.
Die kun je gewoon op je telefoon opnemen als je binnen zit.

Bewerk dan eerst je filmpje naar de stukken die je wilt laten zien en bedenk wat je erbij wilt vertellen.
Schrijf op wat je wilt gaan vertellen, zodat je dat in alle rust voor kunt lezen tijdens het inspreken van de voice over. Laat hierbij op de achtergrond je filmpje lopen, zodat je weet hoe je uitkomt qua tijd.
Als alles goed in elkaar zit, plaats je er (ergens heel zacht op de achtergrond) nog een rustig muziekje onder (het liefst zonder "zang").
Zorg er tijdens het bewerken voor dat je eigen stem goed te horen is en luister er kritisch naar. Bedenk dat niet alleen jij het gaat bekijken, maar "de hele wereld".
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
vedet
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 516
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 15:58
Mijn mountainbike: Specialized Epic 29 - Drössiger AMS 2 650b-plus

PaganiProductions schreef: Dat is van de Orbea
Hoe weet iemand dat...


Heb vroeger ook tig van die filmpjes gemaakt en het interesseert geen hond.
Geeft niks weer behalve wat schokkend beeld en zelfs als je als een gek trapt ziet het er uit alsof je amper vooruit komt.
Enkel lange downhills hebben mss wat meerwaarde.

gewoon her en der je statiefjes neerpoten en segment een paar keer rijden vanuit verschillende hoeken en dan monteren... veel toffer voor iedereen.
En je steekt mss wat op qua houding.
You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close!
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

Heb het volgehouden tot 0:52. Ik sluit me aan bij al het commentaar dat hiervoor al is gegeven. Als je dit zelf al niet herkent tijdens het editen dan zit het er gewoon niet in. Is helemaal niet erg, gewoon iets anders zoeken waar je wel stappen in kunt maken.
PaganiProductions

MacReal schreef:Als je zelf toch niet in beeld komt, kun je veel beter met een apart opgenomen voice over werken.
Die kun je gewoon op je telefoon opnemen als je binnen zit.

Bewerk dan eerst je filmpje naar de stukken die je wilt laten zien en bedenk wat je erbij wilt vertellen.
Schrijf op wat je wilt gaan vertellen, zodat je dat in alle rust voor kunt lezen tijdens het inspreken van de voice over. Laat hierbij op de achtergrond je filmpje lopen, zodat je weet hoe je uitkomt qua tijd.
Als alles goed in elkaar zit, plaats je er (ergens heel zacht op de achtergrond) nog een rustig muziekje onder (het liefst zonder "zang").
Zorg er tijdens het bewerken voor dat je eigen stem goed te horen is en luister er kritisch naar. Bedenk dat niet alleen jij het gaat bekijken, maar "de hele wereld".
Dat ga ik de volgende keer ook doen ben ik gelijk van die wind geluiden in de video.
Dit is mijn eerste echte vlog.
Gebruikersavatar
azazel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 356
Lid geworden op: zo 13 mei 2012, 17:34
Mijn mountainbike: Commencal META Power Trail en YT Capra 27,5 CF Pro Race

10 voor de muziek... alleen dat gepraat er doorheen, dat kun je beter laten.
Het wordt steeds beter. :-q
The only time that I’m at ease is when I shred the trails between the trees.
skyalloy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 328
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 13:17
Mijn mountainbike: 2015 Specialized Epic Elite, 2017 Specialized Venge Vias Pro Disc

- je bent zelf meer in beeld dan de fiets...
- je bent niet te verstaan... ipv achtergrond muziek heb je nu achtergrond gebrabbel door de muziek...
- in de (sub)titles op het eind staan meerdere typefouten....

Wouter, neem je de top ATB show serieus? Als dat het geval is, kijk dan je eindresultaat terug voordat je deze op YouTube post.... kijk eens kritisch naar de aspecten zoals muziek ten opzichte van spraak, maar ook het gekozen camera standpunt. Of laat iemand uit je familie of vriendenkring hier even naar kijken.
Ik hoop dat je dit, maar ook andere tips hier, als reconstructieve feedback gaat ervaren. Je bent duidelijk enthousiast over de mooie hobby en sport van het mountainbiken, dus de belangrijkste drive is er!
PaganiProductions

skyalloy schreef:- je bent zelf meer in beeld dan de fiets...
- je bent niet te verstaan... ipv achtergrond muziek heb je nu achtergrond gebrabbel door de muziek...
- in de (sub)titles op het eind staan meerdere typefouten....

Wouter, neem je de top ATB show serieus? Als dat het geval is, kijk dan je eindresultaat terug voordat je deze op YouTube post.... kijk eens kritisch naar de aspecten zoals muziek ten opzichte van spraak, maar ook het gekozen camera standpunt. Of laat iemand uit je familie of vriendenkring hier even naar kijken.
Ik hoop dat je dit, maar ook andere tips hier, als reconstructieve feedback gaat ervaren. Je bent duidelijk enthousiast over de mooie hobby en sport van het mountainbiken, dus de belangrijkste drive is er!
Dat it was een try out.
Heb zo maar effe in elkaar gehad
Ga volgende keer met voice over doen.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op ma 12 februari 2018, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
azazel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 356
Lid geworden op: zo 13 mei 2012, 17:34
Mijn mountainbike: Commencal META Power Trail en YT Capra 27,5 CF Pro Race

PaganiProductions schreef:
skyalloy schreef:- je bent zelf meer in beeld dan de fiets...
- je bent niet te verstaan... ipv achtergrond muziek heb je nu achtergrond gebrabbel door de muziek...
- in de (sub)titles op het eind staan meerdere typefouten....

Wouter, neem je de top ATB show serieus? Als dat het geval is, kijk dan je eindresultaat terug voordat je deze op YouTube post.... kijk eens kritisch naar de aspecten zoals muziek ten opzichte van spraak, maar ook het gekozen camera standpunt. Of laat iemand uit je familie of vriendenkring hier even naar kijken.
Ik hoop dat je dit, maar ook andere tips hier, als reconstructieve feedback gaat ervaren. Je bent duidelijk enthousiast over de mooie hobby en sport van het mountainbiken, dus de belangrijkste drive is er!
Dat it was een try out.
Heb zo maar effe in elkaar gehad.
Nix van te zien Wouter.
Ik zie een Ron Brandsteder aan het werk... of een Henny Huisman... Echt... al die negatieve feedback... :~
The only time that I’m at ease is when I shred the trails between the trees.
Kjiratsiekoedel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2021
Lid geworden op: di 7 september 2004, 21:05
Mijn mountainbike: Kona Manomano

leuk filmpje! ga door
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

Ergens snap ik de irritatie wel dat mensen hele verhalen neerpennen aan feedback om vervolgens iedere keer weer een excuus te krijgen in de trant van 'het waait' of 'eerste echte vlog'.
Gesloten