Ik heb een idee voor een Mtb show op youtube

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5594
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Misschien dat je wat beelden van de Bart brentjens in je volgende show kunt plakken?
PaganiProductions

Rayb81 schreef:Misschien dat je wat beelden van de Bart brentjens in je volgende show kunt plakken?
met die beelden ga ik 2 afleveringen vullen.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5871
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

PP wij wachten uiteraard met (gezonde) spanning af :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
PaganiProductions

ben niet brentjens wedstrijd wel naar landgraaf voor een ronde 2 toma cycling cup
Alleen niet veel geweldige beelden om het regende de heletijd en niet mijn goede camera kunnen gebruiken maar wel mijn gopro en mijn smartphone
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5871
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:~
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Hey Pagani, goed dat je doet wat je wil, maar als je dit een beetje wil aanpakken is het wel verstandig je aan je plannen te houden. Denk dat je juist met de BBC een leuke tocht te pakken had, en die arme Mario zal al te stuiteren bij de gedachte aan twee afleveringen...
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
PaganiProductions

Kapitein Iglo schreef:Hey Pagani, goed dat je doet wat je wil, maar als je dit een beetje wil aanpakken is het wel verstandig je aan je plannen te houden. Denk dat je juist met de BBC een leuke tocht te pakken had, en die arme Mario zal al te stuiteren bij de gedachte aan twee afleveringen...
Het probleem dat die veel harder kunnen rijden dan mij en zonder auto is het niet te doen aangezien ik geen auto rijbewijs heb en mijn ouders wouden niet er heen.
PaganiProductions

Aflevering 2 https://youtu.be/lDMf8kwscOQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1946
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

camera werk is al een stuk beter! enige wat me nog een beetje stoort is de shots ingezoomd doorlopen langs de camera, en je op dat moment eigenlijk niks zinnigs meer ziet, misschien een startnummer of iemand zijn been ofzo. (te closeup dus).

Het is wel weer mooi als je een rijder een lang stuk volgt maar dan kan je beter je shot eerder afbreken (uitzoomen is denk ik ook niet de oplossing)
PaganiProductions

Prulleman schreef:camera werk is al een stuk beter! enige wat me nog een beetje stoort is de shots ingezoomd doorlopen langs de camera, en je op dat moment eigenlijk niks zinnigs meer ziet, misschien een startnummer of iemand zijn been ofzo. (te closeup dus).

Het is wel weer mooi als je een rijder een lang stuk volgt maar dan kan je beter je shot eerder afbreken (uitzoomen is denk ik ook niet de oplossing)
Normaal gesproken zoom ik nooit uit en ook niet en mijn camera is nooit zo snel heeft soms ook tijd om te zoomen scherp te stellen.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2488
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

:cry: wauw ,ik kan mijn aandacht er niet goed bijhouden , deels door de achtergrond geluiden/commentaar en muziek in 1 ,beelden á la parkinson , en de inleiding had ik al geheel moeite mee om het te volgen ,misschien ook door het dialect .

Maar voor inspiratie en tips , kijk eens op youtube en zoek op review's maakt niet uit waarover het gaat , maar meestal is het duidelijke en heldere taal en beelden :-q

p.s had jij ook niet die review's gemaakt van rc modelbouw spul tzt?
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5594
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Ja het camerawerk was beter.
Maar de muziek eronder maakt het niet echt fijn om naar te kijken.

De intro moet echt beter.
Er is zoveel in geknipt, er worden zoveel zinnen afgekapt dat het niet te volgen is.

En zoals eerder gezegd, neem de intro en outro op in een hoekje zonder rommel op de achtergrond :p
Dennis1987
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 291
Lid geworden op: zo 6 september 2015, 16:32

Zo moeilijk is het toch niet om uit te zoomen zodat je de fietser in z'n geheel in beeld houd....
Dit camerawerk is echt heel slecht. En je knipt beelden weg terwijl je midden in een zin zit.
Trek Farley 5
Cannondale Badboy
PaganiProductions

Dennis1987 schreef:Zo moeilijk is het toch niet om uit te zoomen zodat je de fietser in z'n geheel in beeld houd....
Dit camerawerk is echt heel slecht. En je knipt beelden weg terwijl je midden in een zin zit.
Die beelden ware niet zo goed.
mijn recente met uitzondering die van mijn Landgraaf slecht weer die dag niet zo veel beelden zijn nu een stuk beter.
Nu ben al tijdje aan het denken om eigen merchandise te maken om dit nieuwe youtube kanaal een beetje wat geld er te verdienen dat weer terug erin gaat bijvoorbeeld kosten die ik maak zodat weer leuke dingen voor het filmen kan kopen ook nieuwe camera's
Maar ook mijn eigen mountainbikes die ga ik voor opnames gebruiken.
En heb ik een idee om bijvoorbeeld foto's die heb gemaakt op t-shirt te laten drukken zodat mensen die kunnen kopen voor redelijk prijs.
Of en een mogelijkheid te doneren.
PaganiProductions

Dennis1987 schreef:Zo moeilijk is het toch niet om uit te zoomen zodat je de fietser in z'n geheel in beeld houd....
Dit camerawerk is echt heel slecht. En je knipt beelden weg terwijl je midden in een zin zit.
Er zitten vaak ook helaas bomen en als mijn camera dan out focus ik de camera moet dan weer opnieuw inzoomen daarom heb ik beelden vaker wat korter geknipt.
Gesloten