Welke app(s) gebruiken jullie?

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Kaas
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 26 februari 2016, 15:54

Bokmaaa schreef:Strava, trailforks, mtbroutes.nl app. Deze vakantie ga ik gpx viewer proberen. Aan strava heb ik relive.cc gekoppeld voor fancy 3d weergaves van mijn stukjes fietsen :)
Ik weet dat dit topic al weer 'n maand oud is, maar ik wil toch ff kwijt dat ik 't jammer vind dat zo weinig Nederlanders gebruik maken van Trailforks. De mtbroutes.nl app is een lachertje en voor mij vrijwel onbruikbaar. Strava is leuk en aardig als dagboek of als je competitief bent ingesteld - maar Trailforks is imo toch meer gericht op de mountainbiker (ipv racer) en biedt praktische functies zoals het snel kunnen zien wat de toestand van de baan is (mits men in NL deze app daadwerkelijk zou gebruiken :p ). Uiteindelijk gebruik ik met name m'n oude Garmin etrex 30 en upload thuis m'n spul op Strava aan 't einde van de week. Toch ga ik mezelf er toe zetten meer gebruik van Trailforks te maken in de hoop dat het wat NL draagvlak gaat krijgen. :)
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Dat is nu net het punt een beetje met dat soort apps.

Als er mensen gebruik van maken, wordt het aantrekkelijk voor mensen om er gebruik van te maken.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Plaats reactie