Energieverpakkingen niet in de natuur

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29978
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

kan niet meer schreef:Ik vind het heel goed wat Tina doet. :-q

Maar ik ben ook van mening dat het met deze aarde alleen maar slechter gaat worden met onze overbevolking, de plastic soep in de zee, onze vleesconsumptie en het gevlieg van hot naar her wat dan ook nog eens een keer geen drol kost.
Mijn tijd gaat het wel duren maar ik denk dat er grote problemen gaan komen over pakweg een 100 of 200 jaar. Dat heeft met onze mentaliteit te maken maar ook met overheden die moeten vooruitzien. Maar die overheid moet wel door ons gekozen worden en als wij het niet belangrijk vinden.....

Vandaar mijn onderschrift.
100 jaar halen we niet, tenzij we morgen collectief de één-kind-politiek omarmen.
De Chinezen waren op de goede weg, maar hebben omwille vd consumptiemaatschappij ook de handdoek in de ring gegooid.
We moeten niet meer gokken op technische oplossingen, dat zijn doekjes voor het bloeden.
Ik trek met zo 'n opmerking de discussie wel wat breder dan rommel in het bos, maar tenzij we allemaal wakker worden is er straks geen bos meer...

Waarmee ik maar wil zeggen dat rommel in het bos opruimen/voorkomen slechts gerommel in de marge is, zolang je 2 of 3 kinderen op de wereld zet.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13041
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Dan heeft de natuur van mij een natuurbeschermer gemaakt. Ik heb er vrede mee, en hoop dat ik de kleine man een fijn stukje aarde kan achterlaten. Daarom raap ik op gezette tijden ook de troep op die vooral scholieren achterlaten in het bos, waar ik doorheen rij, elke dag naar het station.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3253
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Ik sluit me ook bij het tito kamp aan.
Hoewel ik ook betwijfel of het allemaal handig is.

Zelf zou ik erg blij zijn als er eens gehandhaafd werd, of regels geschrapt worden.
Ik trek het meteen even door naar afsnijden tijdens wedstrijden.

Dus handhaven aub !

Goed onderschrift kannietmeer :-q verkoop je die ook op een tegeltje ?
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29978
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Zn onderschrift staat op CD ;)

(Roger Waters - Amused To Death)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Robertdj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 445
Lid geworden op: vr 2 augustus 2013, 16:02
Mijn mountainbike: project12, Bird

ThaSingleTrackMastah schreef:
kan niet meer schreef:Ik vind het heel goed wat Tina doet. :-q

Maar ik ben ook van mening dat het met deze aarde alleen maar slechter gaat worden met onze overbevolking, de plastic soep in de zee, onze vleesconsumptie en het gevlieg van hot naar her wat dan ook nog eens een keer geen drol kost.
Mijn tijd gaat het wel duren maar ik denk dat er grote problemen gaan komen over pakweg een 100 of 200 jaar. Dat heeft met onze mentaliteit te maken maar ook met overheden die moeten vooruitzien. Maar die overheid moet wel door ons gekozen worden en als wij het niet belangrijk vinden.....

Vandaar mijn onderschrift.
100 jaar halen we niet, tenzij we morgen collectief de één-kind-politiek omarmen.
De Chinezen waren op de goede weg, maar hebben omwille vd consumptiemaatschappij ook de handdoek in de ring gegooid.
We moeten niet meer gokken op technische oplossingen, dat zijn doekjes voor het bloeden.
Ik trek met zo 'n opmerking de discussie wel wat breder dan rommel in het bos, maar tenzij we allemaal wakker worden is er straks geen bos meer...

Waarmee ik maar wil zeggen dat rommel in het bos opruimen/voorkomen slechts gerommel in de marge is, zolang je 2 of 3 kinderen op de wereld zet.
Mwa, kan nou niet echt zeggen dat de Chinezen op de goede weg waren (of zijn). Hun één-kind-politiek heeft meer problemen veroorzaakt dan enkel een gebrek aan consumenten.

Onze bossen gaan inderdaad de wereld niet redden, maar ze zorgen er wel voor dat wij onze hobbies uit kunnen oefenen, beetje hopeloos als dat het al niet waard is.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Ik als trotse ATB'er laat mij niet zomaar uit het niets voor rommel vandalist uitmaken, wat ze nu wel doet in haar beleving zijn wij allemaal gelijk en maken rommel :( en dan word ik door een of andere malloot voor dom uitgemaakt... :( :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1006
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

TinaToertocht schreef:Kijk, meer vraag ik niet, ook deze meneer snapt het:

Beste Martine,
(. .)
Met vriendelijke groet,

XXXXX XXX XXXXXX
Evenementencoördinator
Persoonsgegevens... AVG.... :-?
Iedereen hier onder een nickname maar deze coordinator staat ongevraagd geciteerd.
Ja, doei !
Robertdj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 445
Lid geworden op: vr 2 augustus 2013, 16:02
Mijn mountainbike: project12, Bird

Mario070 schreef:Ik als trotse ATB'er laat mij niet zomaar uit het niets voor rommel vandalist uitmaken, wat ze nu wel doet in haar beleving zijn wij allemaal gelijk en maken rommel :( en dan word ik door een of andere malloot voor dom uitgemaakt... :( :wink:
Lees het anders op je gemakje even terug, volgens mij is er een misverstand ontstaan tussen jullie...

Ik lees ook nergens dat Tina alle ATB'ers beschuldigt.
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1006
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Wel verder goede actie Tina!
Als niemand zich meer druk maakt over zijn omgeving dan zijn we maatschappelijk failliet.
Ja, doei !
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2213
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Het is overigens regel #77 van de velominati. Wel helaas pas regel 77.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29978
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

77 is wel een mooi getal, toch ?

Maar ik blijf erbij, als je de moeite neemt iets mee te nemen, dan moet je ook het afval mee terug nemen.
Blijkbaar maken energie gelletjes en energiedrankjes dom en kortzichtig, getuige het aantal weggegooide verpakkingen. Niet alleen bij een toertocht, maar ook op straat.
Ligt er een leeg blikje, dan 99% zekerheid dat het Redbull of een goedkope imitatie is.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29978
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Dus Mario, de weggooiers zijn dom en kortzichtig, niet iedere mtb'er ;)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Tina doet haar (dat neem ik aan...ga volledig op de naam af )zegje hier op het forum, en ik als ATB'er ook....alleen ik was alweer klaar.... :lol: :-D :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Joepie de schreef:
TinaToertocht schreef:Kijk, meer vraag ik niet, ook deze meneer snapt het:

Beste Martine,
(. .)
Met vriendelijke groet,

XXXXX XXX XXXXXX
Evenementencoördinator
Persoonsgegevens... AVG.... :-?
Iedereen hier onder een nickname maar deze coordinator staat ongevraagd geciteerd.
Dan wel met z'n twéé....ik sta ook niet onder een nickname :lol: alleen ik heb het zelf gedaan....helaas zijn er wel meer dingen die Tina doet die niet kunnen, zoals die opgeruimde rommel van haar, te posten bij de Amerongse Berg....totaal incorrect actie, en gelukkig zijn er hier op het forum meerdere die dit inzien :-D :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1006
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Mario070 schreef:
Joepie de schreef:
Persoonsgegevens... AVG.... :-?
Iedereen hier onder een nickname maar deze coordinator staat ongevraagd geciteerd.
Dan wel met z'n twéé....ik sta ook niet onder een nickname :lol: alleen ik heb het zelf gedaan....helaas zijn er wel meer dingen die Tina doet die niet kunnen, zoals die opgeruimde rommel van haar, te posten bij de Amerongse Berg....totaal incorrect actie, en gelukkig zijn er hier op het forum meerdere die dit inzien :-D :wink:

Even een kleine nuancering. Ik steun Tina's acties wel, dat staat 2 posten lager te lezen. Ik attendeer haar alleen even op het gegeven dat ze mogelijk ongevraagd persoonsgegevens bloot heeft gesteld.
Ja, doei !
Plaats reactie